fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Веб-курс з Транспорту, Шиппінгу та Міжнародної Торгівлі: “Огляд змін правил Incoterms 2020”

26/ 05/ 2020
  Правила Incoterms – важливий елемент міжнародних договорів поставки, оскільки повідомляють сторонам про обов’язки, ризики і витрати. Кожні 10 років Міжнародна торгова палата (ICC) переглядає Incoterms, щоб відповідати діючим умовам ринку. На 16-му вебінарі Веб-курсу Транспорту, Шиппінгу та Міжнародної Торгівлі ми провели детальний огляд ключових змін, які набули чинності з 01 січня 2020 року. Основну увагу зосередили на порівняльній характеристиці правил у редакції 2010 і 2020 років. Зокрема поговорили детальніше про оновлені можливості використання базису FCA, розподілення витрат, вимоги з безпеки, використання власного транспорту тощо. Відтак, за останні 10 років, DAT було перейменовано на «Поставку на місце вивантаження» (DPU), а  FCA тепер дозволяє продавцеві отримати бортовий коносамент. Більш того, відповідно до нової редакції правил, в умовах поставки CIF і CIP передбачається новий стандарт страхування. Прийняття нової редакції Incoterms не скасовує можливості сторін контракту використовувати правила і базиси поставок попередніх редакцій Incoterms. За умови, що відповідне застереження буде зроблене при укладанні контракту. І, звичайно ж, прийняття нової редакції правил ніяк не відобразиться на розподілі прав і обовязків сторін за вже укладеними контрактами.

Правила Incoterms – важливий елемент міжнародних договорів поставки, оскільки повідомляють сторонам про обов’язки, ризики і витрати. Кожні 10 років Міжнародна торгова палата (ICC) переглядає Incoterms, щоб відповідати діючим умовам ринку.

На 16-му вебінарі Веб-курсу Транспорту, Шиппінгу та Міжнародної Торгівлі ми провели детальний огляд ключових змін, які набули чинності з 01 січня 2020 року. Основну увагу зосередили на порівняльній характеристиці правил у редакції 2010 і 2020 років. Зокрема поговорили детальніше про оновлені можливості використання базису FCA, розподілення витрат, вимоги з безпеки, використання власного транспорту тощо. Відтак, за останні 10 років, DAT було перейменовано на «Поставку на місце вивантаження» (DPU), а  FCA тепер дозволяє продавцеві отримати бортовий коносамент. Більш того, відповідно до нової редакції правил, в умовах поставки CIF і CIP передбачається новий стандарт страхування.

Прийняття нової редакції Incoterms не скасовує можливості сторін контракту використовувати правила і базиси поставок попередніх редакцій Incoterms. За умови, що відповідне застереження буде зроблене при укладанні контракту. І, звичайно ж, прийняття нової редакції правил ніяк не відобразиться на розподілі прав і обов’язків сторін за вже укладеними контрактами.

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: