fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Веб-курс з Транспорту, Шиппінгу та Міжнародної Торгівлі: “Дефолт за контрактам GAFTA/FOSFA”

23/ 04/ 2020
  Учасники договорів міжнародної купівлі-продажів товарів часто стикаються з недобросовісними діями своїх контрагентів. Однак, щоб не стати заручниками даної ситуації у випадку порушення істотних умов договорів відповідно до стандартних умов GAFTA і FOSFA, невинуватій стороні необхідно звернутися до “механізму дефолту”. 23 квітня на восьмому вебінарі веб-курсу з  Транспорту, Шиппінгу та Міжнародної Торгівлі поговорили про процедури розірвання, мінімізації та стягнення збитків у контрактах GAFTA і FOSFA. Розглянули механізм дефолту, гарантійні листи, докази, принцип мітігації збитків, а також отримали відповіді на найбільш поширені питання із практики: Чи може покупець розірвати контракт на підставі порушення умов про якість і відмовитися від товару? Чи може покупець вимагати знижку за відхилення за якістю? Як не втратити права за договором? Як діяти у випадку відмови від здійснення прав за договором? Не слід забувати про те, що у процесі виконання контракту необхідно фіксувати переписку, зберігати всі документи, тому що все це може допомогти у подальшому стягненні збитків. Сподіваємося, що поради та рекомендації від наших спікерів були корисними для вас! До зустрічі на наступних вебінарах курсу.

Учасники договорів міжнародної купівлі-продажів товарів часто стикаються з недобросовісними діями своїх контрагентів. Однак, щоб не стати заручниками даної ситуації у випадку порушення істотних умов договорів відповідно до стандартних умов GAFTA і FOSFA, невинуватій стороні необхідно звернутися до “механізму дефолту”. 23 квітня на восьмому вебінарі веб-курсу з  Транспорту, Шиппінгу та Міжнародної Торгівлі поговорили про процедури розірвання, мінімізації та стягнення збитків у контрактах GAFTA і FOSFA.

Розглянули механізм дефолту, гарантійні листи, докази, принцип мітігації збитків, а також отримали відповіді на найбільш поширені питання із практики:

  • Чи може покупець розірвати контракт на підставі порушення умов про якість і відмовитися від товару?
  • Чи може покупець вимагати знижку за відхилення за якістю?
  • Як не втратити права за договором?
  • Як діяти у випадку відмови від здійснення прав за договором?

Не слід забувати про те, що у процесі виконання контракту необхідно фіксувати переписку, зберігати всі документи, тому що все це може допомогти у подальшому стягненні збитків. Сподіваємося, що поради та рекомендації від наших спікерів були корисними для вас! До зустрічі на наступних вебінарах курсу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: