fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Вкрай важливо вести чесно бізнес, бути компанією з корпоративною культурою та не байдужою до країни

10/ 11/ 2021
  Автор: Даря Рачковська Мар’яна Луцишин. Керівник Західноукраїнського офісу Європейської Бізнес Асоціації. За освітою Мар`яна – магістр міжнародного права та консультант з питань європейського права. У 2003 р. закінчила з відзнакою магістерську програму з міжнародного права на факультеті міжнародних відносин Львівського Національного університету ім. Івана Франка. Також Мар`яна Луцишин приблизно 10 років на базі Європейської Бізнес Асоціації разом із однодумцями працює над створенням здорового бізнес-середовища у Західному регіоні та в Україні в цілому, захищає інтереси як вітчизняних, так й іноземних інвесторів. Раніше працювала у Львівський облдержадміністрації, де розробляла та впроваджувала різноманітні програми підтримки і розвитку малого та середнього бізнесу. Західноукраїнський офіс Європейської Бізнес Асоціації був створений у березні 2004 року, з метою підтримки компаній з іноземними інвестиціями, які працюють в західному регіоні України. Зараз офіс охоплює Львівську, Івано-Франківську, Тернопільську та Закарпатську області. Офіс регулярно проводить загальні збори членів Асоціації та організовує різноманітні заходи для них. Мар’яно, ви вже 10 років на базі Європейської Бізнес Асоціації разом з однодумцями працюєте над створенням здорового бізнес-середовища у Західному регіоні. Поділіться критеріями та образом ефективного та конкурентного бізнесу, котрий мусить працювати в Україні? Бізнес в Україні має займатись бізнес-розвитком та бізнес-креативністю. Думати, яким чином ефективніше працювати, менше виснажуватись і вигадувати нові продукти. Таке можливе лише при здоровому бізнес середовищі. Воно має бути сприятливим та безпечним. У випадку, коли виникають спірні питання, кожен може захистити свої інтереси в суді. У такому середовищі закони пишуться та діють для того, щоб узгодити правила гри. І ці правила гри мають бути простими та зрозумілими, і легкими у адмініструванні. Розкажіть про декілька важливих проєктів, які ви нещодавно запровадили або ж розробляєте зараз в межах Європейської Бізнес Асоціації? Наша діяльність зосереджена на проектах. Щомісяця член Асоціації може бути частиною проекту, запропонувавши ідею. Кожна зустріч – це як проект, що формує та впливає на бізнес середовище. Наші проекти пов’язані з ефективним нетворкінгом, законотворчими ініціативами, інформуванням громадськості, популяризацією позитивних трендів, приміром, “нульова толеранція до корупції” чи “платити податки – це круто”, тощо. Якщо цікаво, запрошую переглянути наш живий сайт, він постійно поновлюється. Прослідкуйте, які тенденції змін відбулися в компаніях з іноземними інвестиціями в Західноукраїнському регіоні за період пандемії? Кожна компанія змінилась за час пандемії. Те, що ми боялись впроваджувати, і думали, що це ще не на часі, сталось в один момент. Компанії переглянули свої стратегії у комунікації з клієнтом. Шукають і досі нові рішення у швидкому доступі до клієнта, щоб задовільнити його потреби чи точки болю. Продовжують шукати підрядників, що вчасно виконують замовлення, та змінюють підходи комунікації з партнерами. Виробничники впроваджують нові технологій, що оптимізують процеси та час. Все, що можна було діджиталізувати, уже діджіталізовано. Тож, усі ці зміни можна описати одним словом: адаптація. Мар’яно, розкажіть про компанії-членів асоціації? Що потрібно, аби доєднатися до вас, та як саме ваша бізнес-спільнота мотивує та допомагає в розвитку компаніям? Вести чесно бізнес, бути компанією з корпоративною культурою та не байдужою до країни, в якій працюєте, бути готовим інвестувати свій час та ресурси у розбудові здорового бізнес середовища. Ми – це товариство компаній, які розуміють, що спільними зусиллями можна змінити ситуацію на краще. Долучитись до товариства просто. Важливо, щоб компанія розуміла для себе мету власної участі, які проекти та ідеї хоче реалізувати спільно чи до яких існуючих проектів готова долучатись. Саме тоді участь у Асоціації буде найбільш ефективною. Прийнявши рішення, компанія проходить процедуру вступу, яка розписана у нас на сайті, і вперед! Мар’яно, на вашу думку, що першочергово потрібно зробити, аби український бізнес став привабливішим для міжнародних інвесторів? Питання хотілось б уточнити: Для чого ви шукаєте іноземного інвестора? Щось йому запропонувати? Продукт? Послугу? Чи продати свій бізнес? Універсальної формули немає. Однак, є одне правило: ви маєте бути бізнесом, в якому все офіційно, і зрозуміло. Будь які натяки на “сірі” чи “темні” схеми відлякують інвестора. Тому коли ви у пошуку іноземного партнера – все має бути доступно і прозоро. Я часто раджу змінювати ролі. Давайте спробуємо разом. Ви шукаєте іноземного інвестора. Спробуйте на хвилинку ним стати. Стати тим партнером, який хоче купити ваш бізнес, або вкласти у нього грошей. Задайте запитання самі собі: ви себе, ваш бізнес купите? Ви б купили свій товар чи послугу? Вклали б кошти у свій проект? Саме таким чином ви можете побачити, що є вашою сильною стороною, а над чим ще варто попрацювати. Що порекомендуєте нашим читачам та учасникам для того, аби шлях до успіху був якомога безболісним та ефективнішим? Шлях до успіху – це робота, і іноді дуже не проста, але що крутіші виклики, то ми стаємо досвідченішими і міцнішими. Це постійний рух, переплетення падіння та перемог. Не можна зупинятись, впавши, варто підніматись і йти далі, адаптуватись, креативити, шукати правильних людей, створювати команди з відданих вашій ідеї людей. І пам’ятайте, що люди творять історію. Тож вперед, адже цією людиною є ви! Джерело: https://uabl.org/mariana-lutsyshyn-vkrai-vazhlyvo-vesty-chesno-biznes-buty-kompaniieiu-z-korporatyvnoiu-kulturoiu-ta-ne-baiduzhoiu-do-krainy/

Автор: Дар’я Рачковська

Мар’яна Луцишин Керівник Західноукраїнського офісу Європейської Бізнес Асоціації
За освітою Мар`яна – магістр міжнародного права та консультант з питань європейського права. У 2003 р. закінчила з відзнакою магістерську програму з міжнародного права на факультеті міжнародних відносин Львівського Національного університету ім. Івана Франка. Також Мар`яна Луцишин приблизно 10 років на базі Європейської Бізнес Асоціації разом із однодумцями працює над створенням здорового бізнес-середовища у Західному регіоні та в Україні в цілому, захищає інтереси як вітчизняних, так й іноземних інвесторів. Раніше працювала у Львівський облдержадміністрації, де розробляла та впроваджувала різноманітні програми підтримки і розвитку малого та середнього бізнесу.

Західноукраїнський офіс Європейської Бізнес Асоціації був створений у березні 2004 року, з метою підтримки компаній з іноземними інвестиціями, які працюють в західному регіоні України.

Зараз офіс охоплює Львівську, Івано-Франківську, Тернопільську та Закарпатську області. Офіс регулярно проводить загальні збори членів Асоціації та організовує різноманітні заходи для них.

Мар’яно, ви вже 10 років на базі Європейської Бізнес Асоціації разом з однодумцями працюєте над створенням здорового бізнес-середовища у Західному регіоні. Поділіться критеріями та образом ефективного та конкурентного бізнесу, котрий мусить працювати в Україні?

Бізнес в Україні має займатись бізнес-розвитком та бізнес-креативністю. Думати, яким чином ефективніше працювати, менше виснажуватись і вигадувати нові продукти.

Таке можливе лише при здоровому бізнес середовищі. Воно має бути сприятливим та безпечним. У випадку, коли виникають спірні питання, кожен може захистити свої інтереси в суді. У такому середовищі закони пишуться та діють для того, щоб узгодити правила гри. І ці правила гри мають бути простими та зрозумілими, і легкими у адмініструванні.

Розкажіть про декілька важливих проєктів, які ви нещодавно запровадили або ж розробляєте зараз в межах Європейської Бізнес Асоціації?

Наша діяльність зосереджена на проектах. Щомісяця член Асоціації може бути частиною проекту, запропонувавши ідею. Кожна зустріч – це як проект, що формує та впливає на бізнес середовище. Наші проекти пов’язані з ефективним нетворкінгом, законотворчими ініціативами, інформуванням громадськості, популяризацією позитивних трендів, приміром, “нульова толеранція до корупції” чи “платити податки – це круто”, тощо. Якщо цікаво, запрошую переглянути наш живий сайт, він постійно поновлюється.

Прослідкуйте, які тенденції змін відбулися в компаніях з іноземними інвестиціями в Західноукраїнському регіоні за період пандемії?

Кожна компанія змінилась за час пандемії. Те, що ми боялись впроваджувати, і думали, що це ще не на часі, сталось в один момент. Компанії переглянули свої стратегії у комунікації з клієнтом. Шукають і досі нові рішення у швидкому доступі до клієнта, щоб задовільнити його потреби чи точки болю. Продовжують шукати підрядників, що вчасно виконують замовлення, та змінюють підходи комунікації з партнерами.

Виробничники впроваджують нові технологій, що оптимізують процеси та час. Все, що можна було діджиталізувати, уже діджіталізовано. Тож, усі ці зміни можна описати одним словом: адаптація.

Мар’яно, розкажіть про компанії-членів асоціації? Що потрібно, аби доєднатися до вас, та як саме ваша бізнес-спільнота мотивує та допомагає в розвитку компаніям?

Вести чесно бізнес, бути компанією з корпоративною культурою та не байдужою до країни, в якій працюєте, бути готовим інвестувати свій час та ресурси у розбудові здорового бізнес середовища.

Ми – це товариство компаній, які розуміють, що спільними зусиллями можна змінити ситуацію на краще. Долучитись до товариства просто. Важливо, щоб компанія розуміла для себе мету власної участі, які проекти та ідеї хоче реалізувати спільно чи до яких існуючих проектів готова долучатись. Саме тоді участь у Асоціації буде найбільш ефективною.

Прийнявши рішення, компанія проходить процедуру вступу, яка розписана у нас на сайті, і вперед!

Мар’яно, на вашу думку, що першочергово потрібно зробити, аби український бізнес став привабливішим для міжнародних інвесторів?

Питання хотілось б уточнити: Для чого ви шукаєте іноземного інвестора? Щось йому запропонувати? Продукт? Послугу? Чи продати свій бізнес? Універсальної формули немає. Однак, є одне правило: ви маєте бути бізнесом, в якому все офіційно, і зрозуміло. Будь які натяки на “сірі” чи “темні” схеми відлякують інвестора. Тому коли ви у пошуку іноземного партнера – все має бути доступно і прозоро.

Я часто раджу змінювати ролі. Давайте спробуємо разом. Ви шукаєте іноземного інвестора. Спробуйте на хвилинку ним стати. Стати тим партнером, який хоче купити ваш бізнес, або вкласти у нього грошей. Задайте запитання самі собі: ви себе, ваш бізнес купите? Ви б купили свій товар чи послугу? Вклали б кошти у свій проект?

Саме таким чином ви можете побачити, що є вашою сильною стороною, а над чим ще варто попрацювати.

Що порекомендуєте нашим читачам та учасникам для того, аби шлях до успіху був якомога безболісним та ефективнішим?

Шлях до успіху – це робота, і іноді дуже не проста, але що крутіші виклики, то ми стаємо досвідченішими і міцнішими. Це постійний рух, переплетення падіння та перемог. Не можна зупинятись, впавши, варто підніматись і йти далі, адаптуватись, креативити, шукати правильних людей, створювати команди з відданих вашій ідеї людей. І пам’ятайте, що люди творять історію. Тож вперед, адже цією людиною є ви!

Джерело: https://uabl.org/mariana-lutsyshyn-vkrai-vazhlyvo-vesty-chesno-biznes-buty-kompaniieiu-z-korporatyvnoiu-kulturoiu-ta-ne-baiduzhoiu-do-krainy/

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: