fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

8 з 10 працівників SoftServe протягом 2020 року навчались в корпоративному університеті

16/ 09/ 2021
  Рік пандемії та роботи з дому виявився одним з найбільш інтенсивних років навчання для працівників компанії SoftServe. Про це йдеться у звіті корпоративного університету компанії за 2020 рік (SoftServe University Report 2020). Протягом 2020 року працівники SoftServe лише на навчання в корпоративному університеті витратили 244 116 годин, покращуючи власні навички та підсилюючи знання. Навчання також вплинуло на кар’єрний ріст працівників, адже ті, хто взяв участь у не менш як 25 навчальних ініціативах SoftServe University впродовж минулого року, зросли до наступного кар’єрного рівня на 18% швидше за інших. Навчання в корпоративному університеті відбувається за сімома основними напрямками, які допомагають працівникам підсилити як особисті так і професійні якості - технологічний напрямок; бізнес та менеджмент; мови та міжкультурні комунікації; сертифікації; керування проєктами; особистий розвиток та лідерство; бізнес-аналіз та продуктовий менеджмент. Загалом торік до викладання у SoftServe було залучено 622 ментори, 225 тренерів та 16 коучів. “Не зважаючи на те, що 2020 рік був роком чималих викликів, він по-особливому розкрив потенціал для нових можливостей. Ми трансформували усі навчальні рішення в онлайн за лічені дні, значно збільшивши їхнє охоплення. Також впровадили ініціативи, які допомогли працівникам адаптуватись до нових умов. Чимало стратегічних навчальних проєктів було впроваджено саме завдяки новій реальності, які зрештою дали змогу працівникам набути експертизу навіть в умовах пандемії”, - коментує Галина Даців, віце-президент з питань навчання та розвитку персоналу SoftServe. Коронакриза, невизначеність, віддалений формат роботи, актуалізували потребу у навчанні працівників в контексті нових викликів. В компанії відбувся Місяць кризового менеджменту, курс “Основи роботи на відстані” та міжпроєктні воркшопи. Протягом року, в компанії також провели Тиждень ментального здоров’я, в межах якого відбулись зустрічі з внутрішніми та зовнішніми експертами. Також, SoftServe University спільно з International Coaching Federation провели Тиждень коучингу, де обговорили кращі практики коучингу у світі. В межах цих ініціатив взяли участь більше 3 000 працівників. Протягом року 24 працівники пройшли сертифікаційну D&I програму та стали амбасадорами впровадження практик різноманітності та інклюзивності в компанії. У 2020 році компанія продовжила ініціативи з розвитку лідерства працівників в межах навчальних програм Delivery Directors’ Leadership, Future Vice-presidents, Tech lead Ramp-up, Project Managers Leadership, Quality Control Leads. Також в компанії відбулись більше 80 майстер-класів від лідерів компанії, в яких взяли участь 1430 працівників, а 171 бізнес-лідерів компанії стали менторами, допомагаючи колегам з бізнес-візією та новими викликами. Працівники SoftServe активно ділились своїм досвідом, знаннями та кращими практиками з колегами в межах глобальної ініціативи The Talk - середовища для неформального навчання та кооперації. Загалом потреба в менторстві та індивідуально-орієнтованому навчанні працівників у 2020 році зросла на 43% порівняно з попереднім. У SoftServe традиційно допомагають працівникам підвищувати технологічну експертизу. У 2020 році 384 працівники компанії склали хмарні сертифікації (AWS, GCP, Microsoft Azure), що стало однією з передумов здобуття компанією статусу провідного консалтингового партнера в AWS Partner Network, отримання Google Cloud спеціалізації у Security та підтвердження Machine Learning спеціалізації. Серед інших сертифікацій, отриманих працівниками також Oracle, Salesforce, PMI, ISTQB. Загалом протягом року успішно пройшли сертифікацію 1557 працівників. У 2020 році, більше 2000 працівників SoftServe вивчали іноземні мови у міжкультурному центрі університету, серед яких - англійська, німецька, польська, іспанська та французька. Також більше 1000 студентів пройшли навчання в SoftServe IT Academy, близько 600 з них завдяки навчанню отримали свою першу роботу в компанії. 2020 також став роком міжнародного визнання: університет отримав нагороду ATD Excellence in Practice Award 2021 за навчальну еко-систему, що є поєднанням та взаємодією кількох вагомих факторів: людей, процесів, технологій, устаткування, експертизи, форматів для навчання тощо. Переглянути звіт детальніше можна за цим посиланням.  Про SoftServe University  SoftServe University - корпоративна навчальна екосистема для розвитку компетенцій та можливостей працівників компанії SoftServe, заснована у 2006 році. Протягом 2020 року, університет надав більше 3000 навчальних рішень, а участь у навчанні взяли більше 10 000 осіб. Маючи понад 160 професіоналів в команді, університет пропонує розвиток технічних компетенцій, підготовку до здачі міжнародних сертифікацій, розвиток м’яких і лідерських навичок, бізнес-освіту, мовні курси та крос-культурні програми для працівників.  

Рік пандемії та роботи з дому виявився одним з найбільш інтенсивних років навчання для працівників компанії SoftServe. Про це йдеться у звіті корпоративного університету компанії за 2020 рік (SoftServe University Report 2020).

Протягом 2020 року працівники SoftServe лише на навчання в корпоративному університеті витратили 244 116 годин, покращуючи власні навички та підсилюючи знання. Навчання також вплинуло на кар’єрний ріст працівників, адже ті, хто взяв участь у не менш як 25 навчальних ініціативах SoftServe University впродовж минулого року, зросли до наступного кар’єрного рівня на 18% швидше за інших. Навчання в корпоративному університеті відбувається за сімома основними напрямками, які допомагають працівникам підсилити як особисті так і професійні якості – технологічний напрямок; бізнес та менеджмент; мови та міжкультурні комунікації; сертифікації; керування проєктами; особистий розвиток та лідерство; бізнес-аналіз та продуктовий менеджмент. Загалом торік до викладання у SoftServe було залучено 622 ментори, 225 тренерів та 16 коучів.

Не зважаючи на те, що 2020 рік був роком чималих викликів, він по-особливому розкрив потенціал для нових можливостей. Ми трансформували усі навчальні рішення в онлайн за лічені дні, значно збільшивши їхнє охоплення. Також впровадили ініціативи, які допомогли працівникам адаптуватись до нових умов. Чимало стратегічних навчальних проєктів було впроваджено саме завдяки новій реальності, які зрештою дали змогу працівникам набути експертизу навіть в умовах пандемії”, – коментує Галина Даців, віце-президент з питань навчання та розвитку персоналу SoftServe.

Коронакриза, невизначеність, віддалений формат роботи, актуалізували потребу у навчанні працівників в контексті нових викликів. В компанії відбувся Місяць кризового менеджменту, курс “Основи роботи на відстані” та міжпроєктні воркшопи.

Протягом року, в компанії також провели Тиждень ментального здоров’я, в межах якого відбулись зустрічі з внутрішніми та зовнішніми експертами. Також, SoftServe University спільно з International Coaching Federation провели Тиждень коучингу, де обговорили кращі практики коучингу у світі. В межах цих ініціатив взяли участь більше 3 000 працівників. Протягом року 24 працівники пройшли сертифікаційну D&I програму та стали амбасадорами впровадження практик різноманітності та інклюзивності в компанії.

У 2020 році компанія продовжила ініціативи з розвитку лідерства працівників в межах навчальних програм Delivery Directors’ Leadership, Future Vice-presidents, Tech lead Ramp-up, Project Managers Leadership, Quality Control Leads. Також в компанії відбулись більше 80 майстер-класів від лідерів компанії, в яких взяли участь 1430 працівників, а 171 бізнес-лідерів компанії стали менторами, допомагаючи колегам з бізнес-візією та новими викликами. Працівники SoftServe активно ділились своїм досвідом, знаннями та кращими практиками з колегами в межах глобальної ініціативи The Talk – середовища для неформального навчання та кооперації. Загалом потреба в менторстві та індивідуально-орієнтованому навчанні працівників у 2020 році зросла на 43% порівняно з попереднім.

У SoftServe традиційно допомагають працівникам підвищувати технологічну експертизу. У 2020 році 384 працівники компанії склали хмарні сертифікації (AWS, GCP, Microsoft Azure), що стало однією з передумов здобуття компанією статусу провідного консалтингового партнера в AWS Partner Network, отримання Google Cloud спеціалізації у Security та підтвердження Machine Learning спеціалізації. Серед інших сертифікацій, отриманих працівниками також Oracle, Salesforce, PMI, ISTQB. Загалом протягом року успішно пройшли сертифікацію 1557 працівників.

У 2020 році, більше 2000 працівників SoftServe вивчали іноземні мови у міжкультурному центрі університету, серед яких – англійська, німецька, польська, іспанська та французька. Також більше 1000 студентів пройшли навчання в SoftServe IT Academy, близько 600 з них завдяки навчанню отримали свою першу роботу в компанії.

2020 також став роком міжнародного визнання: університет отримав нагороду ATD Excellence in Practice Award 2021 за навчальну еко-систему, що є поєднанням та взаємодією кількох вагомих факторів: людей, процесів, технологій, устаткування, експертизи, форматів для навчання тощо.

Переглянути звіт детальніше можна за цим посиланням. 

Про SoftServe University 

SoftServe University – корпоративна навчальна екосистема для розвитку компетенцій та можливостей працівників компанії SoftServe, заснована у 2006 році. Протягом 2020 року, університет надав більше 3000 навчальних рішень, а участь у навчанні взяли більше 10 000 осіб. Маючи понад 160 професіоналів в команді, університет пропонує розвиток технічних компетенцій, підготовку до здачі міжнародних сертифікацій, розвиток м’яких і лідерських навичок, бізнес-освіту, мовні курси та крос-культурні програми для працівників.  

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: