fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Військовий облік та бронювання для бізнесу — практичні поради

10/ 10/ 2024
  Сьогодні, в умовах триваючої боротьби України за свою свободу та незалежність, важливість бізнесу як рушійної сили економіки стає ще більш очевидною. Підприємства не лише забезпечують робочі місця, а й активно сприяють стабільності та розвитку держави в умовах воєнного часу. Однак, перед бізнесом постають численні виклики, серед яких — мобілізація кадрів та нестача кваліфікованих спеціалістів. І коли ми запитуємо компанії, якої допомоги вони наразі потребують, запит №1 – це покращення умов бронювання співробітників. Тут три чверті опитаних нами членських компаній Асоціації повідомляють, що питання мобілізації та нестачі співробітників накладає обмеження на роботу їхнього підприємства, і це стосується абсолютно всіх галузей та професій. Тож вкрай необхідно забезпечити в країні прозору, зрозумілу процедуру мобілізації, надати можливість забронювати людей, без яких бізнеси можуть просто зупинитися. Немає сумніву, що забезпечення людьми наших збройних сил є критичним, адже бізнес працює, доки тримається військовий фронт. Водночас, і бізнес зі свого боку тримає економічний фронт країни. Саме тому, 10 жовтня 2024 року відбулася зустріч Південоукраїнського Офісу EBA “Військовий облік та бронювання для бізнесу — практичні поради”. Спікерами заходу виступили Голова Наглядової ради Crowe Mikhailenko, Президент Асоціації податкових консультантів, юридичний радник ІТ комітету ЕВА Дмитро Михайленко  та партнер Crowe Michailenko, керівник корпоративної практики Андрій Духницький, модераторатором став Валерій Шнуренко - Голова Робочої групи з Корпоративної безпеки Асоціації в Одесі, Керівник служби корпоративної безпеки групи компаній Risoil. Зустріч привернула увагу представників бізнесу, HR-спеціалістів і юристів, які працюють з питаннями військового обліку.  У рамках заходу було висвітлено важливі аспекти бронювання військовозобов’язаних працівників у контексті воєнного стану, а саме :   Процедури бронювання. Обговорили нові правила бронювання, зокрема зміни, внесені до Порядку № 650. Учасники дізналися, що з 2 жовтня 2024 року для бронювання необхідно надавати додаткову інформацію, таку як реквізити військово-облікового документа, військово-облікову спеціальність і дату уточнення військових даних. Вибір між формами бронювання. Розглянули особливості електронної та паперової форм бронювання, з рекомендацією використовувати електронний формат через простоту та зручність. Специфіка паперового бронювання. Визначили основні риси паперового бронювання та спеціфику його використання у випадках, коли електронний варіант може бути недоступний.  Питання отримання статусу критично важливого підприємства досі залишається вкрай актуальним і тут учасники отримали інформацію про такі ключові аспекти:  Критерії відбору. Обговорили, які критерії дозволяють підприємствам отримати статус критично важливих для економіки, адже за загальним правилом необхідно відповідати трьом або більше критеріям (п. 2 Критеріїв та Порядку, затверджених Постановою КМУ від 27 січня 2023 р. № 76).  Стратегічне значення. Розглянули питання стратегічного значення підприємств для економіки та безпеки держави, відповідно до затвердженого переліку.  Важливість для громади. Підкреслили, що підприємства повинні враховувати свой діяльності необхідність в забезпеченні потреб територіальної громади.  Винятки. Коли достатньо відповідати двом критеріям.    Також присутні поговорили про закордонні відрядження для заброньованих та іхні особливості:  Перелік необхідих документів з у рахуванням останніх роз’яснень прикордонників.  Порада, щоб  інформація про бронювання обовязково містилась у реєстрі «Оберіг».  Рекомендація додатково надавати відрядженому працівнику запрошення від закордонних партнерів.  Звітність про бронювання працівників є ключовим аспектом управління військовим обліком у підприємствах і тут спікери виокремили головне:  Обов’язок звітності. Було акцентовано, що підприємства, які забронювали працівників, зобовязані подавати звіти до 10 числа місяця, що настає за звітним кварталом. Ця інформація є важливою для моніторингу та контролю за дотриманням правил.  Специфіка подання звітів. Як подавати звіти — в паперовій чи електронній формі? Виключення для платформи Дія. За працівників, заброньованих через Дію, звіти не подаються, що спрощує процес для роботодавців.  Дякуємо всім присутнім та експертам Crowe Mikchailenko, партнерам події Міжнародний Гуманітарний Унівеситет та IDS Aqua! Адже  учасники отримали відповіді на свої запитання та мали можливість поспілкуватися з експертами, що, безумовно, сприятиме підвищенню обізнаності у сфері військового обліку та бронювання. Зустріч стала важливою платформою для обміну досвідом і отримання рекомендацій щодо оптимізації роботи підприємств в умовах існуючих регуляцій та запланованих змін.
01/

Сьогодні, в умовах триваючої боротьби України за свою свободу та незалежність, важливість бізнесу як рушійної сили економіки стає ще більш очевидною. Підприємства не лише забезпечують робочі місця, а й активно сприяють стабільності та розвитку держави в умовах воєнного часу. Однак, перед бізнесом постають численні виклики, серед яких — мобілізація кадрів та нестача кваліфікованих спеціалістів. І коли ми запитуємо компанії, якої допомоги вони наразі потребують, запит №1 – це покращення умов бронювання співробітників. Тут три чверті опитаних нами членських компаній Асоціації повідомляють, що питання мобілізації та нестачі співробітників накладає обмеження на роботу їхнього підприємства, і це стосується абсолютно всіх галузей та професій. Тож вкрай необхідно забезпечити в країні прозору, зрозумілу процедуру мобілізації, надати можливість забронювати людей, без яких бізнеси можуть просто зупинитися. Немає сумніву, що забезпечення людьми наших збройних сил є критичним, адже бізнес працює, доки тримається військовий фронт. Водночас, і бізнес зі свого боку тримає економічний фронт країни.

Саме тому, 10 жовтня 2024 року відбулася зустріч Південоукраїнського Офісу EBA “Військовий облік та бронювання для бізнесу — практичні поради”. Спікерами заходу виступили Голова Наглядової ради Crowe Mikhailenko, Президент Асоціації податкових консультантів, юридичний радник ІТ комітету ЕВА Дмитро Михайленко  та партнер Crowe Michailenko, керівник корпоративної практики Андрій Духницький, модераторатором став Валерій Шнуренко – Голова Робочої групи з Корпоративної безпеки Асоціації в Одесі, Керівник служби корпоративної безпеки групи компаній Risoil. Зустріч привернула увагу представників бізнесу, HR-спеціалістів і юристів, які працюють з питаннями військового обліку. 

У рамках заходу було висвітлено важливі аспекти бронювання військовозобов’язаних працівників у контексті воєнного стану, а саме :  

  • Процедури бронювання. Обговорили нові правила бронювання, зокрема зміни, внесені до Порядку № 650. Учасники дізналися, що з 2 жовтня 2024 року для бронювання необхідно надавати додаткову інформацію, таку як реквізити військово-облікового документа, військово-облікову спеціальність і дату уточнення військових даних.
  • Вибір між формами бронювання. Розглянули особливості електронної та паперової форм бронювання, з рекомендацією використовувати електронний формат через простоту та зручність.
  • Специфіка паперового бронювання. Визначили основні риси паперового бронювання та спеціфику його використання у випадках, коли електронний варіант може бути недоступний. 

Питання отримання статусу критично важливого підприємства досі залишається вкрай актуальним і тут учасники отримали інформацію про такі ключові аспекти: 

  • Критерії відбору. Обговорили, які критерії дозволяють підприємствам отримати статус критично важливих для економіки, адже за загальним правилом необхідно відповідати трьом або більше критеріям (п. 2 Критеріїв та Порядку, затверджених Постановою КМУ від 27 січня 2023 р. № 76). 
  • Стратегічне значення. Розглянули питання стратегічного значення підприємств для економіки та безпеки держави, відповідно до затвердженого переліку. 
  • Важливість для громади. Підкреслили, що підприємства повинні враховувати свой діяльності необхідність в забезпеченні потреб територіальної громади. 
  • Винятки. Коли достатньо відповідати двом критеріям.   

Також присутні поговорили про закордонні відрядження для заброньованих та іхні особливості: 

  • Перелік необхідих документів з у рахуванням останніх роз’яснень прикордонників. 
  • Порада, щоб  інформація про бронювання обов’язково містилась у реєстрі «Оберіг». 
  • Рекомендація додатково надавати відрядженому працівнику запрошення від закордонних партнерів. 

Звітність про бронювання працівників є ключовим аспектом управління військовим обліком у підприємствах і тут спікери виокремили головне: 

  • Обов’язок звітності. Було акцентовано, що підприємства, які забронювали працівників, зобов’язані подавати звіти до 10 числа місяця, що настає за звітним кварталом. Ця інформація є важливою для моніторингу та контролю за дотриманням правил. 
  • Специфіка подання звітів. Як подавати звіти — в паперовій чи електронній формі?
  • Виключення для платформи Дія. За працівників, заброньованих через Дію, звіти не подаються, що спрощує процес для роботодавців. 

Дякуємо всім присутнім та експертам Crowe Mikchailenko, партнерам події Міжнародний Гуманітарний Унівеситет та IDS Aqua! Адже  учасники отримали відповіді на свої запитання та мали можливість поспілкуватися з експертами, що, безумовно, сприятиме підвищенню обізнаності у сфері військового обліку та бронювання. Зустріч стала важливою платформою для обміну досвідом і отримання рекомендацій щодо оптимізації роботи підприємств в умовах існуючих регуляцій та запланованих змін.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: