fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дніпро Маркетинг та комунікації

01/ 04/ 2019
  Хто ми? Що пропонуємо? Де? Навіщо? Як зробити краще? – на ці питання при розробці свого сайту, який має продавати, пропонує відповідати Антон Воронюк, запрошений спікер та експерт EBA Dnipro PR & Marketing HUB. Ми розглянули останні тренди в он-лайн просуванні, інструменти, сайти-помічники, проблеми та реальні кейси. Також експерт відповів на питання учасників, наприклад, як боротися з негативом в мережах: якомога скоріше йти в офлайн, не сперечатися з «тролями», з розумінням ставитись до людини і вирішувати конфлікт; як підвищити кількість підписників, реакцій на пости. Так, найменше інтересу в Facebook викликає текст (2-4%), більше – відео контент (6-8%), найбільше – LIVE відео (10%). Загалом, зустріч була надзвичайно змістовною, сповненою практичними інструментами. Дякуємо спікеру та учасникам!
01/

Хто ми? Що пропонуємо? Де? Навіщо? Як зробити краще? – на ці питання при розробці свого сайту, який має продавати, пропонує відповідати Антон Воронюк, запрошений спікер та експерт EBA Dnipro PR & Marketing HUB.

Ми розглянули останні тренди в он-лайн просуванні, інструменти, сайти-помічники, проблеми та реальні кейси. Також експерт відповів на питання учасників, наприклад, як боротися з негативом в мережах: якомога скоріше йти в офлайн, не сперечатися з «тролями», з розумінням ставитись до людини і вирішувати конфлікт; як підвищити кількість підписників, реакцій на пости. Так, найменше інтересу в Facebook викликає текст (2-4%), більше – відео контент (6-8%), найбільше – LIVE відео (10%). Загалом, зустріч була надзвичайно змістовною, сповненою практичними інструментами. Дякуємо спікеру та учасникам!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: