fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Admitad запускає програму технологічного партнерства для зміцнення своїх позицій на ринку обсягом $2,6 трлн

23/ 05/ 2024
  Admitad, світовий лідер у сфері партнерського маркетингу, запускає програму технологічного партнерства, спрямовану на розвиток альянсів між провідними технологічними компаніями по всьому світу. Ця нова ініціатива дозволяє Admitad та його партнерам обмінюватися технологічними ресурсами та досвідом, а також використовувати спільну клієнтську базу.  За оцінками Grand View Research, до 2025 року світовий ринок партнерства досягне $2,6 трлн і наразі вже має десятки історій успіху. До прикладу Microsoft — його партнерська екосистема генерує до 95% доходів компанії. Admitad прагне скористатися цією тенденцією, аби відкрити більше можливостей для зростання для себе та своїх партнерів і сприяти успіху спільних клієнтів. Програма Admitad направлена на збільшення продажів та розширення присутності на ринку постачальників martech-послуг усіх форм та розмірів, таких як платформи електронної комерції, CRM-системи, сервіси підписки та платежів, платформи для інфлюенсерів, аналітичні системи та рекламні мережі. Партнерство може бути структуроване як реферальне, стратегічне перехресне просування або технічна інтеграція в нові додатки чи плагіни. Усе це обєднає потужні можливості перфоманс-маркетингу Admitad зі спеціалізованими компетенціями партнерів у виняткові маркетингові технологічні рішення, орієнтовані на клієнтів. Крім того, партнери отримають спеціалізовану бізнес- та технічну підтримку, а також братимуть участь у спільних заходах з просування на ринок, таких як створення карт акаунтів, перехресні продажі, а також онлайн та офлайн заходи. Партнери отримають доступ до нових джерел доходу завдяки спільним маркетинговим кампаніям у розгалуженій мережі Admitad, яка налічує понад 2 000 брендів і 100 000 активних паблішерів по всьому світу, а також завдяки вигідній реферальній системі — винагорода за залучення клієнтів. Партнерська екосистема Admitad вже охоплює відомих постачальників martech-послуг: Adjust, Takeads, Appsflyer, Mytracker, ConvertSocial та AppMetrica. Компанія активно взаємодіє з потенційними партнерами та прагне розширити свій каталог щонайменше до 50 провідних постачальників послуг у сфері високих технологій протягом наступного року. «Admitad Україна прагне будувати та розвивати партнерські відносини, які не тільки прискорюють глобальне зростання бізнесу, але й надають нашим партнерам комплексні інструменти та практичні дані, — підкреслює Феодосій Коваленко, Country Manager Admitad Україна. — Завдяки цій програмі партнери розширять свій портфель продуктів і технологій новим набором першокласних маркетингових можливостей, що спростить залучення нових клієнтів і підвищить лояльність існуючих».

Admitad, світовий лідер у сфері партнерського маркетингу, запускає програму технологічного партнерства, спрямовану на розвиток альянсів між провідними технологічними компаніями по всьому світу. Ця нова ініціатива дозволяє Admitad та його партнерам обмінюватися технологічними ресурсами та досвідом, а також використовувати спільну клієнтську базу. 

За оцінками Grand View Research, до 2025 року світовий ринок партнерства досягне $2,6 трлн і наразі вже має десятки історій успіху. До прикладу Microsoft — його партнерська екосистема генерує до 95% доходів компанії. Admitad прагне скористатися цією тенденцією, аби відкрити більше можливостей для зростання для себе та своїх партнерів і сприяти успіху спільних клієнтів.

Програма Admitad направлена на збільшення продажів та розширення присутності на ринку постачальників martech-послуг усіх форм та розмірів, таких як платформи електронної комерції, CRM-системи, сервіси підписки та платежів, платформи для інфлюенсерів, аналітичні системи та рекламні мережі. Партнерство може бути структуроване як реферальне, стратегічне перехресне просування або технічна інтеграція в нові додатки чи плагіни. Усе це об’єднає потужні можливості перфоманс-маркетингу Admitad зі спеціалізованими компетенціями партнерів у виняткові маркетингові технологічні рішення, орієнтовані на клієнтів.

Крім того, партнери отримають спеціалізовану бізнес- та технічну підтримку, а також братимуть участь у спільних заходах з просування на ринок, таких як створення карт акаунтів, перехресні продажі, а також онлайн та офлайн заходи. Партнери отримають доступ до нових джерел доходу завдяки спільним маркетинговим кампаніям у розгалуженій мережі Admitad, яка налічує понад 2 000 брендів і 100 000 активних паблішерів по всьому світу, а також завдяки вигідній реферальній системі — винагорода за залучення клієнтів.

Партнерська екосистема Admitad вже охоплює відомих постачальників martech-послуг: Adjust, Takeads, Appsflyer, Mytracker, ConvertSocial та AppMetrica. Компанія активно взаємодіє з потенційними партнерами та прагне розширити свій каталог щонайменше до 50 провідних постачальників послуг у сфері високих технологій протягом наступного року.

«Admitad Україна прагне будувати та розвивати партнерські відносини, які не тільки прискорюють глобальне зростання бізнесу, але й надають нашим партнерам комплексні інструменти та практичні дані, — підкреслює Феодосій Коваленко, Country Manager Admitad Україна. Завдяки цій програмі партнери розширять свій портфель продуктів і технологій новим набором першокласних маркетингових можливостей, що спростить залучення нових клієнтів і підвищить лояльність існуючих».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: