fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Європейська Бізнес Асоціація стала інформаційним партнером головної бізнес-премії країни «Вибір року»

04/ 10/ 2024
  Європейська Бізнес Асоціація стала інформаційним партнером головної бізнес-премії країни «Вибір  року».  24 роки премія визначає і популяризує товари, послуги та компанії №1 в Україні, залишаючись символом бездоганної репутації. А компанії та торговельні марки, зацікавлені у підтвердженні позиції лідера, можуть подати заявку на участь у премії цілорічно. За результатами дослідження представництва в Україні міжнародної дослідницької компанії Ipsos, 91,9% опитаних українців впізнають медаль-відзнаку «Вибір року». Саме золота медаль першості – титульний рекламний актив кожного переможця бізнес-премії. Значимо, що 45,4% споживачів звертають увагу на продукцію, позначену цією відзнакою, здійснюючи покупки, а 40,5% довіряють їй більше, ніж іншим нагородам. Премія «Вибір року» дає компаніям і брендам унікальну можливість отримати статус №1 у товарній категорії чи бізнес-ніші, а також стати частиною національної рекламної кампанії, яка підкреслює їх лідерські позиції. Перемога в «Вибір року» є ефективним маркетинговим інструментом, що підтверджує ринкове лідерство українських і міжнародних компаній. Це підвищує довіру та лояльність споживачів, стимулює нових клієнтів до придбання продукції та відкриває можливості для вигідних переговорів з бізнес-партнерами. Оцінювання учасників премії проходить через пять етапів, де найбільшу вагу має маркетингове дослідження споживчих уподобань (40%). Опитування експертної ради становить 30% впливу, маркетинг-борду – 15%, медіажурі – 10%, а оргкомітету — 5%. Таким чином, споживачі та експерти мають вирішальний вплив на визначення №1 у кожній із номінацій бізнес-премії «Вибір року». Компанії та бренди, зацікавлені у номінації, можуть подати заявку на участь у премії цілорічно. Переможцями премії стають представники різних галузей: від виробників продуктів харчування до косметики, побутової техніки, фармацевтики та торговельних мереж. Після оголошення лідерів премія «Вибір року» організовує масштабну рекламну кампанію у просторі міст, метро, потягах «Інтерсіті», диджиталі та провідних ділових і спеціалізованих виданнях. Серед них Forbes Україна, delo.ua, TSN, УНІАН, Главред, MMR, RAU та інших.

Європейська Бізнес Асоціація стала інформаційним партнером головної бізнес-премії країни «Вибір  року». 

24 роки премія визначає і популяризує товари, послуги та компанії №1 в Україні, залишаючись символом бездоганної репутації. А компанії та торговельні марки, зацікавлені у підтвердженні позиції лідера, можуть подати заявку на участь у премії цілорічно.

За результатами дослідження представництва в Україні міжнародної дослідницької компанії Ipsos, 91,9% опитаних українців впізнають медаль-відзнаку «Вибір року».

Саме золота медаль першості – титульний рекламний актив кожного переможця бізнес-премії. Значимо, що 45,4% споживачів звертають увагу на продукцію, позначену цією відзнакою, здійснюючи покупки, а 40,5% довіряють їй більше, ніж іншим нагородам.

Премія «Вибір року» дає компаніям і брендам унікальну можливість отримати статус №1 у товарній категорії чи бізнес-ніші, а також стати частиною національної рекламної кампанії, яка підкреслює їх лідерські позиції.

Перемога в «Вибір року» є ефективним маркетинговим інструментом, що підтверджує ринкове лідерство українських і міжнародних компаній. Це підвищує довіру та лояльність споживачів, стимулює нових клієнтів до придбання продукції та відкриває можливості для вигідних переговорів з бізнес-партнерами.

Оцінювання учасників премії проходить через п’ять етапів, де найбільшу вагу має маркетингове дослідження споживчих уподобань (40%). Опитування експертної ради становить 30% впливу, маркетинг-борду – 15%, медіажурі – 10%, а оргкомітету — 5%. Таким чином, споживачі та експерти мають вирішальний вплив на визначення №1 у кожній із номінацій бізнес-премії «Вибір року».

Компанії та бренди, зацікавлені у номінації, можуть подати заявку на участь у премії цілорічно.

Переможцями премії стають представники різних галузей: від виробників продуктів харчування до косметики, побутової техніки, фармацевтики та торговельних мереж. Після оголошення лідерів премія «Вибір року» організовує масштабну рекламну кампанію у просторі міст, метро, потягах «Інтерсіті», диджиталі та провідних ділових і спеціалізованих виданнях. Серед них Forbes Україна, delo.ua, TSN, УНІАН, Главред, MMR, RAU та інших.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: