fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Watsons розпочав підтримку проєкту Мій телефонний друг у рамках соціальної відповідальності

03/ 11/ 2020
  Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та Українська Волонтерська Служба (УВС), за підтримки Міністерства молоді та спорту, запустили проєкт Мій телефонний друг. Мета проєкту — обєднати молодих людей та людей старшого віку, щоб ніхто не почував себе самотнім. У рамках соціальної відповідальності до партнерів проєкту приєдналася також компанія Watsons. Пандемія COVID-19 не лише висвітлила проблему самотності, а й загострила її. Виходити на вулицю та зустрічатися зі знайомими — досі ризиковано, адже попри помякшення карантинних заходів, COVID-19 не зник та становить неабияку загрозу. Тому телефонне спілкування — це чудова можливість вберегти себе, отримати підтримку та познайомитися з новими цікавими людьми. «Телефонне волонтерство виконує два завдання: індивідуальне та суспільне. З одного боку, Мій телефонний друг покликаний покращити життя конкретних людей, які завдяки спілкуванню відчуватимуть причетність, отримуватимуть інформацію не тільки «з телевізора» та легше переживатимуть кризові періоди. Водночас телефонне волонтерство є інструментом підвищення соціальної довіри, а також руйнування стереотипів. Наприклад, про те, що незнайомці не готові допомагати безкорисливо», — розповідає координаторка проєкту Анна Бондаренко. Український проєкт за основу для своєї діяльності взяв успішний міжнародний досвід. Схожа ініціатива у Великій Британії вже зібрала 250 тисяч волонтерів, що підтримують людей віком 60+, які відчувають нестачу спілкування та теплих емоцій під час карантину. Для більшості представників старшого покоління в нашій країні самостність стає гнітючою буденністю. Комунікація потрібна не тілько для того, щоб залишатися в курсі подій, але й для того аби не депресувати та залишатися активним у будь-якому віці, особливо в умовах карантину та пандемії. Саме тому, Watsons підтримує проєкт, бо нам важливо, щоб наше суспільство було самодостатнім та здоровим, як фізично так і ментально!», - коментує Марина Горностай, менеджер з корпоративної соціальної відповідальності Watsons. Щоб стати телефонним волонтером в Україні, потрібно зареєструватися на платформі “Мій телефонний друг” та ознайомитися з інформацією і порадами від експертів проєкту. Детальніше за лінком: https://befriend.volunteer.country/ Якщо вам або близькій вам людині може бути корисним регулярне спілкування телефоном з молодою людиною, яка поділиться корисною інформацією або просто складе компанію, зверніться на безкоштовну гарячу лінію за номером 0 800 202 147 (з понеділка по п’ятницю з 12:00 до 20:00). Проєкт реалізовано в рамках національної кампанії солідарності ЮНІСЕФ та за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та Українська Волонтерська Служба (УВС), за підтримки Міністерства молоді та спорту, запустили проєкт “Мій телефонний друг”. Мета проєкту — об’єднати молодих людей та людей старшого віку, щоб ніхто не почував себе самотнім. У рамках соціальної відповідальності до партнерів проєкту приєдналася також компанія Watsons.

Пандемія COVID-19 не лише висвітлила проблему самотності, а й загострила її. Виходити на вулицю та зустрічатися зі знайомими — досі ризиковано, адже попри пом’якшення карантинних заходів, COVID-19 не зник та становить неабияку загрозу. Тому телефонне спілкування — це чудова можливість вберегти себе, отримати підтримку та познайомитися з новими цікавими людьми.

«Телефонне волонтерство виконує два завдання: індивідуальне та суспільне. З одного боку, Мій телефонний друг покликаний покращити життя конкретних людей, які завдяки спілкуванню відчуватимуть причетність, отримуватимуть інформацію не тільки «з телевізора» та легше переживатимуть кризові періоди. Водночас телефонне волонтерство є інструментом підвищення соціальної довіри, а також руйнування стереотипів. Наприклад, про те, що незнайомці не готові допомагати безкорисливо», — розповідає координаторка проєкту Анна Бондаренко.

Український проєкт за основу для своєї діяльності взяв успішний міжнародний досвід. Схожа ініціатива у Великій Британії вже зібрала 250 тисяч волонтерів, що підтримують людей віком 60+, які відчувають нестачу спілкування та теплих емоцій під час карантину.

Для більшості представників старшого покоління в нашій країні самостність стає гнітючою буденністю. Комунікація потрібна не тілько для того, щоб залишатися в курсі подій, але й для того аби не депресувати та залишатися активним у будь-якому віці, особливо в умовах карантину та пандемії. Саме тому, Watsons підтримує проєкт, бо нам важливо, щоб наше суспільство було самодостатнім та здоровим, як фізично так і ментально!», – коментує Марина Горностай, менеджер з корпоративної соціальної відповідальності Watsons.

Щоб стати телефонним волонтером в Україні, потрібно зареєструватися на платформі “Мій телефонний друг” та ознайомитися з інформацією і порадами від експертів проєкту. Детальніше за лінком: https://befriend.volunteer.country/

Якщо вам або близькій вам людині може бути корисним регулярне спілкування телефоном з молодою людиною, яка поділиться корисною інформацією або просто складе компанію, зверніться на безкоштовну гарячу лінію за номером 0 800 202 147 (з понеділка по п’ятницю з 12:00 до 20:00).

Проєкт реалізовано в рамках національної кампанії солідарності ЮНІСЕФ та за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: