fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Веб-курс з Транспорту, Шиппінгу та Міжнародної Торгівлі: “Ризики при перевезенні та відповідальність експедитора: приклади з практики”

28/ 05/ 2020
  Сьогодні відбувся заключний 17-й вебінар Веб-курсу з Транспорту, Шиппінгу та Міжнародної Торгівлі. Говорили про основні ризики при перевезенні, серед яких: несплата послуг експедитора, втрата або пошкодження вантажу, затримка в доставці вантажу, плата за простій транспортних засобів, простій або відмова від вантажу в порту вивантаження, утримання вантажу і документів, пошкодження вантажу в процесі перевезення тощо. Окрему увагу приділили питанню відповідальності експедитора як перед клієнтом, так і перед перевізником. Так, відповідальность експедитора дуже вузько врегульована в українському законодавстві, зокрема у ЗУ “Про транспортно-експедиторську діяльність” та Цивільному Кодексі України. А відсутність чіткого законодавчого регулювання тягне за собою ,відповідно, і неоднозначне тлумачення таких норм судом. Також, спікер зустрічі надала корисні поради та рекомендації як захистити права експедитора, зокрема слід: аналізувати конкретну схему руху та які етапи перевезення будуть залучатись; розуміти де відповідальність конкретних перевізників обмежена; по-можливості, обмежувати свою відповідальність за договором. Сподіваємося актуальні приклади з практики  у Чорноморському регіоні стануть вам у нагоді!  Дякуємо співорганізаторам та спікерам курсу за професіоналізм, а учасникам за стабільний інтерес та позитивні відгуки!

Сьогодні відбувся заключний 17-й вебінар Веб-курсу з Транспорту, Шиппінгу та Міжнародної Торгівлі. Говорили про основні ризики при перевезенні, серед яких: несплата послуг експедитора, втрата або пошкодження вантажу, затримка в доставці вантажу, плата за простій транспортних засобів, простій або відмова від вантажу в порту вивантаження, утримання вантажу і документів, пошкодження вантажу в процесі перевезення тощо.

Окрему увагу приділили питанню відповідальності експедитора як перед клієнтом, так і перед перевізником. Так, відповідальность експедитора дуже вузько врегульована в українському законодавстві, зокрема у ЗУ “Про транспортно-експедиторську діяльність” та Цивільному Кодексі України. А відсутність чіткого законодавчого регулювання тягне за собою ,відповідно, і неоднозначне тлумачення таких норм судом. Також, спікер зустрічі надала корисні поради та рекомендації як захистити права експедитора, зокрема слід:

  • аналізувати конкретну схему руху та які етапи перевезення будуть залучатись;
  • розуміти де відповідальність конкретних перевізників обмежена;
  • по-можливості, обмежувати свою відповідальність за договором.

Сподіваємося актуальні приклади з практики  у Чорноморському регіоні стануть вам у нагоді!  Дякуємо співорганізаторам та спікерам курсу за професіоналізм, а учасникам за стабільний інтерес та позитивні відгуки!

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: