Засідання комітету з маркетингу та комінікацій Асоціації у Дніпрі

01/

 

Стратегія – всьому голова, а чіткі завдання і правильний розподіл ресурсів компанії  – вже половина успіху. Саме тому ми запросили Юлію Бойко, провідного тренера студії управляння часом BogushTime, на чергове засідання Комітету з маркетингу та комунікацій Асоціації у Дніпрі. Надзвичайно цікаво було послухати про шкалу прибутковості у бізнесі і те, які чинники впливають на ефективність роботи компанії і команди. А що найголовніше,  ми дізналися, як ними управляти, а саме:

  • як правильно поводитися компанії у період економічної нестабільності;
  • яким чином оптимізувати свою фінансову стратегію та на чому не можна економити;
  • як збільшити продажі і покращити маркетингову стратегію;
  • роль PR під час кризи;
  • в чому різниця між стратегічним управлінням та плануванням;
  • та як підтримувати бойовий дух команди.

Дякуємо усім учасникам заходу за активну участь у спілкуванні, ваші цікаві запитання і гарний настрій!

Дякуємо нашим партнерам центру конференцій Parle за затишну атмосферу і компанії UCC за запашну каву!

Спікери

1 / 1
Юлія Бойко
старший бізнес-тренер компанії BogushTime
Юлія Бойко

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: