fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Зміни в маркетингу за період пандемії. Тенденції майбутнього

04/ 06/ 2021
  Маркетинг сьогодні: які зміни відбулися за час пандемії та що очікувати сьогодні? Відповідями на ці та інші питання поділилися наші експерти Ольга Семчук, керівник програми лояльності Fishka, HALNAFTOHAZ,  Андрій Мельник, директор департаменту маркетингу, KREDOBANK, та Тарас Гуменюк, спеціаліст з діджитал маркетингу, Perfect PR. Зокрема, ми поговорили про наступне: Діджиталізація швидко замінила «живе» спілкування та події. Варто розуміти, що діджитал буде працювати й надалі, оскільки ми всі оцінили зручність і ефективність. Проте, саме живе спілкування зараз стає преміум форматом. Соціальні мережі вкотре довели наскільки вони важливі для ведення бізнесу. У 2020 році ми спостерігали збільшення кількості клієнтів. В Україні за минулий рік зросла кількість інтернет користувачів на 2 млн, активних користувачів соціальних мереж на 3,5 млн (на 15%). Тому конкуренція за місце для показу реклами також росте. Усі ми привикли здійснювати покупки онлайн. Ми швидко пристосовувалися до онлайн купівлі будь-яких речей: від продуктів харчування до одягу, і почали активно користуватися службами доставки. База даних та аналітика тепер «must-have» для бізнесу. Важливо враховувати інтереси та потреби клієнта навіть у діджитал форматі, адже лише чітко розуміючи свого клієнта, можна вести ефективну комунікацію із ним. Потрібно пам’ятати, що ви повинні бути на тих платформах, де є ваші клієнти. Дякуємо спікерам за надзвичайно цікаву розмову та учасникам за долучення та участь!

Маркетинг сьогодні: які зміни відбулися за час пандемії та що очікувати сьогодні?

Відповідями на ці та інші питання поділилися наші експерти Ольга Семчук, керівник програми лояльності Fishka, HALNAFTOHAZ,  Андрій Мельник, директор департаменту маркетингу, KREDOBANK, та Тарас Гуменюк, спеціаліст з діджитал маркетингу, Perfect PR.

Зокрема, ми поговорили про наступне:

  • Діджиталізація швидко замінила «живе» спілкування та події.

Варто розуміти, що діджитал буде працювати й надалі, оскільки ми всі оцінили зручність і ефективність. Проте, саме живе спілкування зараз стає преміум форматом.

  • Соціальні мережі вкотре довели наскільки вони важливі для ведення бізнесу.

У 2020 році ми спостерігали збільшення кількості клієнтів. В Україні за минулий рік зросла кількість інтернет користувачів на 2 млн, активних користувачів соціальних мереж на 3,5 млн (на 15%). Тому конкуренція за місце для показу реклами також росте.

  • Усі ми привикли здійснювати покупки онлайн.

Ми швидко пристосовувалися до онлайн купівлі будь-яких речей: від продуктів харчування до одягу, і почали активно користуватися службами доставки.

  • База даних та аналітика тепер «must-have» для бізнесу.

Важливо враховувати інтереси та потреби клієнта навіть у діджитал форматі, адже лише чітко розуміючи свого клієнта, можна вести ефективну комунікацію із ним. Потрібно пам’ятати, що ви повинні бути на тих платформах, де є ваші клієнти.

Дякуємо спікерам за надзвичайно цікаву розмову та учасникам за долучення та участь!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: