fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Логістичні питання

01/ 10/ 2020
  1 жовтня представники Комітету з логістики долучилися до участі в конференції «Вантажні перевезення по річці Дніпро». Учасники обговорили поточну ситуацію навколо прийняття законопроєкту «Про внутрішній водний транспорт» №1182-1-д, озвучили деякі застереження бізнес-спільноти та наголосили на важливості збереження у редакції тексту до другого читання напрацьованих положень за участі бізнесу, зокрема: Залишення функцій реєстрації ліній закордонного плавання за Морською адміністрацією. Встановлення ліцензування діяльності лише для перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів внутрішніми водними шляхами, а не ліцензування вантажних перевезень загалом.  Виключення положення щодо фінансування внутрішніх водних шляхів за рахунок портових зборів. Бізнес виступає за цільове використання портових зборів, вони мають використовуватися на розвиток морської галузі. Експерти Комітету Асоціації вдячні за запрошення долучитися до заходу та сподіваються на якнайскоріше прийняття профільного закону щодо внутрішніх водних шляхів!

1 жовтня представники Комітету з логістики долучилися до участі в конференції «Вантажні перевезення по річці Дніпро».

Учасники обговорили поточну ситуацію навколо прийняття законопроєкту «Про внутрішній водний транспорт» №1182-1-д, озвучили деякі застереження бізнес-спільноти та наголосили на важливості збереження у редакції тексту до другого читання напрацьованих положень за участі бізнесу, зокрема:

  • Залишення функцій реєстрації ліній закордонного плавання за Морською адміністрацією.
  • Встановлення ліцензування діяльності лише для перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів внутрішніми водними шляхами, а не ліцензування вантажних перевезень загалом.
  •  Виключення положення щодо фінансування внутрішніх водних шляхів за рахунок портових зборів. Бізнес виступає за цільове використання портових зборів, вони мають використовуватися на розвиток морської галузі.

Експерти Комітету Асоціації вдячні за запрошення долучитися до заходу та сподіваються на якнайскоріше прийняття профільного закону щодо внутрішніх водних шляхів!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: