fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

За час карантину Фокстрот збільшив частку онлайн-торгівлі в 1,5 рази, а товарообіг – на 420%

21/ 05/ 2020
  У найбільш непередбачуваний з точки зору планування та поведінки покупців період карантину, пов’язаний з коронавірусом, інтернет-магазин FOXTROT.UA повернув провідні позиції в своїй категорії, значно збільшивши у квітні трафік, товарообіг і частку компанії в онлайн. Коли українці були обмежені в можливостях пересування і відвідування офлайн-магазинів, а стаціонарні торгові точки могли продавати тільки засоби зв’язку (постанова КМУ №211), бренду Фокстрот вдалося перенаправити покупців в онлайн: у період середини березня-квітня 2020 р. («активної фази» карантину) інтернет-магазин перевищив усі рекорди попередніх сезонів пікових навантажень, навіть Чорної п’ятниці-2019. Зі збільшенням кількості замовлень удвічі зросло навантаження на інтернет-продавців; максимально за 1 день карантину сайт відвідало 270 тис. користувачів, а всього у квітні було зафіксовано 8,5 млн відвідувачів сайту; у квітні 2020 року FOXTROT.UA перевиконав результат квітня минулого року на 420%, а це більше ніж у 4 рази; частка компанії в онлайн зросла на 50%, або у 1,5 рази. «Ми на власному прикладі переконалися, що криза, пов’язана з карантином, у черговий раз показала необхідність і важливість розвитку омніканальної моделі. Більш того: ми планували прийти до цих показників до кінця року. Але, навіть перенаправивши обсяг сил і вкладень, в короткі терміни нам вдалося ефективно їх використати й отримати запланований товарообіг», – розповів Кирило Попов-Черкасов, е-сommerce директор омніканального бренду Фокстрот. Нагадаємо, що у травні 2020 року інтернет-магазин FOXTROT.UA відзначає 17-річчя з першого дня повноцінної роботи. З ростом проникнення інтернету, появою сильних і потужних конкурентів в напрямку електронної комерції, була посилена діджиталізація торгового процесу і зроблено акцент на побудові омніканальної бізнес-моделі, яка дає ряд переваг: чітке й тісне сплетіння процесів і каналів; можливість почати покупку в одному каналі та завершити її в іншому (придивитися в інтернеті/помацати в роздробі, або обрати в магазині/замовити онлайн); наявність єдиних стандартів в обслуговуванні клієнтів; широкий асортимент, вигідні акції з провідними постачальниками, якість консультації, своєчасність доставки. Так, у 2019 році в комплексі з ребрендингом компанії і основним меседжем «Оновлюйся!» була проведена масштабна робота як в плані трансформації інтернет-ресурсу, так і корпоративного департаменту е-commerce. У січні 2020-го FOXTROT.UA отримав новий look, став більш вдосконалений концептуально і технологічно, комфортним для користувача мобільних пристроїв, зріс коефіцієнт конверсії. Ці зусилля дозволили компанії в кризовий період карантину перенаправити трафік з офлайн в онлайн без втрати конверсії і пройти цей період менш болісно. Довідка: Бренд Фокстрот розвивається як омніканальний (офлайн і онлайн торгівля) і в 2019 році відзначив 25 років роботи в Україні. Торгова мережа Фокстрот – одна з найбільших в Україні роздрібних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки (162 магазини загальною торговою площею 153 тис. м кв. у 90 обласних і районних центрах України). Розвивається інтернет-магазин foxtrot.ua, трафік відвідування якого досягає 8 млн користувачів в місяць. Діє програма лояльності «Фокс Клуб», кількість учасників якої на початок травня 2020 р. становить 9,7 млн. покупців. Група компаній «ФОКСТРОТ» розвиває бренди «Фокстрот», «Техношара» (ритейл побутової та електронної техніки) і «Секунда» (часовий ритейл), а також «DEPOt Center» і «Fantasy Town» (управління нерухомістю в ГК «ФОКСТРОТ»). Співзасновниками Групи компаній «ФОКСТРОТ» є Валерій Маковецький (голова наглядової ради «Фокстрот») і Геннадій Виходцев (генеральний директор Групи компаній «ФОКСТРОТ»).

У найбільш непередбачуваний з точки зору планування та поведінки покупців період карантину, пов’язаний з коронавірусом, інтернет-магазин FOXTROT.UA повернув провідні позиції в своїй категорії, значно збільшивши у квітні трафік, товарообіг і частку компанії в онлайн.

Коли українці були обмежені в можливостях пересування і відвідування офлайн-магазинів, а стаціонарні торгові точки могли продавати тільки засоби зв’язку (постанова КМУ №211), бренду Фокстрот вдалося перенаправити покупців в онлайн:

  • у період середини березня-квітня 2020 р. («активної фази» карантину) інтернет-магазин перевищив усі рекорди попередніх сезонів пікових навантажень, навіть Чорної п’ятниці-2019. Зі збільшенням кількості замовлень удвічі зросло навантаження на інтернет-продавців;
  • максимально за 1 день карантину сайт відвідало 270 тис. користувачів, а всього у квітні було зафіксовано 8,5 млн відвідувачів сайту;
  • у квітні 2020 року FOXTROT.UA перевиконав результат квітня минулого року на 420%, а це більше ніж у 4 рази;
  • частка компанії в онлайн зросла на 50%, або у 1,5 рази.

«Ми на власному прикладі переконалися, що криза, пов’язана з карантином, у черговий раз показала необхідність і важливість розвитку омніканальної моделі. Більш того: ми планували прийти до цих показників до кінця року. Але, навіть перенаправивши обсяг сил і вкладень, в короткі терміни нам вдалося ефективно їх використати й отримати запланований товарообіг», – розповів Кирило Попов-Черкасов, е-сommerce директор омніканального бренду Фокстрот.

Нагадаємо, що у травні 2020 року інтернет-магазин FOXTROT.UA відзначає 17-річчя з першого дня повноцінної роботи.

З ростом проникнення інтернету, появою сильних і потужних конкурентів в напрямку електронної комерції, була посилена діджиталізація торгового процесу і зроблено акцент на побудові омніканальної бізнес-моделі, яка дає ряд переваг:

  • чітке й тісне сплетіння процесів і каналів;
  • можливість почати покупку в одному каналі та завершити її в іншому (придивитися в інтернеті/помацати в роздробі, або обрати в магазині/замовити онлайн);
  • наявність єдиних стандартів в обслуговуванні клієнтів;
  • широкий асортимент, вигідні акції з провідними постачальниками, якість консультації, своєчасність доставки.

Так, у 2019 році в комплексі з ребрендингом компанії і основним меседжем «Оновлюйся!» була проведена масштабна робота як в плані трансформації інтернет-ресурсу, так і корпоративного департаменту е-commerce. У січні 2020-го FOXTROT.UA отримав новий look, став більш вдосконалений концептуально і технологічно, комфортним для користувача мобільних пристроїв, зріс коефіцієнт конверсії.

Ці зусилля дозволили компанії в кризовий період карантину перенаправити трафік з офлайн в онлайн без втрати конверсії і пройти цей період менш болісно.

Довідка: Бренд Фокстрот розвивається як омніканальний (офлайн і онлайн торгівля) і в 2019 році відзначив 25 років роботи в Україні. Торгова мережа Фокстрот – одна з найбільших в Україні роздрібних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки (162 магазини загальною торговою площею 153 тис. м кв. у 90 обласних і районних центрах України). Розвивається інтернет-магазин foxtrot.ua, трафік відвідування якого досягає 8 млн користувачів в місяць.

Діє програма лояльності «Фокс Клуб», кількість учасників якої на початок травня 2020 р. становить 9,7 млн. покупців.

Група компаній «ФОКСТРОТ» розвиває бренди «Фокстрот», «Техношара» (ритейл побутової та електронної техніки) і «Секунда» (часовий ритейл), а також «DEPO’t Center» і «Fantasy Town» (управління нерухомістю в ГК «ФОКСТРОТ»). Співзасновниками Групи компаній «ФОКСТРОТ» є Валерій Маковецький (голова наглядової ради «Фокстрот») і Геннадій Виходцев (генеральний директор Групи компаній «ФОКСТРОТ»).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: