Засідання комітету з маркетингу та комунікацій у Дніпрі: оцінка лояльності клієнтів

13/ 09/ 2018
01/

 

Задоволеність клієнтів це, мабуть, один із найголовніших показників якості роботи будь-якої компанії.  Вчора, 13 вересня, в рамках засідання комітету маркетингу та комунікацій Асоціації у Дніпрі ми зустрілися з Олег-Жан Даскалу, Customer Experience Officer компанії «Алло», який розповів про Net Promoter Score як індекс оцінки лояльності клієнтів, який вимірює здоров’я компанії в режимі реального часу. 

Олег-Жан Даскалу розповів учасникам заходу, чому важливо у своїй діяльності фокусуватися на клієнтах компанії, а не на об’ємах реалізації; чому ми всі насправді працюємо у системі Н2Н (Human to Human); а також, як задоволеність наших внутрішніх клієнтів – наших колег – впливає на задоволеність наших зовнішніх клієнтів – покупців. 

Ми дуже вдячні Олег-Жан Даскалу за таку інформативну і корисну зустріч та нові знання, а також голові комітету Ользі Зеніній за завжди корисні тематики наших зустрічей!
У теплій атмосфері нас приймав Центр конференцій Parle, а пригощали Nestlé та UCC. Дякуємо партнерам!

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: