fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Як змінюється PR у 2025 році: інсайти від експертів на PR Outlook

03/ 03/ 2025
  Комітет з маркетингу та комунікацій Асоціації провів першу велику офлайн зустріч PR-спільноти у 2025 році – PR Outlook 2025. Учасники заходу говорили про те, як трансформується ринок медіа та комунікацій у 2025 році. Експерти з державного сектору, бізнесу, журналістики, а також зі сфери маркетингових і соціологічних досліджень поділилися своїми планами та прогнозами на новий рік. Данило Цьвок, Chief AI Officer Мінцифри, розповів, що AI вже активно інтегрується в державні та бізнес-процеси, маркетинг та PR - не виняток. Також спікер презентував нещодавно створений в Україні AI Centre of Excellence, який сприятиме розвитку надійної AI-інфраструктури, формуванню професійної AI-спільноти та інтеграції технологій різні сфери нашого життя. “Пріорітетно - робота Центру це про впровадження та створення AI-рішень в державі. Але разом з тим ми хочемо сформувати умови, в яких всі інститути суспільства знатимуть про можливості AI та його безпечне застосування. Наш Центр із цим допоможе”, - наголосив Данило. Дар’я Нагаєва, Sales & Development Director, Gradus Research, представила найновіші результати досліджень про тренди медіаспоживання українців у 2024 році. Вона розповіла що відбувається із популярністю різних форматів контенту та як змінюються медіапатерни. Спікерка також презентувала тренди сприйняття брендів різними поколіннями. Після презентацій спікерів відбулася панельна дискусія: “Виклики для PR-спільноти”. Наталія Улинець, засновниця та директорка комунікаційної агенції Perfect PR, Голова Комітету з маркетингу та комунікацій ЕВА, модерувала дискусію. Вона порушила питання дотримання балансу між підтримкою війська та іншими соціально важливими ініціативами. Наталія наголосила, що бізнес має залишатися у військовому контексті, але водночас не забувати про інші аспекти. До того ж від імені представниці агентської сфери модераторка відзначила зростання запитів від клієнтів на проведення репутаційних аудитів та формування і розвиток особистих брендів. Богдан Логвиненко, журналіст, письменник, громадський діяч, засновник Ukraїner, висловив занепокоєння щодо стану незалежних медіа в Україні та світі після приходу нової адміністрації в США. Він зазначив, що багато українських видань опинилися на межі закриття. Тож зараз перед українським громадянським суспільство є виклик і цей виклик — “чи зможемо ми підтримати національний медійний продукт?” Також Богдан розповів, як бізнес може долучитися до підтримки незалежних медіа та анонсував нові проєкти Ukraïner на 2025 рік. Наталія Клименко, PR-директорка Fozzy Group, підкреслила, що успішні комунікації у 2025 році вимагають гнучкості та вміння швидко адаптуватися до змін. «Наша сфера постійно розвивається: з’являються нові формати, розширюється кількість каналів. Тож комунікаційники мають не лише враховувати контекст, у якому працюють, а й вміти підбирати правильний формат і канал для взаємодії з аудиторією та ефективного донесення інформації”, – зазначила вона. Дар’я Нагаєва, Sales & Development Director, Gradus Research, відповіла на запитання про неактуальні формати, які варто залишити в минулому, та звернула увагу на важливість правильного вибору каналів комунікації. Вона підкреслила, що головний ресурс будь-якої PR-команди – це кваліфіковані фахівці, яких наразі дуже бракує на ринку. Катерина Жихарева, менеджер з міжнародної співпраці АЗОВ.ONE, розповіла про роботу фундації АЗОВ.ONE та поділилася досвідом реалізації та цікавими кейсами креативних проєктів. Вона також презентувала можливості співпраці з Фондом для міжнародних та українських бізнесів для промотування та втілення важливих соціальних ініціатив. Захід завершився жвавим обговоренням та нетворкінгом, під час якого спікери відповіли на запитання аудиторії. Європейська Бізнес Асоціація дякує усім учасникам події та висловлює подяку партнерам заходу – БЦ FORUM та Моршинська – за підтримку нашої події! Партнери      

Комітет з маркетингу та комунікацій Асоціації провів першу велику офлайн зустріч PR-спільноти у 2025 році – PR Outlook 2025. Учасники заходу говорили про те, як трансформується ринок медіа та комунікацій у 2025 році. Експерти з державного сектору, бізнесу, журналістики, а також зі сфери маркетингових і соціологічних досліджень поділилися своїми планами та прогнозами на новий рік.

Данило Цьвок, Chief AI Officer Мінцифри, розповів, що AI вже активно інтегрується в державні та бізнес-процеси, маркетинг та PR – не виняток. Також спікер презентував нещодавно створений в Україні AI Centre of Excellence, який сприятиме розвитку надійної AI-інфраструктури, формуванню професійної AI-спільноти та інтеграції технологій різні сфери нашого життя. “Пріорітетно – робота Центру це про впровадження та створення AI-рішень в державі. Але разом з тим ми хочемо сформувати умови, в яких всі інститути суспільства знатимуть про можливості AI та його безпечне застосування. Наш Центр із цим допоможе”, – наголосив Данило.

Дар’я Нагаєва, Sales & Development Director, Gradus Research, представила найновіші результати досліджень про тренди медіаспоживання українців у 2024 році. Вона розповіла що відбувається із популярністю різних форматів контенту та як змінюються медіапатерни. Спікерка також презентувала тренди сприйняття брендів різними поколіннями.

Після презентацій спікерів відбулася панельна дискусія: “Виклики для PR-спільноти”.

Наталія Улинець, засновниця та директорка комунікаційної агенції Perfect PR, Голова Комітету з маркетингу та комунікацій ЕВА, модерувала дискусію. Вона порушила питання дотримання балансу між підтримкою війська та іншими соціально важливими ініціативами. Наталія наголосила, що бізнес має залишатися у військовому контексті, але водночас не забувати про інші аспекти. До того ж від імені представниці агентської сфери модераторка відзначила зростання запитів від клієнтів на проведення репутаційних аудитів та формування і розвиток особистих брендів.

Богдан Логвиненко, журналіст, письменник, громадський діяч, засновник Ukraїner, висловив занепокоєння щодо стану незалежних медіа в Україні та світі після приходу нової адміністрації в США. Він зазначив, що багато українських видань опинилися на межі закриття. Тож зараз перед українським громадянським суспільство є виклик і цей виклик — “чи зможемо ми підтримати національний медійний продукт?” Також Богдан розповів, як бізнес може долучитися до підтримки незалежних медіа та анонсував нові проєкти Ukraïner на 2025 рік.

Наталія Клименко, PR-директорка Fozzy Group, підкреслила, що успішні комунікації у 2025 році вимагають гнучкості та вміння швидко адаптуватися до змін. «Наша сфера постійно розвивається: з’являються нові формати, розширюється кількість каналів. Тож комунікаційники мають не лише враховувати контекст, у якому працюють, а й вміти підбирати правильний формат і канал для взаємодії з аудиторією та ефективного донесення інформації”, – зазначила вона.

Дар’я Нагаєва, Sales & Development Director, Gradus Research, відповіла на запитання про неактуальні формати, які варто залишити в минулому, та звернула увагу на важливість правильного вибору каналів комунікації. Вона підкреслила, що головний ресурс будь-якої PR-команди – це кваліфіковані фахівці, яких наразі дуже бракує на ринку.

Катерина Жихарева, менеджер з міжнародної співпраці АЗОВ.ONE, розповіла про роботу фундації АЗОВ.ONE та поділилася досвідом реалізації та цікавими кейсами креативних проєктів. Вона також презентувала можливості співпраці з Фондом для міжнародних та українських бізнесів для промотування та втілення важливих соціальних ініціатив.

Захід завершився жвавим обговоренням та нетворкінгом, під час якого спікери відповіли на запитання аудиторії.

Європейська Бізнес Асоціація дякує усім учасникам події та висловлює подяку партнерам заходу – БЦ FORUM та Моршинська – за підтримку нашої події!

Партнери

     

Звіти та фотогалереї

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: