fbpx

Зустріч із керівництвом Харківської митниці ДФС та контролюючих служб

14/ 02/ 2018

З 1 лютого 2018р. більша частина вантажів оформлюється на митниці із застосуванням механізму «єдиного вікна». Окрім митниці товари, які ввозять та вивозять з України, контролюють ще ряд органів та служб – вони слідкують за тим, щоб товари були безпечні для життя і здоров’я людини та для навколишнього середовища. Саме для проведення контролю такими суміжними службами був введений принцип «єдиного вікна».

«Єдине вікно» – це програмне забезпечення, яке запроваджують для того, щоб суттєво спростити порядок проходження різноманітних форм контролю товарів; яке дозволяє підприємцям – суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності надсилати скановані копії документів одразу усім службам, які повинні проводити контроль, а не носити паперові документи від одного інспектора до іншого; яке дозволяє контролювати і співробітників суміжних служб, адже всі рішення, які вони приймають у процесі здійснення контролю, також відображаються у «єдиному вікні». І це далеко не всі переваги цього механізму.

Проте недоліків також більш ніж достатньо – від недосконалості програмного забезпечення, і до суперечностей у законодавстві. Саме для того, щоб виявити і, за можливості, усунути ці проблеми Харківський офіс Європейської Бізнес Асоціації організував зустріч з керівництвом Харківської митниці ДФС та представниками усіх суміжних служб, які працюють у «єдиному вікні».

Танцеров Андрій, в.о. начальника Харківської митниці ДФС, та його колеги, а також керівники суміжних органів Держекоінспекції, Держпродспоживслужби та Південної регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю нагляду на державному кордоні та транспорті поділились першими підсумками роботи «єдиного вікна» у регіоні та відзначили зростання кількості митних оформлень із застосуванням механізму навіть у тих пунктах пропуску, де підприємці мають можливість добровільно вибирати спосіб проходження контролю (паперовий чи електронний).

У ході дискусії представники компаній-членів Асоціації поставили питання щодо недоліків програмного забезпечення, а також різного тлумачення митницею та контролюючими органами положень законодавства про проходження санітарно-епідеміологічного контролю певних міжнародних експрес-відправлень. Оскільки всі зацікавлені сторони були присутні на зустрічі, то одразу вдалося знайти вихід із спірної ситуації. Представники митниці поінформували про ті недоліки програми, які вже усунені, та пообіцяли посприяти в усуненні тих, які ще залишилися актуальними.

Щиро дякуємо за відкритий діалог та готовність до співпраці керівництву Харківської митниці ДФС, представникам контролюючих органів та експерту зустрічі – консультанту у сфері ЗЕД Бартошу Святославу!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: