fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Уряд планує впровадження електронної акцизної марки без обговорення з бізнесом

04/ 10/ 2019
  Останнім часом у медіа почала з’являтись інформація про те, що Міністерство фінансів України працює над впровадженням автоматизованої системи контролю за обігом підакцизних товарів Електронна акцизна марка, зокрема, алкогольних напоїв і тютюнових виробів. За інформацією представників бізнес-спільноти, в Міністерстві уже відбулося 2 засідання робочої групи з даного питання, однак, на жодне не було запрошено представників від бізнесу. Європейська Бізнес Асоціація неодноразово наголошувала на тому, що будь-які зміни в маркуванні, логістиці, обліку імпортованої продукції можуть негативно вплинути на операційну діяльність суб’єктів господарювання, адже не можна запроваджувати новації без розуміння результатів та їх впливу на поточну роботу компаній.   Так, 15 серпня Асоціація звернулась до Міністерства фінансів з листом щодо необхідності залучення представників Асоціації до робочої групи з даного питання, однак наразі жодної відповіді так і не було отримано. Бізнес висловлює занепокоєння даною ситуацією. Адже існує побоювання, що процес розробки електронної акцизної марки може відбуватися в умовах нерозуміння реальної причини нелегального ринку і призвести до ускладнення бізнес процесів саме для легальних виробників. Зважаючи на це, Європейська Бізнес Асоціація наполягає на обов’язковому залученні широкого кола учасників, зокрема фахівців Асоціації, до обговорення ідеї впровадження електронної акцизної марки, аби випрацювати дійсно якісну позицію та створити справедливі умови для роботи прозорого бізнесу.   

Останнім часом у медіа почала з’являтись інформація про те, що Міністерство фінансів України працює над впровадженням автоматизованої системи контролю за обігом підакцизних товарів “Електронна акцизна марка”, зокрема, алкогольних напоїв і тютюнових виробів. За інформацією представників бізнес-спільноти, в Міністерстві уже відбулося 2 засідання робочої групи з даного питання, однак, на жодне не було запрошено представників від бізнесу.

Європейська Бізнес Асоціація неодноразово наголошувала на тому, що будь-які зміни в маркуванні, логістиці, обліку імпортованої продукції можуть негативно вплинути на операційну діяльність суб’єктів господарювання, адже не можна запроваджувати новації без розуміння результатів та їх впливу на поточну роботу компаній.  

Так, 15 серпня Асоціація звернулась до Міністерства фінансів з листом щодо необхідності залучення представників Асоціації до робочої групи з даного питання, однак наразі жодної відповіді так і не було отримано.

Бізнес висловлює занепокоєння даною ситуацією. Адже існує побоювання, що процес розробки електронної акцизної марки може відбуватися в умовах нерозуміння реальної причини нелегального ринку і призвести до ускладнення бізнес процесів саме для легальних виробників.

Зважаючи на це, Європейська Бізнес Асоціація наполягає на обов’язковому залученні широкого кола учасників, зокрема фахівців Асоціації, до обговорення ідеї впровадження електронної акцизної марки, аби випрацювати дійсно якісну позицію та створити справедливі умови для роботи прозорого бізнесу. 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: