fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дніпро PR та Marketing HUB

03/ 11/ 2020
  Протягом зустрічі ми говорили про особливості інтерактивної діджитал реклами, яка вигідно відрізняється від традиційної, має свої можливості та інструменти для залучення та взаємодії зі споживачем. Спікером виступила Наталя Тачинська, арт-директорка та креативна директорка з більш ніж 12-річним досвідом роботи в інтегрованих рекламних кампаніях (https://talatach.com/). Отож, діджитал реклама – це взаємодія та залучення за допомогою креативних рішень, які викликають сплеск емоцій та наближають користувачів до кращого знайомства з брендом. Digital контент здатен інформувати про бренд та за допомогою інтерактиву відбувається двостороння взаємодія з користувачами. Digital проєкти - це багатоступнева система, яка втілює технологічні рішення крок за кроком, щоб збільшити взаємодію з користувачами. Були представлені приклади цікавих кейсів в роботі багатьох успішних реалізованих діджитал проєктів та кастомізації (KIA GT RIDE, VR для AUDI). Щоб отримати позитивний досвід залучення користувача потрібно: спроектувати взаємодію на макро та мікро рівні; відточити деталі; утримати увагу; кастомізувати та персоналізувати контент. З мінусів інтерактивної діджитал реклами можна виділити те, що інструменти та кейси швидко стають неактуальними.Спікери. Наталя Тачинська. Арт-директорка та креативна директорка з більш ніж 12-річним досвідом роботи в інтегрованих рекламних кампаніях, talatach.com.

Протягом зустрічі ми говорили про особливості інтерактивної діджитал реклами, яка вигідно відрізняється від традиційної, має свої можливості та інструменти для залучення та взаємодії зі споживачем.

Спікером виступила Наталя Тачинська, арт-директорка та креативна директорка з більш ніж 12-річним досвідом роботи в інтегрованих рекламних кампаніях (https://talatach.com/).

Отож, діджитал реклама – це взаємодія та залучення за допомогою креативних рішень, які викликають сплеск емоцій та наближають користувачів до кращого знайомства з брендом.

Digital контент здатен інформувати про бренд та за допомогою інтерактиву відбувається двостороння взаємодія з користувачами.

Digital проєкти – це багатоступнева система, яка втілює технологічні рішення крок за кроком, щоб збільшити взаємодію з користувачами.

Були представлені приклади цікавих кейсів в роботі багатьох успішних реалізованих діджитал проєктів та кастомізації (KIA GT RIDE, VR для AUDI).

Щоб отримати позитивний досвід залучення користувача потрібно:

  • спроектувати взаємодію на макро та мікро рівні;
  • відточити деталі;
  • утримати увагу;
  • кастомізувати та персоналізувати контент.

З мінусів інтерактивної діджитал реклами можна виділити те, що інструменти та кейси швидко стають неактуальними.

Спікери

1 / 1
Наталя Тачинська
Арт-директорка та креативна директорка з більш ніж 12-річним досвідом роботи в інтегрованих рекламних кампаніях, talatach.com
Наталя Тачинська

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: