fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відбувся 5-й Інфраструктурний день Асоціації

07/ 12/ 2021
    3 грудня відбувся Інфраструктурний день Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації. Вже п’ятий рік поспіль представники провідних транспортних компаній, Міністерства інфраструктури та профільних відомств зібралися в рамках заходу для обговорення результатів роботи за 2021 рік, а також планів, цілей та перспектив на найближче майбутнє. У першій панелі Василь Шкураков, Перший заступник Міністра інфраструктури України, підсумував досягнення в рамках окремих транспортних індустрій. Так, упродовж року активно проводилася робота з модернізації залізничної інфраструктури, зокрема було реконструйовано 300 км колій та побудовано майже 5000 вантажних вагонів. Наступного року будуть прискорені темпи з електрифікації  залізничних шляхів, а також продовжиться робота щодо оновлення рухомого складу. За рік також були підготовлені передумови для відродження річкового транспорту в Україні. Так у Держбюджеті на 2022 рік заклали 741 млн грн на модернізацію шлюзів, а  вже з 1 січня набирає чинності довгоочікуваний закон про внутрішні водні шляхи. Серед пріоритетів для ВВШ на наступні 2 роки –  масштабна модернізація портів, для якої необхідно залучити 17 млрд грн, а також запуск програми державного лізингу для розвитку суднобудівництва. Щодо авіаційного сектору, то на 2022-2024 роки планується старт будівництва 2-х аеропортів на Сході України, нового аеропорту на Закарпатті, модернізація низки регіональних аеропортів та завершення нового термінального комплексу в аеропорту «Бориспіль». Під час другої панелі відбулася презентація результатів другої хвилі Інфраструктурного індексу Асоціації. В обговоренні результатів опитування взяли участь Юрій Васьков, Заступник Міністра інфраструктури України, Юлія Клименко, Перший заступник голови Комітету ВРУ з питань транспорту та інфраструктури, Андрій Підгайний, Керуючий партнер AGRECA, Марина Шарапа, Партнер AGRECA, Володимир Яремко, Радник Sayenko Kharenko, Владлена Лаврушина, юрист Sayenko Kharenko. Цьогоріч інтегральний показник індексу склав 2,76 балів з 5-ти можливих та продемонстрував незначне зростання, втім все ще залишився у негативній площині. З детальними результатами опитування можна ознайомитися за посиланням. Третя панель була присвячена питанням морського та річкового транспорту. За словами пана Васькова, вже цього грудня відбудеться запуск пілотного проєкту оренди причалів в морських портах України. Крім того, він зазначив, що у 2022 році МІУ планує провести чотири конкурси щодо концесії майна державних стивідорних компаній у портах Бердянськ, Ізмаїл, Одеса та Чорноморськ. Міністерством вже визначено шляхи комерціалізації всіх державних стивідорів в Україні, окрім МТП «Південний». Зокрема, троє з них будуть передані в оренду через Фонд державного майна. Спікерами третьої панелі також виступили Олександр Голодницький, в.о. Голови ДП «АМПУ», Олена Волошина, Керівник діяльності IFC в Україні, Анжеліка Коноплянко, Заступниця Голови Антимонопольного комітету України, Андрій Гайдуцький, Голова Наглядової ради ДП «АМПУ». Про роботу залізничного транспорту учасники говорили в рамках четвертої панелі заходу. Так, Голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін розповів, що за підсумками цього року Укрзалізниця з урахуванням курсових різниць отримає чистий прибуток у понад 200 млн грн проти 11,9 млрд грн чистого збитку минулого року, а у 2022 році оператор має намір наростити прибуток до 1,9-2 млрд грн згідно з розробленим фінпланом. Водночас було заявлено, що в Укрзалізниці немає планів наступного року підвищувати тарифи на вантажні перевезення. Крім того, до дискусії долучилися Олександр Кава, Заступник Міністра фінансів України, та Ольга Піщанська, Голова Антимонопольного комітету України. Виклики другого року пандемії не стали на заваді пожвавленню авіаперевезнь в Україні та світі. Так, під час п’ятої панелі Олексій Дубревський, Генеральний директор ДП МА «Бориспіль», розповів, що в 3-му кварталі 2021 року аеропорт повністю покрив збитки 1-го півріччя у розмірі 73 млн грн. Головним драйвером ринку став чартерний сегмент, який обслуговував пасажирів з відкладеним попитом на подорожі. За 10 місяців 2021 року аеропорт прийняв 3,3 млн пасажирів, що перевищує показники 2019 року. Поточні тенденції свідчать, що ринок продовжуватиме відновлення протягом 2022 року, а вже з 2023 року почнеться його стратегічний розвиток. Щодо напрямку експрес-відправлень, то його частка в структурі вантажних перевезень суттєво збільшилась з 2019 року. Детальніше про роботу операторів поштових перевезень нам розповів Вадим Сидорук, Генеральний директор DHL Express Україна. Зокрема, він зазначив про роль компанії в транспортуванні вакцин для України, а також про тренд декарбонізації. Європейська Бізнес Асоціація дякує усім учасникам заходу за цікаву дискусію. Дуже сподіваємось, що наступного року буде продовжена плідна співпраця між сторонами задля розвитку інфраструктури в Україні!
01/

 

3 грудня відбувся Інфраструктурний день Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації. Вже п’ятий рік поспіль представники провідних транспортних компаній, Міністерства інфраструктури та профільних відомств зібралися в рамках заходу для обговорення результатів роботи за 2021 рік, а також планів, цілей та перспектив на найближче майбутнє.

У першій панелі Василь Шкураков, Перший заступник Міністра інфраструктури України, підсумував досягнення в рамках окремих транспортних індустрій. Так, упродовж року активно проводилася робота з модернізації залізничної інфраструктури, зокрема було реконструйовано 300 км колій та побудовано майже 5000 вантажних вагонів. Наступного року будуть прискорені темпи з електрифікації  залізничних шляхів, а також продовжиться робота щодо оновлення рухомого складу. За рік також були підготовлені передумови для відродження річкового транспорту в Україні. Так у Держбюджеті на 2022 рік заклали 741 млн грн на модернізацію шлюзів, а  вже з 1 січня набирає чинності довгоочікуваний закон про внутрішні водні шляхи. Серед пріоритетів для ВВШ на наступні 2 роки –  масштабна модернізація портів, для якої необхідно залучити 17 млрд грн, а також запуск програми державного лізингу для розвитку суднобудівництва. Щодо авіаційного сектору, то на 2022-2024 роки планується старт будівництва 2-х аеропортів на Сході України, нового аеропорту на Закарпатті, модернізація низки регіональних аеропортів та завершення нового термінального комплексу в аеропорту «Бориспіль».

Під час другої панелі відбулася презентація результатів другої хвилі Інфраструктурного індексу Асоціації. В обговоренні результатів опитування взяли участь Юрій Васьков, Заступник Міністра інфраструктури України, Юлія Клименко, Перший заступник голови Комітету ВРУ з питань транспорту та інфраструктури, Андрій Підгайний, Керуючий партнер AGRECA, Марина Шарапа, Партнер AGRECA, Володимир Яремко, Радник Sayenko Kharenko, Владлена Лаврушина, юрист Sayenko Kharenko. Цьогоріч інтегральний показник індексу склав 2,76 балів з 5-ти можливих та продемонстрував незначне зростання, втім все ще залишився у негативній площині. З детальними результатами опитування можна ознайомитися за посиланням.

Третя панель була присвячена питанням морського та річкового транспорту. За словами пана Васькова, вже цього грудня відбудеться запуск пілотного проєкту оренди причалів в морських портах України. Крім того, він зазначив, що у 2022 році МІУ планує провести чотири конкурси щодо концесії майна державних стивідорних компаній у портах Бердянськ, Ізмаїл, Одеса та Чорноморськ. Міністерством вже визначено шляхи комерціалізації всіх державних стивідорів в Україні, окрім МТП «Південний». Зокрема, троє з них будуть передані в оренду через Фонд державного майна. Спікерами третьої панелі також виступили Олександр Голодницький, в.о. Голови ДП «АМПУ», Олена Волошина, Керівник діяльності IFC в Україні, Анжеліка Коноплянко, Заступниця Голови Антимонопольного комітету України, Андрій Гайдуцький, Голова Наглядової ради ДП «АМПУ».

Про роботу залізничного транспорту учасники говорили в рамках четвертої панелі заходу. Так, Голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін розповів, що за підсумками цього року Укрзалізниця з урахуванням курсових різниць отримає чистий прибуток у понад 200 млн грн проти 11,9 млрд грн чистого збитку минулого року, а у 2022 році оператор має намір наростити прибуток до 1,9-2 млрд грн згідно з розробленим фінпланом. Водночас було заявлено, що в Укрзалізниці немає планів наступного року підвищувати тарифи на вантажні перевезення. Крім того, до дискусії долучилися Олександр Кава, Заступник Міністра фінансів України, та Ольга Піщанська, Голова Антимонопольного комітету України.

Виклики другого року пандемії не стали на заваді пожвавленню авіаперевезнь в Україні та світі. Так, під час п’ятої панелі Олексій Дубревський, Генеральний директор ДП МА «Бориспіль», розповів, що в 3-му кварталі 2021 року аеропорт повністю покрив збитки 1-го півріччя у розмірі 73 млн грн. Головним драйвером ринку став чартерний сегмент, який обслуговував пасажирів з відкладеним попитом на подорожі. За 10 місяців 2021 року аеропорт прийняв 3,3 млн пасажирів, що перевищує показники 2019 року. Поточні тенденції свідчать, що ринок продовжуватиме відновлення протягом 2022 року, а вже з 2023 року почнеться його стратегічний розвиток. Щодо напрямку експрес-відправлень, то його частка в структурі вантажних перевезень суттєво збільшилась з 2019 року. Детальніше про роботу операторів поштових перевезень нам розповів Вадим Сидорук, Генеральний директор DHL Express Україна. Зокрема, він зазначив про роль компанії в транспортуванні вакцин для України, а також про тренд декарбонізації.

Європейська Бізнес Асоціація дякує усім учасникам заходу за цікаву дискусію. Дуже сподіваємось, що наступного року буде продовжена плідна співпраця між сторонами задля розвитку інфраструктури в Україні!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: