fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Ви купуєте – ми донатимо: Фрекен БОК запустила нову лінійку продукції із соціальним змістом «Чиста Перемога»

15/ 09/ 2022
  Фрекен БОК запустила нову яскраву лінійку продукції із соціальним змістом «Чиста Перемога». Особливість лінійки полягає у тому, що з кожної проданої одиниці продукції «Чиста Перемога» буде перераховуватись 3 (три) гривні у Благодійний Фонд Сергія Притули. Зібрані кошти підуть на дрони DJI Mavic, які зараз дуже потрібні на лінії фронту для розвідки та коригування вогню - це очі наших військових на полі бою. Нова лінійка має актуальний і яскравий дизайн, а також незмінно високу якість від Фрекен БОК за доступною ціною: вартість будь-якої одиниці продукції у лінійці не перевищує 40 гривень (або 1 євро) (рекомендована ціна, за якою продукцію можна придбати на сайті https://sfera.ua/). До лінійки «Чиста перемога» входять базові продукти для прибирання та приготування їжі: серветки для прибирання і губки для посуду, пакети для сміття, фольга, пергамент та плівка. На кожній упаковці продукту є спеціальний QR-код із посиланням на лендінг, де можна прочитати більше про суть проєкту та побачити звіти про донати:  https://uavictory.com.ua/. “Ось уже 20 років Фрекен БОК поруч із нашими споживачами. Це - марка-помічник, яка жваво відгукується на всі виклики сьогодення, настрої та тенденції суспільства. Так було під час пандемії коронавірусу, коли ми запустили масштабну програму “Окремо ми разом”, так є зараз, так буде завжди. Дизайн лінійки точно віддзеркалює сучасні тенденції - це поєднання мілітарної теми з елементами вишиванки, яка є кодом української нації. Дизайн Фрекен БОК був жовто-блакитним, коли це ще не було мейнстрімом, а нова лінійка ще більш підкреслює згуртованість народу України у часи війни” - Андрій Здесенко, СЕО та засновник Корпорації “Біосфера”. «Допомагати армії  – найважливіша задача кожного українця, від пересічного громадянина до великого бізнесу. Наша сила - в єдності! Коли ми розробляли цю лінійку, ми думали не лише про актуальний патріотичний дизайн, а й про реальний соціальний зміст цього проєкту, ми задавали собі питання – як саме ми можемо допомогти ЗСУ? Так зявилася ідея колаборації з фондом Сергія Притули. Вдячні фонду, що вони так жваво відгукнулися та підтримали нашу ініціативу» – Олег Співак, Global Marketing Director напряму Household Корпорації «Біосфера». «Ми починаємо звикати до війни, але звикнути не має означати забути про неї. Навпаки кожен і кожна на своєму місці мають думати, як своїми побутовими справами теж допомагати армії. Проєкт Фрекен БОК разом з нашим Фондом буквально допомагає конвертувати рутину в допомогу військовим. Адже кошти з того ми спрямуємо на закупівлю партії DJI Mavic 3 Fly More Combo, це зараз максимально потрібний вид дронів. Він є чи не в кожній заявці від військових. І разом ми можемо закрити цю потребу для кількох підрозділів», – розповів Сергій Притула, засновник Благодійного Фонду Сергія Притули.

Фрекен БОК запустила нову яскраву лінійку продукції із соціальним змістом «Чиста Перемога».

Особливість лінійки полягає у тому, що з кожної проданої одиниці продукції «Чиста Перемога» буде перераховуватись 3 (три) гривні у Благодійний Фонд Сергія Притули. Зібрані кошти підуть на дрони DJI Mavic, які зараз дуже потрібні на лінії фронту для розвідки та коригування вогню – це “очі” наших військових на полі бою.

Нова лінійка має актуальний і яскравий дизайн, а також незмінно високу якість від Фрекен БОК за доступною ціною: вартість будь-якої одиниці продукції у лінійці не перевищує 40 гривень (або 1 євро) (рекомендована ціна, за якою продукцію можна придбати на сайті https://sfera.ua/).

До лінійки «Чиста перемога» входять базові продукти для прибирання та приготування їжі: серветки для прибирання і губки для посуду, пакети для сміття, фольга, пергамент та плівка. На кожній упаковці продукту є спеціальний QR-код із посиланням на лендінг, де можна прочитати більше про суть проєкту та побачити звіти про донати:  https://uavictory.com.ua/.

“Ось уже 20 років Фрекен БОК поруч із нашими споживачами. Це – марка-помічник, яка жваво відгукується на всі виклики сьогодення, настрої та тенденції суспільства. Так було під час пандемії коронавірусу, коли ми запустили масштабну програму “Окремо ми разом”, так є зараз, так буде завжди. Дизайн лінійки точно віддзеркалює сучасні тенденції – це поєднання мілітарної теми з елементами вишиванки, яка є кодом української нації. Дизайн Фрекен БОК був жовто-блакитним, коли це ще не було мейнстрімом, а нова лінійка ще більш підкреслює згуртованість народу України у часи війни”Андрій Здесенко, СЕО та засновник Корпорації “Біосфера”.

«Допомагати армії  – найважливіша задача кожного українця, від пересічного громадянина до великого бізнесу. Наша сила – в єдності! Коли ми розробляли цю лінійку, ми думали не лише про актуальний патріотичний дизайн, а й про реальний соціальний зміст цього проєкту, ми задавали собі питання – як саме ми можемо допомогти ЗСУ? Так з’явилася ідея колаборації з фондом Сергія Притули. Вдячні фонду, що вони так жваво відгукнулися та підтримали нашу ініціативу»Олег Співак, Global Marketing Director напряму Household Корпорації «Біосфера».

«Ми починаємо звикати до війни, але звикнути не має означати забути про неї. Навпаки кожен і кожна на своєму місці мають думати, як своїми побутовими справами теж допомагати армії. Проєкт Фрекен БОК разом з нашим Фондом буквально допомагає конвертувати рутину в допомогу військовим. Адже кошти з того ми спрямуємо на закупівлю партії DJI Mavic 3 Fly More Combo, це зараз максимально потрібний вид дронів. Він є чи не в кожній заявці від військових. І разом ми можемо закрити цю потребу для кількох підрозділів», – розповів Сергій Притула, засновник Благодійного Фонду Сергія Притули.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: