fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Учасники соціального хакатону від EPAM напрацювали програмні рішення, які Львів зможе реалізувати і впровадити найближчим часом

28/ 10/ 2021
  У Львові відбувся Соціальний хакатон, під час якого шість команд розробляли рішення для автоматизації різних проєктів для потреб львівської громади. Організаторами хакатону виступили Управління інформаційних технологій Львівської міської ради та лідер ІТ ринку України - компанія EPAM. Впродовж 24 годин розробники, бізнес-аналітики, UX дизайнери та інженери із забезпечення якості працювали над створенням продукту-рішення для таких напрямків: збереження та аналітика показників якості повітря у Львові; система обліку даних моніторингу екологічної лабораторії; автоматизація збору даних про обстеження дерев у Львові; форма зворотного зв’язку та візуалізація даних за отриманими відгуками про роботу Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП); рішення для управління базою контактів (понад 20 тис. осіб) з різною градацією; механізм прозорої діяльності щодо вивезення твердих побутових відходів. Протягом всього хакатону кожну команду супроводжували бізнес-аналітики з ЕРАМ. Перед тим вони ретельно опрацювали кожну проєктну ініціативу міської ради, підготували детальні специфікації та вимоги, координували роботу команд протягом 24 годин. Пропозиції команд оцінювалися за трьома критеріями: ступінь завершеності рішення та готовність до впровадження, креативність, а також презентація запропонованого підходу і демонстрація створеного прототипу продукту. Окрім того, рішення мали відповідати наступним критеріям: відсутність платного ліцензування будь-якої своєї програмної частини або коштовної інфраструктури. Кожній з команд вдалося реалізувати і представити реальні технічні рішення створені за всього одну добу. Деякі з них ще потрібно доопрацювати, проте більшість можна втілювати в життя вже найближчим часом. «Варто високо відзначити результати усіх команд. Учасники більшості з них не були знайомі між собою. Тому їхня командна робота у стислий термін – 24 години – показала професіоналізм та відповідальність спеціалістів нашого міста, незалежно від ІТ компанії. Більшість рішень були прикладними та цікавими. Частину з них можна найближчим часом розпочати впроваджувати в ІТ екосистему Львівської міської ради. Цей хакатон став приємним відкриттям – ми побачили значну кількість молодих ІТ-спеціалістів, які цікавляться життям міста і готові допомагати спільно покращувати сервіси. Ми в ЕРАМ завжди готові підтримувати таку активну молодь», — зазначив Петро Дідух, Директор програмної інженерії, EPAM. Рішення команди UiPath Racoons виявилося найбільш технологічно цікавим та завершеним. Воно стосується форми зворотного зв’язку для ЦНАПів. «Приємно вражена талановитістю нашої молоді та їхнім запалом. Сподіваюся, що ми швидко реалізуємо це рішення для ЦНАПів, яке перемогло у цьогорічному хакатоні. Цей  проект є важливим для громади міста і допомагає нашим мешканцям, які комунікують з міською радою безпосередньо або дистанційно, отримувати сервіс високої якості.  І саме завдяки відгукам та оперативній реакції на них з боку міськради, ми зможемо покращувати наш сервіс. Адже ми дуже хочемо, щоб наше місто залишалося не тільки культурною столицею та містом з розвинутою ІТ складовою, але й прикладом по якості комунікації між владою, людьми та містом» - зазначає Наталія Анохіна, в.о. начальника управління інформаційних послуг Львівської міської ради. «Це вже вдруге спільно з ЕРАМ ми організовуємо такий соціальний хакатон. Команди працюють над невеликим, але дуже помічними рішеннями для різних структурних підрозділів Львівської міської ради. Дякуємо учасникам за цікаві рішення автоматизації процесів, які ми точно будемо проваджувати найближчим часом. А також дякую компанії ЕРАМ, що підтримує такі заходи. Думаю, що ми вже можемо думати над цілою інкубаційною програмою, щоб учасники не були обмежені 24 годинами, а працювали над ще складнішими рішенням протягом певного періоду часу» – зазначила Олена Гунько, начальник управління інформаційних технологій Львівської міської ради. Цьогорічний соціальний хакатон є продовженням співпраці компанії EPAM та Львівської міської ради. Перший такий захід відбувся в 2019 році. 6 із 7 рішень, над якими працювали команди два роки тому і далі успішно допомагають різним підрозділам Львівської міської ради ефективно виконувати свою роботу.

У Львові відбувся Соціальний хакатон, під час якого шість команд розробляли рішення для автоматизації різних проєктів для потреб львівської громади. Організаторами хакатону виступили Управління інформаційних технологій Львівської міської ради та лідер ІТ ринку України – компанія EPAM.

Впродовж 24 годин розробники, бізнес-аналітики, UX дизайнери та інженери із забезпечення якості працювали над створенням продукту-рішення для таких напрямків:

  1. збереження та аналітика показників якості повітря у Львові;
  2. система обліку даних моніторингу екологічної лабораторії;
  3. автоматизація збору даних про обстеження дерев у Львові;
  4. форма зворотного зв’язку та візуалізація даних за отриманими відгуками про роботу Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП);
  5. рішення для управління базою контактів (понад 20 тис. осіб) з різною градацією;
  6. механізм прозорої діяльності щодо вивезення твердих побутових відходів.

Протягом всього хакатону кожну команду супроводжували бізнес-аналітики з ЕРАМ. Перед тим вони ретельно опрацювали кожну проєктну ініціативу міської ради, підготували детальні специфікації та вимоги, координували роботу команд протягом 24 годин.

Пропозиції команд оцінювалися за трьома критеріями: ступінь завершеності рішення та готовність до впровадження, креативність, а також презентація запропонованого підходу і демонстрація створеного прототипу продукту. Окрім того, рішення мали відповідати наступним критеріям: відсутність платного ліцензування будь-якої своєї програмної частини або коштовної інфраструктури.

Кожній з команд вдалося реалізувати і представити реальні технічні рішення створені за всього одну добу. Деякі з них ще потрібно доопрацювати, проте більшість можна втілювати в життя вже найближчим часом.

«Варто високо відзначити результати усіх команд. Учасники більшості з них не були знайомі між собою. Тому їхня командна робота у стислий термін – 24 години – показала професіоналізм та відповідальність спеціалістів нашого міста, незалежно від ІТ компанії. Більшість рішень були прикладними та цікавими. Частину з них можна найближчим часом розпочати впроваджувати в ІТ екосистему Львівської міської ради. Цей хакатон став приємним відкриттям – ми побачили значну кількість молодих ІТ-спеціалістів, які цікавляться життям міста і готові допомагати спільно покращувати сервіси. Ми в ЕРАМ завжди готові підтримувати таку активну молодь», — зазначив Петро Дідух, Директор програмної інженерії, EPAM.

Рішення команди UiPath Racoons виявилося найбільш технологічно цікавим та завершеним. Воно стосується форми зворотного зв’язку для ЦНАПів.

«Приємно вражена талановитістю нашої молоді та їхнім запалом. Сподіваюся, що ми швидко реалізуємо це рішення для ЦНАПів, яке перемогло у цьогорічному хакатоні. Цей  проект є важливим для громади міста і допомагає нашим мешканцям, які комунікують з міською радою безпосередньо або дистанційно, отримувати сервіс високої якості.  І саме завдяки відгукам та оперативній реакції на них з боку міськради, ми зможемо покращувати наш сервіс. Адже ми дуже хочемо, щоб наше місто залишалося не тільки культурною столицею та містом з розвинутою ІТ складовою, але й прикладом по якості комунікації між владою, людьми та містом» – зазначає Наталія Анохіна, в.о. начальника управління інформаційних послуг Львівської міської ради.

«Це вже вдруге спільно з ЕРАМ ми організовуємо такий соціальний хакатон. Команди працюють над невеликим, але дуже помічними рішеннями для різних структурних підрозділів Львівської міської ради. Дякуємо учасникам за цікаві рішення автоматизації процесів, які ми точно будемо проваджувати найближчим часом. А також дякую компанії ЕРАМ, що підтримує такі заходи. Думаю, що ми вже можемо думати над цілою інкубаційною програмою, щоб учасники не були обмежені 24 годинами, а працювали над ще складнішими рішенням протягом певного періоду часу» – зазначила Олена Гунько, начальник управління інформаційних технологій Львівської міської ради.

Цьогорічний соціальний хакатон є продовженням співпраці компанії EPAM та Львівської міської ради. Перший такий захід відбувся в 2019 році. 6 із 7 рішень, над якими працювали команди два роки тому і далі успішно допомагають різним підрозділам Львівської міської ради ефективно виконувати свою роботу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: