fbpx

Як Microsoft Teams допомагає HR спеціалістам видавництва MCFR підтримувати команду в умовах дистанційної роботи

24/ 06/ 2020

Цифрове видавництво MCFR — це провідне спеціалізоване видавництво України. Компанія випускає свої продукти з 1998 року, поєднуючи законодавство та практику, досвід українських експертів та світові технології. До продуктів MCFR належать спеціалізовані журнали, експертно-правові системи та програми, семінари та курси підвищення кваліфікації. До мережі спеціалізованих сайтів щомісячно звертаються мільйони фахівців з різних галузей. Більше 500 співробітників видавництва та експертів – провідних фахівців з усіх регіонів України – працюють над створенням якісних інформаційно-навчальних продуктів для професійних спільнот України.

Одним із постійних і найважливіших завдань HR департаменту видавництва є створення позитивної командної атмосфери для співробітників як головного офісу, так і регіональних представництв, а також залучення до плідної співпраці позаштатних експертів із майже всіх областей України. Особливої уваги дане завдання набуло саме під час вимушеного режиму дистанційної роботи, адже всі співробітники компанії перейшли у віддалений режим, що відбилося на їх емоційному стані.

Спеціалістами служби управління персоналом було розроблено низку так званих антикризових активностей, що мали сприяти покращенню емоційного стану віддалених співробітників, підвищенню ефективності їх праці та покращенню внутрішньо корпоративних комунікацій і дистанційного навчання.

Для технічної реалізації даної програми було обрано рішення Microsoft Teams, яке сумісно зі спеціалістами компанії Span було інтегровано в ІТ інфраструктуру компанії. Першим кроком у впровадженні програми стала організація онлайн навчання ефективній роботі з Microsoft Teams – експерти Span провели низку вебінарів для співробітників із практичними демонстраціями функціоналу даного рішення. Далі, озброївшись необхідними знаннями і вміннями, HR менеджери організували та провели серію внутрішньо корпоративних навчальних заходів, а також активно використовували функціонал Microsoft Teams для стажування нових співробітників, перші робочі дні яких припали саме на період дистанційного режиму роботи компанії. Та кульмінаційним моментом в реалізації HR програми стала організація неформального онлайн заходу для співробітників, а саме дискотеки в режимі онлайн, до якої, крім професійного діджея, долучилось близько 200 співробітників видавництва. За допомогою Microsoft Teams усі учасники мали змогу об’єднатися для спілкування, танців, неформальних бесід та відео звернень.

Онлайн вечірка для співробітників МЦФЕР

“Ми дуже раді стати однією із перших компаній в Україні, хто впровадив такий формат спілкування та сумісного відпочинку з колегами. Безумовно, Microsoft Teams – це той ІТ інструмент, який зміг задовольнити всі потреби і допоміг нам втілити в життя таку нестандартну ідею, як онлайн дискотека. А завдяки консультаціям спеціалістів компанії Span, нам вдалося швидко і безпроблемно реалізувати наш задум. Наразі, виходячи із багаточисельних прохань колег, ми організовуємо проведення другої онлайн вечірки і на цьому не спиняємось”, – коментує директор з управління персоналом видавництва МЦФЕР, Анна Яковенко.

“Вже понад 25 років компанія Span допомагає бізнесу із різних країн світу ставати більш ефективним та гнучким за допомогою рішень та технологій Microsoft. Зазвичай клієнти звертаються до нас з бізнес орієнтованими проханнями на кшталт: допомогти підвищити продуктивність співробітників, чи налагодити корпоративні комунікації або ж упорядкувати електронний документообіг. В умовах віддаленої роботи стало важливим не тільки ефективно організувати виконання робочих функцій, але і покращити емоційний стан людей. Ми були приємно вражені, коли дізналися, про ідею проведення онлайн дискотеки для співробітників видавництва МЦФЕР та із задоволенням допомогли в реалізації задумки, використовуючи рішення Microsoft Teams. Такі прогресивні кейси в котрий раз доводять, наскільки щільно інформаційні технології влилися в наше життя. Нам дуже приємно допомагати клієнтам не лише ефективно працювати, але і якісно відпочивати”, – відзначає Customer Success Manager компанії Span Україна, Ірина Лошакова.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: