fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Зустріч «Що стримує розвиток річкової галузі?»

25/ 06/ 2019
    Координатор Комітету з логістики Ярина Скороход долучилася до заходу «Що стримує розвиток річкової галузі?» для обговорення чинників, які впливають на внутрішні водні перевезення в Україні та гальмують їхнє подальше зростання. Під час круглого столу були підняті питання застарілості річкової інфраструктури, нестачі флоту разом із занепадом суднобудування та кризи в законодавчому забезпеченні. Ярина озвучила, що обсяги перевезень збільшуються всупереч, а не тому, що створено відповідне нормативно-правове поле чи певні інвестиційні важелі, що справді покращило б ситуацію, а також звернула увагу на результати України щодо імплементації євродиректив в транспортній галузі – успіхи наразі доволі незначні та складають лише 38%. Як відомо, це є одним із зобов’язань нашої держави в рамках Асоціації з ЄС. Ми маємо розуміти, що 62% ми наздоганятимемо до 2023 року. Наскільки у нас взагалі є цей час? Ми матимемо новий склад Верховної Ради, у нас немає прийнятих профільних законопроектів: про залізницю у нас не ухвалено, про внутрішній водний транспорт – не ухвалено. Ми маємо розуміти, що об’єм роботи, який чекає на нас у законодавчому полі, є досить значним.
01/

 

Координатор Комітету з логістики Ярина Скороход долучилася до заходу «Що стримує розвиток річкової галузі?» для обговорення чинників, які впливають на внутрішні водні перевезення в Україні та гальмують їхнє подальше зростання. Під час круглого столу були підняті питання застарілості річкової інфраструктури, нестачі флоту разом із занепадом суднобудування та кризи в законодавчому забезпеченні.

Ярина озвучила, що обсяги перевезень збільшуються всупереч, а не тому, що створено відповідне нормативно-правове поле чи певні інвестиційні важелі, що справді покращило б ситуацію, а також звернула увагу на результати України щодо імплементації євродиректив в транспортній галузі – успіхи наразі доволі незначні та складають лише 38%. Як відомо, це є одним із зобов’язань нашої держави в рамках Асоціації з ЄС.

“Ми маємо розуміти, що 62% ми наздоганятимемо до 2023 року. Наскільки у нас взагалі є цей час? Ми матимемо новий склад Верховної Ради, у нас немає прийнятих профільних законопроектів: про залізницю у нас не ухвалено, про внутрішній водний транспорт – не ухвалено. Ми маємо розуміти, що об’єм роботи, який чекає на нас у законодавчому полі, є досить значним”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: