fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Законодавче врегулювання дискримінації у рекламі

19/ 10/ 2021
  Автор: Тетяна Трикоза, адвокат Dynasty Law & Investment 10 вересня прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України Про рекламу щодо протидії дискримінації за ознакою статі», який впровадив нове поняття «дискримінаційної реклами за ознакою статі» як забороненої реклами. Це зображеня, вислови з ознаками інтелектуальної, фізичної, соціальної чи іншої переваги однієї статі над іншою, в тому числі щодо пропаганди принизливого ставлення за ознакою статі тощо, зображення в рекламі тіла людини виключно як сексуального об’єкта, що має привертати увагу споживача, і не стосуються рекламованого продукту чи методу споживання цього продукту. Відповідальність несуть рекламодавці, виробники реклами та розповсюджувачі реклами. Звернімо увагу які саме державні органи застосовують відповідальність: ➡ Держпродспоживслужба накладає штрафи за порушення законодавства про рекламу від 300 неоподатковуваних мінімумів. ➡ АМКУ накладає стягнення за порушення у рекламі законодавства про захист від недобросовісної конкуренції; ➡ Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення притягує до відповідальності у сфері діяльності телерадіоорганізацій; ➡ НБУ - щодо реклами на ринках фінпослуг, споживчого кредиту; ➡ Нацкомісія з цінних паперів та фондового ринку - щодо реклами на фондовому ринку; ➡ Мінрегіон - щодо спорудження житлового будинку; ➡ Держпраці - щодо реклами про вакансії.

Автор: Тетяна Трикоза, адвокат Dynasty Law & Investment

10 вересня прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України “Про рекламу” щодо протидії дискримінації за ознакою статі», який впровадив нове поняття «дискримінаційної реклами за ознакою статі» як забороненої реклами. Це зображеня, вислови з ознаками інтелектуальної, фізичної, соціальної чи іншої переваги однієї статі над іншою, в тому числі щодо пропаганди принизливого ставлення за ознакою статі тощо, зображення в рекламі тіла людини виключно як сексуального об’єкта, що має привертати увагу споживача, і не стосуються рекламованого продукту чи методу споживання цього продукту. Відповідальність несуть рекламодавці, виробники реклами та розповсюджувачі реклами.

Звернімо увагу які саме державні органи застосовують відповідальність:

➡ Держпродспоживслужба накладає штрафи за порушення законодавства про рекламу від 300 неоподатковуваних мінімумів.

➡ АМКУ накладає стягнення за порушення у рекламі законодавства про захист від недобросовісної конкуренції;

➡ Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення притягує до відповідальності у сфері діяльності телерадіоорганізацій;

➡ НБУ – щодо реклами на ринках фінпослуг, споживчого кредиту;

➡ Нацкомісія з цінних паперів та фондового ринку – щодо реклами на фондовому ринку;

➡ Мінрегіон – щодо спорудження житлового будинку;

➡ Держпраці – щодо реклами про вакансії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: