fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Як бізнес створює ефективний маркетинг та комунікації в умовах постійних викликів

13/ 06/ 2025
  6 червня у Львові відбулася зустріч PR та маркетинг хабів Асоціації – “Комунікації, що діють”. Подія зібрала експертів з маркетингу та комунікацій для обміну досвідом й обговорення підходів та інструментів, які реально працюють в обох сферах.   Учасники заходу мали нагоду почути історії лідерів, які будують довіру до бренду та зберігають ефективність комунікацій в умовах обмежених ресурсів та високої турбулентності на ринку.   🔹 Short talk з Уляною Киричук, CEO Milla Nova   У форматі щирої розмови з керівницею Західноукраїнського офісу EBA Мар’яною Луцишин, Уляна Киричук поділилася своїм підходом до брендування, де в центрі – емоція, а не продукт. «Ми продаємо не сукні — ми продаємо враження», — зазначила вона. Вона також поділилася тим, як бренд адаптувався під час повномасштабного вторгнення. Тоді саме комунікація human to human стала запорукою створення довгострокових відносин довіри з партнерами, співробітниками та клієнтами.     🔹 Панельна дискусія: Комунікації під тиском   До розмови долучилися Олексій Огурцов, CEO «Лікарня ЕКСПЕРТ», Тетяна Овчаренко, співзасновниця девелоперської компанії «Моя країна», Назар Антоник, директор з розвитку та комунікацій Goodvalley. Модераторка: Ірина Пацевко, Голова PR Hub Західноукраїнського офісу EBA, EPAM.   Спікери обговорили, як зменшення бюджетів на комунікації змушує бізнес бути креативнішим та гнучкішим. Олексій Огурцов зазначив, що без креативу підприємства взагалі не можуть існувати. Водночас, на думку Назара Антоника, креатив має бути випрацюваний як щоденна рутина. Адже лише так бізнес зможе не просто вижити в умовах війни, а й розвиватися та розширюватися.    До того ж дискусія зачепила питання управління кризами та ролі кризових комунікацій у цьому процесі. Тетяна Овчаренко підкреслила важливість дотримання публічних обіцянок та власних цінностей навіть в кризові періоди, оскільки це фундамент для міцних партнерських відносин із владою, громадами, клієнтами та іншими стейкхолдерами.   🔹 Батл: PR vs Marketing: чиї лаври?   Цікаве “протистояння” розгорнулося між Наталією Улинець, засновницею агенції Perfect PR, Головою Комітету з маркетингу та комунікацій EBA, та Іриною Кошик, Head of Employer Brand у компанії SoftServe. Модерувала дискусію Ірина Чуйко, керівниця напрямку комунікацій та досліджень в EBA.   Під час дебатів учасники дискутували про: що формує репутацію: продукт чи комунікація? хто має керувати змішаними командами — піарник чи маркетолог? що не варто делегувати комунікаційнику, а що — маркетологу? чи завжди добра репутація = гарний бізнес-результат  І хоча з незначним відривом перемогла сторона PR, яку представляла Наталія Улинець, обидві спікерки визнали, що і маркетинг, і комунікації є критично важливими функціями для бізнесу. Тож варто не змагатися, а інвестувати в обидва напрямки. Протягом заходу та в межах нетворкінгу учасники активно долучалися до обговорення, ставили запитання до спікерів, ділилися власними кейсами. 
01/
6 червня у Львові відбулася зустріч PR та маркетинг хабів Асоціації – “Комунікації, що діють”. Подія зібрала експертів з маркетингу та комунікацій для обміну досвідом й обговорення підходів та інструментів, які реально працюють в обох сферах.
 
Учасники заходу мали нагоду почути історії лідерів, які будують довіру до бренду та зберігають ефективність комунікацій в умовах обмежених ресурсів та високої турбулентності на ринку.
 
🔹 Short talk з Уляною Киричук, CEO Milla Nova
 
У форматі щирої розмови з керівницею Західноукраїнського офісу EBA Мар’яною Луцишин, Уляна Киричук поділилася своїм підходом до брендування, де в центрі – емоція, а не продукт. «Ми продаємо не сукні — ми продаємо враження», — зазначила вона. Вона також поділилася тим, як бренд адаптувався під час повномасштабного вторгнення. Тоді саме комунікація “human to human” стала запорукою створення довгострокових відносин довіри з партнерами, співробітниками та клієнтами.  
 
🔹 Панельна дискусія: Комунікації під тиском
 
До розмови долучилися Олексій Огурцов, CEO «Лікарня ЕКСПЕРТ», Тетяна Овчаренко, співзасновниця девелоперської компанії «Моя країна», Назар Антоник, директор з розвитку та комунікацій Goodvalley. Модераторка: Ірина Пацевко, Голова PR Hub Західноукраїнського офісу EBA, EPAM.
 
Спікери обговорили, як зменшення бюджетів на комунікації змушує бізнес бути креативнішим та гнучкішим. Олексій Огурцов зазначив, що без креативу підприємства взагалі не можуть існувати. Водночас, на думку Назара Антоника, креатив має бути випрацюваний як щоденна рутина. Адже лише так бізнес зможе не просто вижити в умовах війни, а й розвиватися та розширюватися. 
 
До того ж дискусія зачепила питання управління кризами та ролі кризових комунікацій у цьому процесі. Тетяна Овчаренко підкреслила важливість дотримання публічних обіцянок та власних цінностей навіть в кризові періоди, оскільки це фундамент для міцних партнерських відносин із владою, громадами, клієнтами та іншими стейкхолдерами.
 
🔹 Батл: PR vs Marketing: чиї лаври?
 
Цікаве “протистояння” розгорнулося між Наталією Улинець, засновницею агенції Perfect PR, Головою Комітету з маркетингу та комунікацій EBA, та Іриною Кошик, Head of Employer Brand у компанії SoftServe. Модерувала дискусію Ірина Чуйко, керівниця напрямку комунікацій та досліджень в EBA.
 
Під час дебатів учасники дискутували про:
  • що формує репутацію: продукт чи комунікація?
  • хто має керувати змішаними командами — піарник чи маркетолог?
  • що не варто делегувати комунікаційнику, а що — маркетологу?
  • чи завжди добра репутація = гарний бізнес-результат 
І хоча з незначним відривом перемогла сторона PR, яку представляла Наталія Улинець, обидві спікерки визнали, що і маркетинг, і комунікації є критично важливими функціями для бізнесу. Тож варто не змагатися, а інвестувати в обидва напрямки.
Протягом заходу та в межах нетворкінгу учасники активно долучалися до обговорення, ставили запитання до спікерів, ділилися власними кейсами. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: