fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Uklon представив велику продуктову кампанію, яка переносить глядачів у світ української реклами

28/ 08/ 2023
  https://www.youtube.com/watch?v=Jwcyo6EKoSc&ab_channel=Uklon%E2%80%93%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD-%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B2%D1%96%D1%81%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D1%83%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE Продуктова IT-компанія Ukon разом з українською креативною агенцією I AM IDEA представили велику креативну кампанію, створивши омаж на найбільш впізнавані реклами українського ринку. Усе для того, щоб показати багатофункціональність свого сервісу та його доступність для кожного. Кожен ролик рекламного серіалу Uklon проникливо та іронічно розповідає про окремі класи авто та сервіси компанії – клас Стандарт, Business, Delivery та Інклюзивний. Креативне рішення було побудоване на зламі стереотипів та за сценарними правилами української реклами, яка так добре знайома всім українцям. Це реклама, яку вони бачать щодня – реклама фармацевтичних брендів, що вирішують побутову проблему; реклама парфумів, де обовязково всі у сукнях, смокінгах і кудись поспішають; реклама пива, де друзі, природа, атмосфера драйву та маскулінності; чи чуттєва рекламна історія про любов та турботу рідних. «Велика продуктова кампанія побудована навколо головного – нашого клієнта, його уподобань та унікального користувацького досвіду. Ми надаємо сервіс, покриваючи запити різної аудиторії, а отже і реклама у нас повинна бути на будь-який смак. Ми можемо дозволити собі бути сміливим і не боятися іронізувати та експериментувати з форматами. Але в той же час ми глибоко розуміємо потреби своїх користувачів. І через вже такі знайомі йому рекламні історії розповідаємо про наш продукт, що доступний для кожного», – додає Вікторія Ковальова, Head of Brand & Communications Uklon. Над проєктом команда бренду працювала разом з креативною агенцією I AM IDEA. Продакшеном займалася команда NO STARS та режисер Олег Томін. «Перед нами стояла досить непроста задача, нам треба було об’єднати в одну ідею різні ролики для різних аудиторій — 4 класи авто, і 4 рекламні кампанії. Ідея якраз крута тим, що ми об’єднали все в одну канву — рекламу, яка знайома всім. Розуміючи, що люди вже цю рекламу колись полюбили і бачили, ми інтегрували бренд у ці історії. Так зберігається і цілісність кампанії, і бренд також “працює”. Уся зйомка проходила в жартівливому форматі, ми робили те, що любимо робити. А працювати в рекламній кампанії над рекламою — це особливе задоволення!», — розповідає Ігор Фінашкін, креативний директор I AM IDEA. У рамках кампанії зняті рекламні ролики зявлятимуться у багатьох  каналах по всій Україні, серед яких: Digital, OTT-сервіси, кінотеатри та медіафасади ТРЦ Gulliver у Києві. Кампанія також підтримуватиметься принтами у зовнішній рекламі, промо в соціальних мережах та інтеграціями з інфлюенсерами.

Продуктова IT-компанія Ukon разом з українською креативною агенцією I AM IDEA представили велику креативну кампанію, створивши омаж на найбільш впізнавані реклами українського ринку. Усе для того, щоб показати багатофункціональність свого сервісу та його доступність для кожного.

Кожен ролик рекламного серіалу Uklon проникливо та іронічно розповідає про окремі класи авто та сервіси компанії – клас Стандарт, Business, Delivery та Інклюзивний.

Креативне рішення було побудоване на зламі стереотипів та за сценарними правилами української реклами, яка так добре знайома всім українцям. Це реклама, яку вони бачать щодня – реклама фармацевтичних брендів, що вирішують побутову проблему; реклама парфумів, де обов’язково всі у сукнях, смокінгах і кудись поспішають; реклама пива, де друзі, природа, атмосфера драйву та маскулінності; чи чуттєва рекламна історія про любов та турботу рідних.

«Велика продуктова кампанія побудована навколо головного – нашого клієнта, його уподобань та унікального користувацького досвіду. Ми надаємо сервіс, покриваючи запити різної аудиторії, а отже і реклама у нас повинна бути на будь-який смак. Ми можемо дозволити собі бути сміливим і не боятися іронізувати та експериментувати з форматами. Але в той же час ми глибоко розуміємо потреби своїх користувачів. І через вже такі знайомі йому рекламні історії розповідаємо про наш продукт, що доступний для кожного», – додає Вікторія Ковальова, Head of Brand & Communications Uklon.

Над проєктом команда бренду працювала разом з креативною агенцією I AM IDEA. Продакшеном займалася команда NO STARS та режисер Олег Томін.

«Перед нами стояла досить непроста задача, нам треба було об’єднати в одну ідею різні ролики для різних аудиторій — 4 класи авто, і 4 рекламні кампанії. Ідея якраз крута тим, що ми об’єднали все в одну канву — рекламу, яка знайома всім. Розуміючи, що люди вже цю рекламу колись полюбили і бачили, ми інтегрували бренд у ці історії. Так зберігається і цілісність кампанії, і бренд також “працює”. Уся зйомка проходила в жартівливому форматі, ми робили те, що любимо робити. А працювати в рекламній кампанії над рекламою — це особливе задоволення!», — розповідає Ігор Фінашкін, креативний директор I AM IDEA.

У рамках кампанії зняті рекламні ролики з’являтимуться у багатьох  каналах по всій Україні, серед яких: Digital, OTT-сервіси, кінотеатри та медіафасади ТРЦ Gulliver у Києві. Кампанія також підтримуватиметься принтами у зовнішній рекламі, промо в соціальних мережах та інтеграціями з інфлюенсерами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: