fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

ЗМІНИ У AVON: Україна увійшла до нового кластеру Східна Європа, який очолить Аннелі Лоорітс

01/ 09/ 2021
  Злиття компаній AVON та Natura&Co у 2019 році призвело до створення компанії №2 на ринку прямого продажу*, а також стало чинником організаційних і кадрових змін в AVON.  1 вересня 2021 року буде створено кластер Східної Європи, який об’єднає Україну, Грузію, Казахстан та Киргизстан. Серед цих чотирьох комерційних ринків Україну було обрано стратегічним ринком.  У зв’язку із цими змінами Єлизавета Коробченко, яка з 2018 року в якості генеральної директорки очолювала AVON Україна та Грузія, залишає компанію. Єлизавета приєдналася до Avon в 2002 році як менеджерка відділу підтримки продажу в Avon Україна. За час роботи змінила п’ять позицій і три географії, будучи дивізіонним менеджером в Україні, керуючи відділом продажу в країнах Балтії, очолювала кластер Балкан. Соціальна діяльність AVON у ці роки була націлена на покращення життя української жінки. Так в 2019 році був встановлений 19-й мамограф в Cумському онкодиспансері в рамках «Місія проти раку молочної залози» та надано благодійну допомогу фонду народонаселення ООН на суму понад 10 млн грн за програмою проти гендерного насильства. У цьому є особистий внесок Єлизавети Коробченко, для якої соціальна складова бізнесу має вагоме значення. Компанія AVON виказує вдячність Єлизаветі Коробченко за те, що під її керівництвом були зміцнені позиції Б’юті-бренда №1** і лідера на ринку прямого продажу України і Грузії, за прагнення до результату, керівництво командою у складні періоди, примноження досягнень та інноваційних практик до портфоліо AVON. Надалі керівництво ринками Східної Європи приймає Аннелі Лоорітс (Anneli Loorits), яка уже 20 років будує свою кар’єру з AVON. Вона пройшла шлях від помічниці відділу маркетингу до позиції генеральної директорки кластеру Nordics (країни Балтії та Фінляндія). Аннелі отримала ступінь ділового адміністрування в Талліннському технологічному університеті за спеціалізацією “Маркетинг та міжнародна економіка”. Працювала в Естонії, Литві та Польщі. Має досвід роботи у сфері маркетингу, управління проектами, розвитку бізнесу, бізнес-інтеграції. У 2020 році Avon Nordics під керівництвом Аннелі Лоорітс отримав нагороду Global Pathfinder Award, як кластер з найкращими показниками бізнесу в Центральній та Східній Європі та одними із найкращих у світі.  «Для мене велика честь стати частиною AVON Східна Європа, де я зможу застосувати свій досвід і знання для забезпечення постійного зростання довірених мені ринків. Я з нетерпінням чекаю розвитку і зміцнення наших позицій у галузі, а також активної популяризації цінностей AVON», - каже Аннелі Лоорітс, очільниця кластеру AVON Східна Європа. Компанія AVON наразі впевнена, що сталий успіх  попередніх років буде підхоплено і примножено новим керівництвом кластеру. * - За даними Direct Selling news: Global 100 list * - За даними Euromonitor International Ltd в 2019 році, нагороди «Бренд року 2020» та «Бренд року «2021» у всеукраїнському конкурсі від дослідницького бюро «Гільдія брендів».

Злиття компаній AVON та Natura&Co у 2019 році призвело до створення компанії №2 на ринку прямого продажу*, а також стало чинником організаційних і кадрових змін в AVON. 

1 вересня 2021 року буде створено кластер Східної Європи, який об’єднає Україну, Грузію, Казахстан та Киргизстан. Серед цих чотирьох комерційних ринків Україну було обрано стратегічним ринком. 

У зв’язку із цими змінами Єлизавета Коробченко, яка з 2018 року в якості генеральної директорки очолювала AVON Україна та Грузія, залишає компанію. Єлизавета приєдналася до Avon в 2002 році як менеджерка відділу підтримки продажу в Avon Україна. За час роботи змінила п’ять позицій і три географії, будучи дивізіонним менеджером в Україні, керуючи відділом продажу в країнах Балтії, очолювала кластер Балкан.

Соціальна діяльність AVON у ці роки була націлена на покращення життя української жінки. Так в 2019 році був встановлений 19-й мамограф в Cумському онкодиспансері в рамках «Місія проти раку молочної залози» та надано благодійну допомогу фонду народонаселення ООН на суму понад 10 млн грн за програмою проти гендерного насильства. У цьому є особистий внесок Єлизавети Коробченко, для якої соціальна складова бізнесу має вагоме значення.

Компанія AVON виказує вдячність Єлизаветі Коробченко за те, що під її керівництвом були зміцнені позиції Б’юті-бренда №1** і лідера на ринку прямого продажу України і Грузії, за прагнення до результату, керівництво командою у складні періоди, примноження досягнень та інноваційних практик до портфоліо AVON.

Надалі керівництво ринками Східної Європи приймає Аннелі Лоорітс (Anneli Loorits), яка уже 20 років будує свою кар’єру з AVON. Вона пройшла шлях від помічниці відділу маркетингу до позиції генеральної директорки кластеру Nordics (країни Балтії та Фінляндія).

Аннелі отримала ступінь ділового адміністрування в Талліннському технологічному університеті за спеціалізацією “Маркетинг та міжнародна економіка”. Працювала в Естонії, Литві та Польщі. Має досвід роботи у сфері маркетингу, управління проектами, розвитку бізнесу, бізнес-інтеграції.

У 2020 році Avon Nordics під керівництвом Аннелі Лоорітс отримав нагороду Global Pathfinder Award, як кластер з найкращими показниками бізнесу в Центральній та Східній Європі та одними із найкращих у світі. 

«Для мене велика честь стати частиною AVON Східна Європа, де я зможу застосувати свій досвід і знання для забезпечення постійного зростання довірених мені ринків. Я з нетерпінням чекаю розвитку і зміцнення наших позицій у галузі, а також активної популяризації цінностей AVON», – каже Аннелі Лоорітс, очільниця кластеру AVON Східна Європа.

Компанія AVON наразі впевнена, що сталий успіх  попередніх років буде підхоплено і примножено новим керівництвом кластеру.

* – За даними Direct Selling news: Global 100 list

* – За даними Euromonitor International Ltd в 2019 році, нагороди «Бренд року 2020» та «Бренд року «2021» у всеукраїнському конкурсі від дослідницького бюро «Гільдія брендів».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: