fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Законопроект «Про концесію» варто доопрацювати перед розглядом у другому читанні

01/ 10/ 2019
  Європейська Бізнес Асоціація підготувала звернення до Верховної Ради України щодо законопроекту «Про концесію» №1046, який було прийнято за основу із скороченим строком підготовки.   Експерти Комітету з логістики Асоціації неодноразово наголошували на важливості врегулювання на законодавчому рівні питань у сфері державно-приватного партнерства, особливо у напрямку залучення приватних вітчизняних та іноземних інвестицій. Хоча Асоціація концептуально підтримує законопроект, наші експерти дійшли висновку, що деякі положення документу потребують доопрацювання. Раніше Комітет з логістики неодноразово направляв свої зауваження до попередніх редакцій законопроекту, проте не всі вони були взяті до уваги. Таким чином деякі положення законопроекту досі потребують перегляду з врахуванням пропозицій Асоціації. Без запропонованих змін, на думку експертів Асоціації, законопроект в поточній редакції не призведе до тих позитивних зрушень у багатьох галузях економіки, на які очікує держава і бізнес. Тому Асоціація звернулася з проханням розглянути та врахувати напрацьовані пропозиції до моменту розгляду Верховною Радою даного законопроекту між першим та другим читанням. Зокрема, невраховані досі коментарі компаній-членів Асоціації стосуються проведення оцінки впливу на довкілля (варто перекласти обов’язок проходження процедури оцінки впливу на довкілля на концесієдавця замість концесіонера), державної підтримки концесійних проектів, змін до процесуальних кодексів (варто змінити підвідомчість спорів, пов’язаних з проведенням концесійного конкурсу) та узгодити між собою запропоновані зміни до Закону України «Про морські порти України».

Європейська Бізнес Асоціація підготувала звернення до Верховної Ради України щодо законопроекту «Про концесію» №1046, який було прийнято за основу із скороченим строком підготовки.  

Експерти Комітету з логістики Асоціації неодноразово наголошували на важливості врегулювання на законодавчому рівні питань у сфері державно-приватного партнерства, особливо у напрямку залучення приватних вітчизняних та іноземних інвестицій.

Хоча Асоціація концептуально підтримує законопроект, наші експерти дійшли висновку, що деякі положення документу потребують доопрацювання. Раніше Комітет з логістики неодноразово направляв свої зауваження до попередніх редакцій законопроекту, проте не всі вони були взяті до уваги. Таким чином деякі положення законопроекту досі потребують перегляду з врахуванням пропозицій Асоціації.

Без запропонованих змін, на думку експертів Асоціації, законопроект в поточній редакції не призведе до тих позитивних зрушень у багатьох галузях економіки, на які очікує держава і бізнес. Тому Асоціація звернулася з проханням розглянути та врахувати напрацьовані пропозиції до моменту розгляду Верховною Радою даного законопроекту між першим та другим читанням.

Зокрема, невраховані досі коментарі компаній-членів Асоціації стосуються проведення оцінки впливу на довкілля (варто перекласти обов’язок проходження процедури оцінки впливу на довкілля на концесієдавця замість концесіонера), державної підтримки концесійних проектів, змін до процесуальних кодексів (варто змінити підвідомчість спорів, пов’язаних з проведенням концесійного конкурсу) та узгодити між собою запропоновані зміни до Закону України «Про морські порти України».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: