fbpx

46% українок не задоволені своєю роботою – дослідження Avon

31/ 05/ 2021
  Такі результати дослідження компанії Avon, у якому взяли участь 1000 жінок 18-65 років з усієї країни. Основні причини - їх низька зарплата (62%), відсутність росту і перспектив (41%) та погіршення здоров’я через роботу (24%). В Україні більшість жінок у віці від 18 до 65 років працюють - це 69% українок. Переважно жінки  працюють фахівцями без керівних посад, службовцями і керівниками середньої ланки. Працювати українки розпочинають в середньому у 19 років. Основна причина виходу на роботу молодих українок - прагнення стати незалежними від батьків (43%), бажання спробувати заради інтересу (19%) та необхідність фінансово допомагати сім’ї та близьким (18%). Українок, які задоволені своєю роботою, трохи більше половини - 54%.  Вони зазначають, що робота дає їм відчуття фінансової незалежності (51%), колектив (33%), підвищує впевненість в собі (30%) і допомагає в самореалізації (27%). 46% жінок, які не задоволені роботою, крім основних причина називають ще й відсутність можливості планувати свій час (22%). Тому не дивно, що 76% опитаних хотіли б працювати на себе. Половину жінок (51%) робота на себе приваблює можливістю бути начальником самій собі, на власний розсуд планувати завантаження та ні від кого не залежати. Поширеним серед українок є і пошук роботи з частковою зайнятістю, щоб мати додатковий дохід.  67% українок шукали таку роботу. Відповідними є і вимоги до роботи з частковою зайнятістю - на першому місці це висока оплата (55%), можливість працювати з дому (55%) та мати гнучкий графік (48%). Наші жінки часто зіштовхуються з гендерними стереотипами чи утисками - про це заявили 44% українок. Так, кожна четверта українка зіштовхнулася з тим, що чоловікам платять більше, ніж жінкам, 30% - заявили, що працівниць-мам сварять за лікарняний через хворобу дитини, а 28% стверджують, що на роботі жінці необхідно приділити більше зусиль, ніж чоловіку, щоб їй довірили важливу посаду чи що у чоловіка більше шансів отримати роботу (25%). “Можливість почувати себе впевненою, реалізувати себе в ще одній ролі, мати колектив, який підтримає, і звісно, самостійно заробляти – це те, що дає робота сучасній українці. Саме тому важливо, аби будь-яка жінка мала можливість реалізувати себе: мами в декреті, студентки, жінки на пенсії чи ж ті, котрі хочуть мати підробіток до основної роботи. І в Україні, і в світі Avon створює для жінок різні можливості для роботи: робота в офісі, часткова зайнятість чи робота на себе, яка дає можливість жінкам бути незалежними і самостійно планувати своє життя, виходячи виключно зі своїх уподобань” - говорить генеральна директорка Avon в Україні та Грузії Єлизавета Коробченко. З усіма результатами Всеукраїнського дослідження жінок можна ознайомитися за посиланням. #watchmenow #осьщояможу  Про дослідження Компанія Kantar на замовлення Avon у липні 2020 року провела Всеукраїнське дослідження жінок, щоб визначити найвагоміші можливості й перепони для українок і допомогти їм. В опитуванні взяли участь 1000 респонденток — жінок 18—65 років з міст України з населенням 50 тис.+, окрім АР Крим та району проведення ООС. Про Avon Avon — б’юті-бренд № 1 в Україні. Завдання компанії — створити найліпші вирішення й можливості для жінок. З 2019 року Avon анонсувала глобальну платформу «ЗарадиНеї», що покликана поліпшувати життя 100 мільйонам жінок щорічно. До 2030 року Avon на глобальному рівні працюватиме для того, щоб жінки всього світу мали рівні можливості для ведення бізнесу, почувалися захищеними, були здоровими й звільнилися від тиску стереотипів про красу. У вересні 2020 року компанія в Україні провела ребрендинг. У комунікації «Ось, що я можу» Avon надихає жінок змінювати своє життя й бути успішними в тих ролях, які для них є важливими: мами, дружини, фахівчині.

Такі результати дослідження компанії Avon, у якому взяли участь 1000 жінок 18-65 років з усієї країни. Основні причини – їх низька зарплата (62%), відсутність росту і перспектив (41%) та погіршення здоров’я через роботу (24%).

В Україні більшість жінок у віці від 18 до 65 років працюють – це 69% українок. Переважно жінки  працюють фахівцями без керівних посад, службовцями і керівниками середньої ланки. Працювати українки розпочинають в середньому у 19 років. Основна причина виходу на роботу молодих українок – прагнення стати незалежними від батьків (43%), бажання спробувати заради інтересу (19%) та необхідність фінансово допомагати сім’ї та близьким (18%).

Українок, які задоволені своєю роботою, трохи більше половини – 54%.  Вони зазначають, що робота дає їм відчуття фінансової незалежності (51%), колектив (33%), підвищує впевненість в собі (30%) і допомагає в самореалізації (27%). 46% жінок, які не задоволені роботою, крім основних причина називають ще й відсутність можливості планувати свій час (22%).

Тому не дивно, що 76% опитаних хотіли б працювати на себе. Половину жінок (51%) робота на себе приваблює можливістю бути начальником самій собі, на власний розсуд планувати завантаження та ні від кого не залежати.

Поширеним серед українок є і пошук роботи з частковою зайнятістю, щоб мати додатковий дохід.  67% українок шукали таку роботу. Відповідними є і вимоги до роботи з частковою зайнятістю – на першому місці це висока оплата (55%), можливість працювати з дому (55%) та мати гнучкий графік (48%).

Наші жінки часто зіштовхуються з гендерними стереотипами чи утисками – про це заявили 44% українок. Так, кожна четверта українка зіштовхнулася з тим, що чоловікам платять більше, ніж жінкам, 30% – заявили, що працівниць-мам сварять за лікарняний через хворобу дитини, а 28% стверджують, що на роботі жінці необхідно приділити більше зусиль, ніж чоловіку, щоб їй довірили важливу посаду чи що у чоловіка більше шансів отримати роботу (25%).

“Можливість почувати себе впевненою, реалізувати себе в ще одній ролі, мати колектив, який підтримає, і звісно, самостійно заробляти – це те, що дає робота сучасній українці. Саме тому важливо, аби будь-яка жінка мала можливість реалізувати себе: мами в декреті, студентки, жінки на пенсії чи ж ті, котрі хочуть мати підробіток до основної роботи. І в Україні, і в світі Avon створює для жінок різні можливості для роботи: робота в офісі, часткова зайнятість чи робота на себе, яка дає можливість жінкам бути незалежними і самостійно планувати своє життя, виходячи виключно зі своїх уподобань” – говорить генеральна директорка Avon в Україні та Грузії Єлизавета Коробченко.

З усіма результатами Всеукраїнського дослідження жінок можна ознайомитися за посиланням.

#watchmenow

#осьщояможу 

Про дослідження

Компанія Kantar на замовлення Avon у липні 2020 року провела Всеукраїнське дослідження жінок, щоб визначити найвагоміші можливості й перепони для українок і допомогти їм. В опитуванні взяли участь 1000 респонденток — жінок 18—65 років з міст України з населенням 50 тис.+, окрім АР Крим та району проведення ООС.

Про Avon

Avon — б’юті-бренд № 1 в Україні. Завдання компанії — створити найліпші вирішення й можливості для жінок. З 2019 року Avon анонсувала глобальну платформу «ЗарадиНеї», що покликана поліпшувати життя 100 мільйонам жінок щорічно. До 2030 року Avon на глобальному рівні працюватиме для того, щоб жінки всього світу мали рівні можливості для ведення бізнесу, почувалися захищеними, були здоровими й звільнилися від тиску стереотипів про красу. У вересні 2020 року компанія в Україні провела ребрендинг. У комунікації «Ось, що я можу» Avon надихає жінок змінювати своє життя й бути успішними в тих ролях, які для них є важливими: мами, дружини, фахівчині.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: