fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

UKRSIBBANK став партнером кампанії з платіжної безпеки #КібербезпекаФінансів, яку проводить Нацбанк та Держспецзв’язку

04/ 06/ 2024
  UKRSIBBANK BNP Paribas Group долучився до Всеукраїнської інформаційної кампанії з платіжної безпеки #КібербезпекаФінансів, яку розпочав Національний банк України разом із Державною службою спеціального звязку та захисту інформації України з 30 травня 2024 року. Її мета – поліпшити обізнаність громадян про платіжну безпеку та сформувати навички із захисту фінансових даних у віртуальному просторі. Сучасна повномасштабна війна триває не лише на полі бою, а й у кіберпросторі, зокрема спостерігається збільшення проявів кібершахрайства та кіберзлочинності. Наприкінці минулого року Національний банк за підтримки Проєкту USAID Інвестиції для стійкості бізнесу провів перше загальнонаціональне репрезентативне опитування населення України щодо правил платіжної безпеки та протидії шахраям. Його метою було визначення рівня знань українців у сфері платіжної безпеки та виявлення прогалин у цьому питанні. Результати дослідження Національний банк використовує для розроблення освітніх продуктів для різних вікових категорій та підвищення ефективності інформаційних кампаній з протидії платіжному та кібершахрайству. Найпопулярнішим методом шахрайства з платіжними картками в Україні, як і у світі, традиційно залишається соціальна інженерія. Водночас значна кількість кібершахрайства минулого року була пов’язана з фішингом. Застосовуючи фішингові ресурси: стилізовані під урядові портали та інформаційні ресурси українських банків і платіжних сервісів, та ошукуючи громадян, зловмисники намагалися отримати доступ до їхніх персональних даних, інформації про їхні платіжні інструменти, фінансові номери телефонів та кошти на рахунках. Тому поліпшення знань та навичок громадян у цій сфері дасть їм можливість обачніше користуватися безготівковими розрахунками та уберегтися від шахрайських схем і пасток у віртуальному просторі. Майже чверть користувачів фінансових послуг (26%) стикалася зі спробами платіжного шахрайства, зокрема 3% з них втратили гроші. Зрозуміло, що більш активні споживачі, які частіше користуються інтернетом, інтернет-банкінгом, купують онлайн, частіше потрапляють і в поле зору шахраїв. Тому кожному, навіть досвідченим користувачам, варто удосконалювати свої знання з кібербезпеки. Зокрема, обов’язково підвищувати особисту кіберобізнаність щодо правил убезпечення облікових записів, поміркованого користування громадським Wi-Fi, аналізу незнайомих ресурсів для здійснення покупок. Завдяки цій кампанії Національний банк разом із партнерами підвищуватимуть обізнаність українців, щоб і надалі формувати безпечну культуру поведінки суспільства у віртуальному просторі, – зазначив заступник Голови НБУ Олексій Шабан. Кібербезпека нашої країни – це не лише захищеність державних інформаційних ресурсів, систем та баз даних. Хоча зараз більшість кібератак мають політичну, а точніше військово-політичну складову, діяльність фінансово вмотивованих хакерів так само продовжує нести загрозу. Тому ми повинні продовжувати роботу з посилення обізнаності всіх українських громадян стосовно того, як уберегти себе від діяльності кібершахраїв, які прагнуть викрасти ваші дані та, як наслідок, кошти, – підкреслив Голова Держспецзв’язку Юрій Мироненко. Результати загальнонаціонального репрезентативного опитування населення, проведеного за підтримки Проєкту USAID Інвестиції для стійкості бізнесу, показали, що більше чверті користувачів фінансових послуг хоча б раз стикалася зі спробами платіжного шахрайства, а деякі постраждали від нього. З них велика частка – це більш активні споживачі, які частіше користуються інтернет-магазинами, платними онлайн-сервісами та дистанційним банкінгом. Стрімкий розвиток технологій сприяє розповсюдженню шахрайства, особливо на тлі війни, та ускладнює його виявлення. Тож заходи з підвищення обізнаності населення про платіжну безпеку, відповідні інформаційно-навчальні кампанії повинні бути регулярними та загальнонаціональними. Наш Проєкт із радістю підтримав проведення опитування та кампанію НБУ з протидії платіжному шахрайству #КібербезпекаФінансів, – зазначила Юлія Вітка, в. о. керівника Проєкту USAID Інвестиції для стійкості бізнесу. «Потреба в диджитальних продуктах та послугах значно зросла з початком війни. Ми активно інвестуємо і в цифровізацію банку, і в забезпечення безпеки та зручності клієнтів і працівників. Кількість онлайн-операцій тримається на високому рівні, адже наші клієнти продовжують активно донатити, купувати в інтернеті та отримувати різні державні та міжнародні виплати. Звісно, шахраї користуються цією ситуацією. Вони розсилають всілякими способами десятки фейкових ресурсів, які майстерно маскують під справжні, аби заволодіти конфіденційними даними та коштами. Ми долучилися до інформаційної кампанії #КібербезпекаФінансів, адже протидія кіберзлочинам в інтернеті повинна бути комплексною та поєднувати банківський контроль та поширення інформації про схеми платіжного шахрайства та навчання правилам безпеки при розрахунках картками в інтернеті», -- поділився Андрій Кашперук, заступник голови правління з питань роздрібного бізнесу UKRSIBBANK BNP Paribas Group. Під час кампанії Національний банк спільно з партнерами роз’яснюватиме споживачам фінансових послуг базові елементи кібербезпеки: як захистити свої облікові записи, комп’ютери, смартфони та інші пристрої від зовнішнього втручання; як створювати складні та унікальні паролі, як налаштовувати багатофакторну автентифікацію; як перевіряти сайти, на яких користувачі вводять свої платіжні дані та файли, мобільні застосунки та інші програми перед завантаженням; як правильно використовувати публічну й домашню Wi-Fi-мережі; як дбати про програмне забезпечення на власних пристроях та про інші правила безпечної поведінки у віртуальному просторі. Інформаційна кампанія триватиме до кінця вересня 2024 року в усіх регіонах України. В межах кампанії Національний банк запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) Кібербезпека фінансів із детальною інформацією про кампанію та правила поведінки у віртуальному просторі. * * * Довідково Національний банк проводить Всеукраїнську інформаційну кампанію з платіжної безпеки #КібербезпекаФінансів разом із Державною службою спеціального звязку та захисту інформації України, а також за підтримки Проєкту USAID Інвестиції для стійкості бізнесу. Генеральні партнери: Департамент кіберполіції Національної поліції України, Міністерство юстиції України, Безоплатна правова допомога, Міністерство соціальної політики, Генеральний штаб Збройних Сил України, Державний центр зайнятості, ПРОСТІР, Portmone, Київстар, Lifecell, OLX.ua, Viasat, MEGOGO Освіта, GOITeens, ESET. Інформаційні партнери: ПриватБанк, Ощадбанк, Укрексімбанк, Райффайзен Банк, Укргазбанк, ПУМБ, Укрсиббанк, СЕНС БАНК, Креді Агріколь Банк, ОТП Банк, Кредобанк, ПроКредит Банк, Таскомбанк, А-Банк, Банк Кредит Дніпро, Акордбанк, МТБ Банк, Міжнародний Інвестиційний Банк, Банк Глобус, Правекс Банк, Комінбанк, Піреус Банк, Радабанк, Банк Кліринговий Дім, Агропросперіс Банк, Юнекс Банк, Банк інвестицій та заощаджень, Банк Грант, Банк Український капітал, Кредитвест Банк, Кристалбанк, Мотор-Банк, Полікомбанк, Український банк реконструкції та розвитку, Перший Інвестиційний Банк, Банк Траст-Капітал, Банк Портал, БТА Банк, НАБУ, Mastercard, YASNO – постачальник електроенергії, газу та рішень з енергоефективності, Фокстрот, Епіцентр, Ельдорадо, Опендатабот, EasyPay, city24, WOG, SOCAR, AmicEnergy, Shell, Softkey, Макснет, ТЕНЕТ, ГО ВСАД IT-бабусі, , ТРЦ “King Cross Leopolis” (Львів), ТРЦ “Мегамол” (Вінниця), ТРЦ “Караван” (Дніпро), ТРЦ “Дафі” (Дніпро), ТЦ “Орнава” (Тернопіль), ТРЦ “Woodmall” (Хмельницький), ТРЦ “Конкорд” (Полтава), ТРЦ “Дафі” (Харків), ТРЦ “Hollywood” (Чернігів), ТРЦ “Avenir Plaza” (Буча), ТРЦ “Ocean Plaza” (Київ).

UKRSIBBANK BNP Paribas Group долучився до Всеукраїнської інформаційної кампанії з платіжної безпеки #КібербезпекаФінансів, яку розпочав Національний банк України разом із Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України з 30 травня 2024 року.

Її мета – поліпшити обізнаність громадян про платіжну безпеку та сформувати навички із захисту фінансових даних у віртуальному просторі.

Сучасна повномасштабна війна триває не лише на полі бою, а й у кіберпросторі, зокрема спостерігається збільшення проявів кібершахрайства та кіберзлочинності.

Наприкінці минулого року Національний банк за підтримки Проєкту USAID “Інвестиції для стійкості бізнесу” провів перше загальнонаціональне репрезентативне опитування населення України щодо правил платіжної безпеки та протидії шахраям. Його метою було визначення рівня знань українців у сфері платіжної безпеки та виявлення прогалин у цьому питанні. Результати дослідження Національний банк використовує для розроблення освітніх продуктів для різних вікових категорій та підвищення ефективності інформаційних кампаній з протидії платіжному та кібершахрайству.

Найпопулярнішим методом шахрайства з платіжними картками в Україні, як і у світі, традиційно залишається соціальна інженерія. Водночас значна кількість кібершахрайства минулого року була пов’язана з фішингом. Застосовуючи фішингові ресурси: стилізовані під урядові портали та інформаційні ресурси українських банків і платіжних сервісів, та ошукуючи громадян, зловмисники намагалися отримати доступ до їхніх персональних даних, інформації про їхні платіжні інструменти, фінансові номери телефонів та кошти на рахунках. Тому поліпшення знань та навичок громадян у цій сфері дасть їм можливість обачніше користуватися безготівковими розрахунками та уберегтися від шахрайських схем і пасток у віртуальному просторі.

Майже чверть користувачів фінансових послуг (26%) стикалася зі спробами платіжного шахрайства, зокрема 3% з них втратили гроші. Зрозуміло, що більш активні споживачі, які частіше користуються інтернетом, інтернет-банкінгом, купують онлайн, частіше потрапляють і в поле зору шахраїв. Тому кожному, навіть досвідченим користувачам, варто удосконалювати свої знання з кібербезпеки. Зокрема, обов’язково підвищувати особисту кіберобізнаність щодо правил убезпечення облікових записів, поміркованого користування громадським Wi-Fi, аналізу незнайомих ресурсів для здійснення покупок. Завдяки цій кампанії Національний банк разом із партнерами підвищуватимуть обізнаність українців, щоб і надалі формувати безпечну культуру поведінки суспільства у віртуальному просторі“, – зазначив заступник Голови НБУ Олексій Шабан.

Кібербезпека нашої країни – це не лише захищеність державних інформаційних ресурсів, систем та баз даних. Хоча зараз більшість кібератак мають політичну, а точніше військово-політичну складову, діяльність фінансово вмотивованих хакерів так само продовжує нести загрозу. Тому ми повинні продовжувати роботу з посилення обізнаності всіх українських громадян стосовно того, як уберегти себе від діяльності кібершахраїв, які прагнуть викрасти ваші дані та, як наслідок, кошти“, – підкреслив Голова Держспецзв’язку Юрій Мироненко.

Результати загальнонаціонального репрезентативного опитування населення, проведеного за підтримки Проєкту USAID “Інвестиції для стійкості бізнесу”, показали, що більше чверті користувачів фінансових послуг хоча б раз стикалася зі спробами платіжного шахрайства, а деякі постраждали від нього. З них велика частка – це більш активні споживачі, які частіше користуються інтернет-магазинами, платними онлайн-сервісами та дистанційним банкінгом. Стрімкий розвиток технологій сприяє розповсюдженню шахрайства, особливо на тлі війни, та ускладнює його виявлення. Тож заходи з підвищення обізнаності населення про платіжну безпеку, відповідні інформаційно-навчальні кампанії повинні бути регулярними та загальнонаціональними. Наш Проєкт із радістю підтримав проведення опитування та кампанію НБУ з протидії платіжному шахрайству #КібербезпекаФінансів”, – зазначила Юлія Вітка, в. о. керівника Проєкту USAID “Інвестиції для стійкості бізнесу”.

«Потреба в диджитальних продуктах та послугах значно зросла з початком війни. Ми активно інвестуємо і в цифровізацію банку, і в забезпечення безпеки та зручності клієнтів і працівників. Кількість онлайн-операцій тримається на високому рівні, адже наші клієнти продовжують активно донатити, купувати в інтернеті та отримувати різні державні та міжнародні виплати. Звісно, шахраї користуються цією ситуацією. Вони розсилають всілякими способами десятки фейкових ресурсів, які майстерно маскують під справжні, аби заволодіти конфіденційними даними та коштами. Ми долучилися до інформаційної кампанії #КібербезпекаФінансів, адже протидія кіберзлочинам в інтернеті повинна бути комплексною та поєднувати банківський контроль та поширення інформації про схеми платіжного шахрайства та навчання правилам безпеки при розрахунках картками в інтернеті», — поділився Андрій Кашперук, заступник голови правління з питань роздрібного бізнесу UKRSIBBANK BNP Paribas Group.

Під час кампанії Національний банк спільно з партнерами роз’яснюватиме споживачам фінансових послуг базові елементи кібербезпеки:

  • як захистити свої облікові записи, комп’ютери, смартфони та інші пристрої від зовнішнього втручання;
  • як створювати складні та унікальні паролі,
  • як налаштовувати багатофакторну автентифікацію;
  • як перевіряти сайти, на яких користувачі вводять свої платіжні дані та файли, мобільні застосунки та інші програми перед завантаженням;
  • як правильно використовувати публічну й домашню Wi-Fi-мережі;
  • як дбати про програмне забезпечення на власних пристроях та про інші правила безпечної поведінки у віртуальному просторі.

Інформаційна кампанія триватиме до кінця вересня 2024 року в усіх регіонах України. В межах кампанії Національний банк запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) “Кібербезпека фінансів” із детальною інформацією про кампанію та правила поведінки у віртуальному просторі.

* * *

Довідково

Національний банк проводить Всеукраїнську інформаційну кампанію з платіжної безпеки #КібербезпекаФінансів разом із Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України, а також за підтримки Проєкту USAID “Інвестиції для стійкості бізнесу”.

Генеральні партнери: Департамент кіберполіції Національної поліції України, Міністерство юстиції України, Безоплатна правова допомога, Міністерство соціальної політики, Генеральний штаб Збройних Сил України, Державний центр зайнятості, ПРОСТІР, Portmone, Київстар, Lifecell, OLX.ua, Viasat, MEGOGO Освіта, GOITeens, ESET.

Інформаційні партнери: ПриватБанк, Ощадбанк, Укрексімбанк, Райффайзен Банк, Укргазбанк, ПУМБ, Укрсиббанк, СЕНС БАНК, Креді Агріколь Банк, ОТП Банк, Кредобанк, ПроКредит Банк, Таскомбанк, А-Банк, Банк Кредит Дніпро, Акордбанк, МТБ Банк, Міжнародний Інвестиційний Банк, Банк Глобус, Правекс Банк, Комінбанк, Піреус Банк, Радабанк, Банк Кліринговий Дім, Агропросперіс Банк, Юнекс Банк, Банк інвестицій та заощаджень, Банк Грант, Банк Український капітал, Кредитвест Банк, Кристалбанк, Мотор-Банк, Полікомбанк, Український банк реконструкції та розвитку, Перший Інвестиційний Банк, Банк Траст-Капітал, Банк Портал, БТА Банк, НАБУ, Mastercard, YASNO – постачальник електроенергії, газу та рішень з енергоефективності, Фокстрот, Епіцентр, Ельдорадо, Опендатабот, EasyPay, city24, WOG, SOCAR, AmicEnergy, Shell, Softkey, Макснет, ТЕНЕТ, ГО “ВСАД “IT-бабусі”, , ТРЦ “King Cross Leopolis” (Львів), ТРЦ “Мегамол” (Вінниця), ТРЦ “Караван” (Дніпро), ТРЦ “Дафі” (Дніпро), ТЦ “Орнава” (Тернопіль), ТРЦ “Woodmall” (Хмельницький), ТРЦ “Конкорд” (Полтава), ТРЦ “Дафі” (Харків), ТРЦ “Hollywood” (Чернігів), ТРЦ “Avenir Plaza” (Буча), ТРЦ “Ocean Plaza” (Київ).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: