fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

77% українських компаній хочуть покращити клієнтський досвід — дослідження One Philosophy

10/ 12/ 2021
  77% українських керівників мають намір інвестувати в покращення клієнтського досвіду. На їхню думку, це допоможе їм вигідно вирізнятися серед конкурентів. Такі дані наводить консалтингова група One Philosophy у другому щорічному дослідженні життєстійкості українських організацій #Життєстійкі: шлях далі. У дослідженні взяли участь 54 власники і топменеджери. Їх опитали шляхом глибинних інтерв’ю та онлайн-анкет. 79% керівників зазначили, що цього року планують загалом інвестувати у життєстійкість своїх організацій. Вони вважають, що це допоможе їм бути більш успішним у пандемічному світі. 74,5 % організацій планують розвивати потенціал працівників, 56,9 % — змінювати або посилювати корпоративну культуру, 54,9 % — плекати психічне здоров’я працівників. Кожна друга організація прагне оновити бізнес-модель, впровадити нові або підривні технології, підтримувати соціальні ініціативи та застосовувати lean management. «Життєстійкі компанії вдвічі частіше переживають своїх конкурентів у довгостроковій перспективі. Готові до майбутнього організації, за даними Accenture, демонструють приріст корпоративної рентабельності у 2,8 рази вищий у порівнянні з організаціями, які є просто стабільними», — коментує Наталія Попович, засновниця One Philosophy. Докладніше про інші результати другої хвилі дослідження «Життєстійкі: шлях далі» можна почитати тут.

77% українських керівників мають намір інвестувати в покращення клієнтського досвіду. На їхню думку, це допоможе їм вигідно вирізнятися серед конкурентів.

Такі дані наводить консалтингова група One Philosophy у другому щорічному дослідженні життєстійкості українських організацій #Життєстійкі: шлях далі.

У дослідженні взяли участь 54 власники і топменеджери. Їх опитали шляхом глибинних інтерв’ю та онлайн-анкет.

79% керівників зазначили, що цього року планують загалом інвестувати у життєстійкість своїх організацій. Вони вважають, що це допоможе їм бути більш успішним у пандемічному світі.

74,5 % організацій планують розвивати потенціал працівників, 56,9 % — змінювати або посилювати корпоративну культуру, 54,9 % — плекати психічне здоров’я працівників.

Кожна друга організація прагне оновити бізнес-модель, впровадити нові або підривні технології, підтримувати соціальні ініціативи та застосовувати lean management.

«Життєстійкі компанії вдвічі частіше переживають своїх конкурентів у довгостроковій перспективі. Готові до майбутнього організації, за даними Accenture, демонструють приріст корпоративної рентабельності у 2,8 рази вищий у порівнянні з організаціями, які є просто стабільними», — коментує Наталія Попович, засновниця One Philosophy.

Докладніше про інші результати другої хвилі дослідження «Життєстійкі: шлях далі» можна почитати тут.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: