Відкрита лекція у Харкові: Значення штучного інтелекту для МСБ, який хоче вигравати

20/ 06/ 2019

Штучний інтелект (ШІ) стає вагомим інструментом у бізнесі та здатен вирішувати задачі  класифікації, оптимізації, прогнозування та генерації. Збір і аналіз даних дозволяє скористатися  перевагами не тільки великому, а й малому і середньому бізнесу (МСБ).

У рамках Освітнього проекту “Тренди майбутнього” спікер із Київської школи економіки Сергій Хлівненко,  учасник програми MBA зі ШІ та аналізу даних, поділився на лекції про переваги ШІ. Сферою його використання у МСБ  є оптимізація ціни товару і підвищення ефективності логістики, виявлення найвагоміших факторів у рекламі, прогнозування майбутніх клієнтів тощо.

«Дані – це новий актив. Чим раніше компанія почне їх збирати та аналізувати, тим швидше вона стане конкурентоспроможною», – вважає Сергій.

Дякуємо спікеру та Київській школі економіки за поширення сучасних трендів та нових ідей для бізнесу!

Докладніше про лекцію читайте на сайті ІА «Факт»

Спікери

1 / 1
Сергій Хлівненко
Engineering Manager at Playson, учасник програми МВА в галузі штучного інтелекту та аналізу даних в Київській школі економіки
Сергій Хлівненко

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: