fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Одеса Маркетинг

13/ 03/ 2019
  Останнім часом блог став одним із найбільш відомих інструментів контент-маркетингу в світі. Наприклад, за даними дослідження Content Marketing Institute і MarketingProfs, три чверті компаній використовують веб-журнали в якості інструментів просування бізнесу, при цьому 62% компаній вірять в ефективність блогінгу. Він дозволяє бренду взаємодіяти з аудиторією на кожному етапі споживчої  подорожі. Компанії мають можливість  спілкуватися з потенційними і існуючими клієнтами в режимі реального часу. Це формує позитивну репутацію бізнесу і забезпечує лояльність аудиторії. І при цьому постає питання, як ефективно використовувати веб-сторінки в просуванні бізнесу та з чого почати на старті. Наталі Чекан спеціально для EBA Odesa Marketing & PR HUB  розкрила ефективні методи блогінгу в бізнесі. Спікер зосередила увагу учасників на правилах, принципах та особливостях якісного контенту, найважливіші з них: Простий імпульс до створення персонального блогу: привернув увагу до себе - привернеш і до власного бізнесу. Власний стиль як ключовий секрет у формуванні цінності веб-ресурсу. План дій для вашої сторінки: головна ідея, місія та приципи блогу + хто ваші передбачувані фолловери. Тільки дотримуючись правильного підходу і продуманих дій, ви зможете досягти успіху в просуванні персонального бренду он-лайн. А з ним отримати усі бенефіти блогу: перспектива, авторитет, статус, клієнти, зв’язки та дохід. І пам’ятайте, cпоживачі починають вірити конкретній людині чи групі людей, і лише потім - бренду.Спікери. Наталія Чекан. кандидат філософських наук, викладач йоги, коуч.
01/

Останнім часом блог став одним із найбільш відомих інструментів контент-маркетингу в світі. Наприклад, за даними дослідження Content Marketing Institute і MarketingProfs, три чверті компаній використовують веб-журнали в якості інструментів просування бізнесу, при цьому 62% компаній вірять в ефективність блогінгу. Він дозволяє бренду взаємодіяти з аудиторією на кожному етапі споживчої  подорожі. Компанії мають можливість  спілкуватися з потенційними і існуючими клієнтами в режимі реального часу. Це формує позитивну репутацію бізнесу і забезпечує лояльність аудиторії. І при цьому постає питання, як ефективно використовувати веб-сторінки в просуванні бізнесу та з чого почати на старті.

Наталі Чекан спеціально для EBA Odesa Marketing & PR HUB  розкрила ефективні методи блогінгу в бізнесі. Спікер зосередила увагу учасників на правилах, принципах та особливостях якісного контенту, найважливіші з них:

  • Простий імпульс до створення персонального блогу: привернув увагу до себе – привернеш і до власного бізнесу.
  • Власний стиль як ключовий секрет у формуванні цінності веб-ресурсу.
  • План дій для вашої сторінки: головна ідея, місія та приципи блогу + хто ваші передбачувані фолловери.

Тільки дотримуючись правильного підходу і продуманих дій, ви зможете досягти успіху в просуванні персонального бренду он-лайн. А з ним отримати усі бенефіти блогу: перспектива, авторитет, статус, клієнти, зв’язки та дохід. І пам’ятайте, cпоживачі починають вірити конкретній людині чи групі людей, і лише потім – бренду.

Спікери

1 / 1
Наталія Чекан
кандидат філософських наук, викладач йоги, коуч
Наталія Чекан

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: