fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Як і навіщо ставати лідером думки

03/ 10/ 2018
  Вікторія Єсауленко. Директор з маркетингу юридичної фірми «Астерс» Зміни в усьому, скрізь і завжди починаються з особистості. В тому сенсі, що якщо ви самі змінюєтеся на краще, ви почнете міняти на краще навколишнє середовище, суспільство, країну і світ в цілому. Втім, зміни ці не будуть відбуватися автоматично, над ними доведеться попрацювати, а найпростіше змінювати світ (зрозуміло, тільки на краще), будучи і професіоналом у своїй галузі, визнаним експертом і лідером думки. Тому, якщо ви хочете, щоб світ став кращим і зручнішим і для вас, і для інших, справа за малим - потрібно, щоб до вас дослухалися ті, кому потрібні ви і ті, хто потрібен вам. Іншими словами, зайнятися побудовою персонального бренду і самоPR, інструменти маркетингу і PR нам на допомогу. Почнемо з позиціонування: використовуємо маркетинг-мікс (5P) і визначаємо: Хто я? Де моє місце на ринку? Яка моя цінність і вартість? Для кого я можу бути цінним і вартісним? Як мені донести до тих, кому я потрібен і корисний, що я їм потрібен і можу бути корисний? Починати треба все і завжди з дослідження. Хто найвідоміші і популярні лідери думок у вашій темі? На чому вони спеціалізуються? Що найголовніше, в чому їх особливість (в маркетингової термінології це називається унікальна торгова пропозиція - УТП)? Це потрібно для того, щоб ви проаналізували ситуацію і визначили для себе своє УТП. Модне слово контент (по-нашому - зміст, наповнення), з нього все починається, ним все може і закінчитися, не встигнувши початися. Якщо ви хочете, щоб вас почули і запамятали, ваш контент повинен не просто зачіпати, а посилено натискати або ще краще, бити, по емоційним струнам вашого потенційного клієнта. Зможете викликати емоцію - зможете вразити. Зможете вразити - зможете запамятатися. Найкраще, звичайно ж, викликати позитивні емоції, але це я говорю як споживач, а як маркетолог шепну на вушко - залежить від ваших цілей. Найкраще викликає емоцію наявність цієї емоції у автора. Світ стає все більш і більш згуртований і емоційно повязаний. Слово емпатія, невідоме ще пять років тому вже нерозривно увійшло в повсякденний словниковий запас. Якщо ви – за ідею, якщо у вас горіли очі і билося радісно серце, коли ви створювали і доносили контент, скоріше за все, вони будуть світитися і воно забється у вашого споживача. Якщо ви щиро палали ненавистю і жадали помсти, ті, хто знаходиться з вами на одній хвилі це точно відчують і повірять. Емоції допомагають запамятатися, а ось з потенційного в реальні клієнти і споживачі перетворює тільки корисність того, що ви можете дати і запропонувати. Допомагати відповідати на питання, вирішувати проблеми, мотивувати, надихати, просвіщати, тримати в курсі останній новинок, тенденцій і віянь, бажано з рекомендаціями, що з усім цим робити, - ось що повинен вміти ваш контент, в сенсі, ви. Найкращий же спосіб стати лідером думки – висловлювати прогресивну думку не тільки в письмовому вигляді, а й в реальному і відео форматі. Для цього потрібно зовсім небагато - просто розуміти, де живуть ті, хто вас цікавить; де знаходяться ті, кому ви можете бути корисні і йти до них. Вирішіть для себе самі або за допомогою професійних комунікаторів, а ще краще - станьте професійним комунікатором, за допомогою яких каналів комунікації ви будете спілкуватися зі своїми цільовими аудиторіями. Це важливо тому, що якщо в мережі ви зможете покластися на чиюсь допомогу, то в реальному житті – ні. На воркшопі 9 листопада ми будемо вчитися, що і як комунікувати, щоб стати лідером думки, приймаючи за даність, що ви – профі на своєму полі. Хочу зазначити, що після професіоналізму  найголовніше, як мені здається, - любити людей, не боятися спілкуватися з ними у всіх сенсах цього слова, і сміливо, але правильно і цікаво, заявляти і відстоювати свою думку. Навіщо це потрібно вам? Це вирішувати тільки вам. Втім, якщо ви дійсно професіонал і розбираєтеся в своїй справі, ви захочете ділитися своїми знаннями, навичками і вміннями, тому що, дивимося в початок і корінь, поліпшення життя, світу, суспільства і нас з самих починається, власне, з нас самих.

Вікторія Єсауленко

Директор з маркетингу юридичної фірми «Астерс»

Зміни в усьому, скрізь і завжди починаються з особистості. В тому сенсі, що якщо ви самі змінюєтеся на краще, ви почнете міняти на краще навколишнє середовище, суспільство, країну і світ в цілому. Втім, зміни ці не будуть відбуватися автоматично, над ними доведеться попрацювати, а найпростіше змінювати світ (зрозуміло, тільки на краще), будучи і професіоналом у своїй галузі, визнаним експертом і лідером думки.

Тому, якщо ви хочете, щоб світ став кращим і зручнішим і для вас, і для інших, справа за малим – потрібно, щоб до вас дослухалися ті, кому потрібні ви і ті, хто потрібен вам. Іншими словами, зайнятися побудовою персонального бренду і самоPR, інструменти маркетингу і PR нам на допомогу.

Почнемо з позиціонування: використовуємо маркетинг-мікс (5P) і визначаємо: Хто я? Де моє місце на ринку? Яка моя цінність і вартість? Для кого я можу бути цінним і вартісним? Як мені донести до тих, кому я потрібен і корисний, що я їм потрібен і можу бути корисний?

Починати треба все і завжди з дослідження. Хто найвідоміші і популярні лідери думок у вашій темі? На чому вони спеціалізуються? Що найголовніше, в чому їх особливість (в маркетингової термінології це називається унікальна торгова пропозиція – УТП)? Це потрібно для того, щоб ви проаналізували ситуацію і визначили для себе своє УТП.

Модне слово контент (по-нашому – зміст, наповнення), з нього все починається, ним все може і закінчитися, не встигнувши початися. Якщо ви хочете, щоб вас почули і запам’ятали, ваш контент повинен не просто зачіпати, а посилено натискати або ще краще, бити, по емоційним струнам вашого потенційного клієнта. Зможете викликати емоцію – зможете вразити. Зможете вразити – зможете запам’ятатися. Найкраще, звичайно ж, викликати позитивні емоції, але це я говорю як споживач, а як маркетолог шепну на вушко – залежить від ваших цілей.

Найкраще викликає емоцію наявність цієї емоції у автора. Світ стає все більш і більш згуртований і емоційно пов’язаний. Слово “емпатія”, невідоме ще п’ять років тому вже нерозривно увійшло в повсякденний словниковий запас. Якщо ви – за ідею, якщо у вас горіли очі і билося радісно серце, коли ви створювали і доносили контент, скоріше за все, вони будуть світитися і воно заб’ється у вашого споживача. Якщо ви щиро палали ненавистю і жадали помсти, ті, хто знаходиться з вами на одній хвилі це точно відчують і повірять.

Емоції допомагають запам’ятатися, а ось з потенційного в реальні клієнти і споживачі перетворює тільки корисність того, що ви можете дати і запропонувати. Допомагати відповідати на питання, вирішувати проблеми, мотивувати, надихати, просвіщати, тримати в курсі останній новинок, тенденцій і віянь, бажано з рекомендаціями, що з усім цим робити, – ось що повинен вміти ваш контент, в сенсі, ви.

Найкращий же спосіб стати лідером думки – висловлювати прогресивну думку не тільки в письмовому вигляді, а й в реальному і відео форматі. Для цього потрібно зовсім небагато – просто розуміти, де “живуть” ті, хто вас цікавить; де знаходяться ті, кому ви можете бути корисні і йти до них.

Вирішіть для себе самі або за допомогою професійних комунікаторів, а ще краще – станьте професійним комунікатором, за допомогою яких каналів комунікації ви будете спілкуватися зі своїми цільовими аудиторіями. Це важливо тому, що якщо в мережі ви зможете покластися на чиюсь допомогу, то в реальному житті – ні.

На воркшопі 9 листопада ми будемо вчитися, що і як комунікувати, щоб стати лідером думки, приймаючи за даність, що ви – профі на своєму полі. Хочу зазначити, що після професіоналізму  найголовніше, як мені здається, – любити людей, не боятися спілкуватися з ними у всіх сенсах цього слова, і сміливо, але правильно і цікаво, заявляти і відстоювати свою думку.

Навіщо це потрібно вам? Це вирішувати тільки вам. Втім, якщо ви дійсно професіонал і розбираєтеся в своїй справі, ви захочете ділитися своїми знаннями, навичками і вміннями, тому що, дивимося в початок і корінь, поліпшення життя, світу, суспільства і нас з самих починається, власне, з нас самих.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: