fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Закон «джунглів» рітейлу: “Що не бачать – не беруть, що не беруть – не купують!”

26/ 06/ 2019
  Компанія «Оліс» була заснована у 1996 році та розпочала свій шлях, займаючись виключно виробництвом майонезу, асортимент якого на старті нараховував лише декілька позицій. На той час ринок майонезу не був таким перенасиченим, як зараз, і це неодмінно посприяло вдалому початку. Динаміка росту виробничих потужностей набувала нових обертів, чисельність та кваліфікація співробітників зростала. «У наступні роки ми вже почали розширювати горизонти та відкривати нові можливості. Ринку були представлені торгівельні марки кетчупів, томатних паст та гірчиць. З роками ми почали обмірковувати ще одну власну торговельну марку в категорії бакалії. Придумали, порахували і запустили!» - каже Ірина Руднева Національний менеджер по роботі з пріоритетними каналами збуту. Що не бачать - не беруть, що не беруть - не купують! «Стан ринку майонезу, кетчупу та інших соусів України є висококонкурентним. Основна боротьба розгортається між вітчизняними виробниками, оскільки імпортери займають незначну долю ринку. Тому практика закону «джунглів» рітейлу у боротьбі з конкурентами свідчить: «що не бачать - не беруть, що не беруть - не купують!» Беззаперечно, ринок диктує «правила гри», і ми не маємо право «пропустити хід». Компанія «Оліс» застосовує одночасно декілька методів просування: реклама, особистий продаж, стимулювання та управління процесом продажу, прямий маркетинг, стимулювання збуту. Одним з основних та трендових методів просування сьогодні є мерчендайзинг. Мерчендайзинг дозволяє контролювати процес продажу у роздрібних торговельних мережах, стимулювати споживачів у виборі та грамотно підказувати напрямок вибору – наш товар. По-перше, це дозволяє нам робити більш простим процес орієнтації торговельних марок, з іншої – при незначних затратах, збільшувати об’єми продажу. Під час моніторингу ринка мерчендайзинга ми обрали для себе саме сумісний не просто так. Сумісний мерчендайзинг - це ідеальна формула у співвідношенні «ціна-якість»! Ви ж розумієте вагомість цього аспекту на сьогоднішній день, чи не так? Нашим партнером та реалізатором усіх «бажань» уже три роки є компанія із стабільною репутацією FESKO merchandising. З першої зустрічі ми досягли взаєморозуміння та готовності до спільних відмінних результатів.   Співпраця з FESKO дає можливість відчути на практиці ефективність технологій у виконанні поставлених задач. Це допомагає нам укріплювати свої позиції на ринку. Ми спокійні за мерчендайзерів, які представляють наші інтереси у торговельних мережах, адже вони є абсолютно самостійними одиницями. Нам вкрай важливо те, що з нашим товаром працює освідчений та досвідчений персонал. До того ж, мерчендайзери FESKO офіційно оформлені в Компанії. Резюмуючи, маю відмітити те, що результат, який ми маємо на сьогодні - це заслуга нашої плідної співпраці та грамотного механізму взаємодії.»

Компанія «Оліс» була заснована у 1996 році та розпочала свій шлях, займаючись виключно виробництвом майонезу, асортимент якого на старті нараховував лише декілька позицій.

На той час ринок майонезу не був таким перенасиченим, як зараз, і це неодмінно посприяло вдалому початку. Динаміка росту виробничих потужностей набувала нових обертів, чисельність та кваліфікація співробітників зростала.

«У наступні роки ми вже почали розширювати горизонти та відкривати нові можливості. Ринку були представлені торгівельні марки кетчупів, томатних паст та гірчиць. З роками ми почали обмірковувати ще одну власну торговельну марку в категорії бакалії. Придумали, порахували і запустили!» – каже Ірина Руднева Національний менеджер по роботі з пріоритетними каналами збуту.

Що не бачать – не беруть, що не беруть – не купують!

«Стан ринку майонезу, кетчупу та інших соусів України є висококонкурентним. Основна боротьба розгортається між вітчизняними виробниками, оскільки імпортери займають незначну долю ринку. Тому практика закону «джунглів» рітейлу у боротьбі з конкурентами свідчить: «що не бачать – не беруть, що не беруть – не купують!» Беззаперечно, ринок диктує «правила гри», і ми не маємо право «пропустити хід».

Компанія «Оліс» застосовує одночасно декілька методів просування: реклама, особистий продаж, стимулювання та управління процесом продажу, прямий маркетинг, стимулювання збуту. Одним з основних та трендових методів просування сьогодні є мерчендайзинг.

Мерчендайзинг дозволяє контролювати процес продажу у роздрібних торговельних мережах, стимулювати споживачів у виборі та грамотно підказувати напрямок вибору – наш товар.

По-перше, це дозволяє нам робити більш простим процес орієнтації торговельних марок, з іншої – при незначних затратах, збільшувати об’єми продажу. Під час моніторингу ринка мерчендайзинга ми обрали для себе саме сумісний не просто так.

Сумісний мерчендайзинг – це ідеальна формула у співвідношенні «ціна-якість»!

Ви ж розумієте вагомість цього аспекту на сьогоднішній день, чи не так?

Нашим партнером та реалізатором усіх «бажань» уже три роки є компанія із стабільною репутацією FESKO merchandising. З першої зустрічі ми досягли взаєморозуміння та готовності до спільних відмінних результатів.  

Співпраця з FESKO дає можливість відчути на практиці ефективність технологій у виконанні поставлених задач. Це допомагає нам укріплювати свої позиції на ринку. Ми спокійні за мерчендайзерів, які представляють наші інтереси у торговельних мережах, адже вони є абсолютно самостійними одиницями.

Нам вкрай важливо те, що з нашим товаром працює освідчений та досвідчений персонал. До того ж, мерчендайзери FESKO офіційно оформлені в Компанії.

Резюмуючи, маю відмітити те, що результат, який ми маємо на сьогодні – це заслуга нашої плідної співпраці та грамотного механізму взаємодії.»

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: