fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

«Як вберегти компанію від колапсу в умовах пандемії та соціально-економічних потрясінь?», ― Артем Коханевич на BIT-Білорусь

10/ 09/ 2020
  Артем Коханевич. СЕО GigaCloud Хмарний оператор GigaCloud підготував для білоруських компаній пакет послуг із резервування та захисту даних. Це дасть їм шанс «застрахувати» свої критично важливі сервіси від втрати та зберегти бізнес. Про це 9 вересня СЕО GigaCloud Артем Коханевич розповів на круглому столі під назвою «Не порушуючи звязок. Хмари в епоху пандемії та потрясінь ― порятунок або нові проблеми. Досвід різних країн», у рамках щорічного Форуму BIT Білорусь. У зв’язку із пандемією та політичними подіями у країні, цього року захід пройшов у форматі онлайн. «Поняття “хмарна інфраструктура” багатозначне. Часто її асоціюють лише з відмовою від власного обладнання, проте хмара не обовязково має бути заміною. Її можна використовувати в ролі резервного майданчику, який територіально знаходиться в іншій країні, та у разі екстреної ситуації дозволяє зберегти дані та продовжити роботу без простою. При цьому резервний центр обробки даних (ЦОД) може швидко перетворитися в основний, якщо компанія зважиться на фізичний релокейт офісу»,  ― вважає Артем Коханевич.  На круглому столі експерти зосередились на обговоренні двох питань: чи було навантаження на мережі дата-центрів у період карантину та як хмарні технології допомогли бізнесу пристосуватись до роботи в нових реаліях.  Артем Коханевич підкреслив, що хмарний ринок України та Білорусі помітно відрізняються. Якщо у Білорусі хмарні сервери використовують переважно дрібний та середній бізнес для розміщення сайтів та інтернет-магазинів, то українські компанії мігрують в хмару критично важливі сервіси: 1С, CRM, тощо. І від цих сервісів неможливо відмовитись ні за яких обставин. У перші місяці карантину компанії не запускали нові проекти, бо не розуміли, чого чекати далі. Згодом адаптувались і повернулись до проектів, які запланували розвивати ще минулого року.  «До нас все частіше звертаються компанії із запитом на побудову віртуальних робочих столів (VDI). І якщо на початку карантину всі сподівались, що робота у віддаленому форматі триватиме тимчасово, то зараз бізнес думає іншими категоріями. Задумується над тим, що потрібно будувати IT-інфраструктуру по-новому», ― зазначив Артем Коханевич.  «Форум BIT» ― це подія № 1 на білоруському ринку інфокомунікацій. Захід охоплює всі питання, повязані з централізованою обробкою даних, сучасними комунікаційними сервісами, хмарними обчисленнями, Інтернетом речей та застосуванням ІТ-сервісів у бізнес-процесах (рішення, послуги, продукти, технології та експертиза).

Артем Коханевич

СЕО GigaCloud

Хмарний оператор GigaCloud підготував для білоруських компаній пакет послуг із резервування та захисту даних. Це дасть їм шанс «застрахувати» свої критично важливі сервіси від втрати та зберегти бізнес. Про це 9 вересня СЕО GigaCloud Артем Коханевич розповів на круглому столі під назвою «Не порушуючи зв’язок. Хмари в епоху пандемії та потрясінь ― порятунок або нові проблеми. Досвід різних країн», у рамках щорічного Форуму BIT Білорусь. У зв’язку із пандемією та політичними подіями у країні, цього року захід пройшов у форматі онлайн.

«Поняття “хмарна інфраструктура” багатозначне. Часто її асоціюють лише з відмовою від власного обладнання, проте хмара не обов’язково має бути заміною. Її можна використовувати в ролі резервного майданчику, який територіально знаходиться в іншій країні, та у разі екстреної ситуації дозволяє зберегти дані та продовжити роботу без простою. При цьому резервний центр обробки даних (ЦОД) може швидко перетворитися в основний, якщо компанія зважиться на фізичний релокейт офісу»,  ― вважає Артем Коханевич. 

На круглому столі експерти зосередились на обговоренні двох питань: чи було навантаження на мережі дата-центрів у період карантину та як хмарні технології допомогли бізнесу пристосуватись до роботи в нових реаліях. 

Артем Коханевич підкреслив, що хмарний ринок України та Білорусі помітно відрізняються. Якщо у Білорусі хмарні сервери використовують переважно дрібний та середній бізнес для розміщення сайтів та інтернет-магазинів, то українські компанії мігрують в хмару критично важливі сервіси: 1С, CRM, тощо. І від цих сервісів неможливо відмовитись ні за яких обставин. У перші місяці карантину компанії не запускали нові проекти, бо не розуміли, чого чекати далі. Згодом адаптувались і повернулись до проектів, які запланували розвивати ще минулого року. 

«До нас все частіше звертаються компанії із запитом на побудову віртуальних робочих столів (VDI). І якщо на початку карантину всі сподівались, що робота у віддаленому форматі триватиме тимчасово, то зараз бізнес думає іншими категоріями. Задумується над тим, що потрібно будувати IT-інфраструктуру по-новому», ― зазначив Артем Коханевич. 

«Форум BIT» ― це подія № 1 на білоруському ринку інфокомунікацій. Захід охоплює всі питання, пов’язані з централізованою обробкою даних, сучасними комунікаційними сервісами, хмарними обчисленнями, Інтернетом речей та застосуванням ІТ-сервісів у бізнес-процесах (рішення, послуги, продукти, технології та експертиза).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: