fbpx

Великі сподівання: плани Голови Комітету з маркетингу на 2018 рік

06/ 03/ 2018
Дарія Корнійчук Менеджер з маркетингових комунікацій BASF
Розвиток для мене – це не просто постійний процес, а справжня пристрасть.

“Так, я обожнюю зміни та новизну. Очолити Комітет з маркетингу Асоціації – це ще один крок до здійснення особистої місії: «Жадібно поглинати нові знання та щедро ділитися ними з оточуючими». Оскільки Комітет, окрім потужної нетворкінг-платформи, має ще й освітню функцію, я у ролі лідера маю намір віддавати якомога більше власної експертизи та досвіду, щоб запалювати колег по цеху своєю безмежною любов’ю до маркетингу. Моя цьогорічна програма має назву «12 відтінків маркетингу». Нова зустріч – новий відтінок. У планах такі теми, як: нейромаркетинг, “партизанський” маркетинг, вірусний маркетинг, соціальний та мобільний маркетинг, а також ще багато різновидів і відтінків. Усі карти розкривати не буду, збережу інтригу. Приходьте до нас на зустрічі комітету та самі про все дізнаєтеся!”

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: