fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Веб-курс з Транспорту, Шиппінгу та Міжнародної Торгівлі: “Арешт та звільнення суден у Чорноморському регіоні”

07/ 05/ 2020
  Арешт є ефективним механізмом для того, щоб примусити судновласника або фрахтувальника виконати свої зобов’язання. На 11-му англомовному вебінарі Веб-курсу з Транспорту, Шиппінгу та Міжнародної Торгівлі разом зі спікерами зустрічі розглянули вирішення питань щодо арешту та звільненню суден в Україні, Румунії та Грузії. Особливу увагу приділили умовам, яких слід дотримуватися з метою арешту та доказовій базі для підтверждення морської вимоги. Так, морська вимога виникає за однієї або декількох наступних обставин: заподіяння збитків судном при зіткненні або іншим чином; заподіяння шкоди життю або здоровю особи судном або в звязку з його експлуатацією; рятування; загальної аварії тощо. Повний перелік наведений у Конвенції 1952 року Про уніфікацію деяких правил, що стосуються арешту морських суден (далі — Брюсельська Конвенція 1952 року). Більш того, з метою затримання судна в порту перебування, до суду надається ряд доказів. Серед них: договір, що підтверджує виконання договірних зобов’язань; сертифікати, загальна декларація або інші документи, де зазначена інформація про право власності на судно; та докази для підтверждення місцезнаходження судна (сертифікат, виданий капітаном порту або інформація з веб-сайту MarineTraffic). Також, звертаємо вашу увагу, що арешт може бути накладено на будь-яке судно, в тому числі, що плаває під прапором держави, яка не є учасницею Брюсельскої Конвенції 1952 року. Сподіваємось, що ви отримали загальне уявлення про питання регулювання арешту суден у Чорноморському регіоні! Побачимось нанаступних вебінарах курсу!

Арешт є ефективним механізмом для того, щоб примусити судновласника або фрахтувальника виконати свої зобов’язання.

На 11-му англомовному вебінарі Веб-курсу з Транспорту, Шиппінгу та Міжнародної Торгівлі разом зі спікерами зустрічі розглянули вирішення питань щодо арешту та звільненню суден в Україні, Румунії та Грузії. Особливу увагу приділили умовам, яких слід дотримуватися з метою арешту та доказовій базі для підтверждення морської вимоги. Так, морська вимога виникає за однієї або декількох наступних обставин: заподіяння збитків судном при зіткненні або іншим чином; заподіяння шкоди життю або здоров’ю особи судном або в зв’язку з його експлуатацією; рятування; загальної аварії тощо. Повний перелік наведений у Конвенції 1952 року “Про уніфікацію деяких правил, що стосуються арешту морських суден” (далі — Брюсельська Конвенція 1952 року). Більш того, з метою затримання судна в порту перебування, до суду надається ряд доказів. Серед них: договір, що підтверджує виконання договірних зобов’язань; сертифікати, загальна декларація або інші документи, де зазначена інформація про право власності на судно; та докази для підтверждення місцезнаходження судна (сертифікат, виданий капітаном порту або інформація з веб-сайту MarineTraffic).

Також, звертаємо вашу увагу, що арешт може бути накладено на будь-яке судно, в тому числі, що плаває під прапором держави, яка не є учасницею Брюсельскої Конвенції 1952 року. Сподіваємось, що ви отримали загальне уявлення про питання регулювання арешту суден у Чорноморському регіоні! Побачимось нанаступних вебінарах курсу!

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: