fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

У Чернігові за підтримки AB InBev Efes Ukraine відбувся безоплатний навчальний проєкт для ветеранів-підприємців

13/ 03/ 2024
    Розвиток місцевого підприємництва є важливою складовою економічної стабільності громад. Особливої підтримки сьогодні потребує ветеранський бізнес, адже це допомагає ветеранам розкрити себе в ролі власника бізнесу, поліпшити навички фінансової грамотності, а також отримати джерело постійного прибутку для їхніх сімей. Як представник соціально відповідального бізнесу AB InBev Efes Ukraine підтримує ветеранські ініціативи у регіонах, де розташовані виробництва компанії. Одним із напрямків підтримки ветеранів є навчання, тож компанія у співпраці з Агенцією регіонального розвитку Чернігівської області підтримала навчальний проєкт «Комунікації, що продають». Його мета – допомогти ветеранам адаптувати власний бізнес до умов сучасного ринку, зробити свою справу успішною та розповісти про неї іншим. Для цього протягом місяця учасники проєкту, які є власниками ветеранського бізнесу та членами їхніх сімей, вивчали дієві методи маркетингових комунікацій та просування свого бізнесу. «Підтримка та реалізація ветеранських ініціатив дає більше можливостей для самореалізації ветеранів після їхнього повернення до цивільного життя. Крім того, під час таких проєктів створюється комфортна спільнота однодумців, де ветерани спілкуються між собою, обмінюються досвідом і виступають одне для одного надійною підтримкою», – зазначає Марія Руденко, директорка Агенції регіонального розвитку Чернігівської області. Реалізація проєкту стала можливою завдяки об’єднанню зусиль як бізнесу через залучення AB InBev Efes Ukraine, так і активних представників громади: ГО «Серцевір» та Інституту Медіації Партнерства. «Ми завжди прагнемо підтримувати ініціативи, спрямовані на розвиток бізнесу у регіонах, де працюємо. Сьогодні цього потребує ветеранський бізнес, адже чимало ветеранів хотіли б мати успішну власну справу. Ми впевнені, що навчання допомогло учасникам напрацювати певні важливі бізнес-навички та відчути себе вагомою частиною спільноти регіону», – поділився Євген Ворожко, директор Чернігівської броварні компанії AB InBev Efes Ukraine. Навчальний проєкт «Комунікації, що продають» відбувався з 14 лютого по 09 березня 2024 року. Учасники проєкту брали участь у лекціях і воркшопах з маркетингових комунікацій, які проходили як онлайн, так і офлайн. Зокрема, у рамках навчання вони: ознайомилися з розбудовою ефективної маркетингової стратегії; працювали над розробкою бренд-стратегії та PR; вивчали основи цифрового маркетингу й просування в соціальних медіа; працювали над створенням цікавого і змістовного контенту про свій бренд. Для закріплення здобутих знань після кожної лекції учасники виконували практичні домашні завдання. По завершенню навчання кожен з учасників розробив для себе повноцінний маркетинговий план і захистив його перед запрошеними експертами.
01/

 

Розвиток місцевого підприємництва є важливою складовою економічної стабільності громад. Особливої підтримки сьогодні потребує ветеранський бізнес, адже це допомагає ветеранам розкрити себе в ролі власника бізнесу, поліпшити навички фінансової грамотності, а також отримати джерело постійного прибутку для їхніх сімей.

Як представник соціально відповідального бізнесу AB InBev Efes Ukraine підтримує ветеранські ініціативи у регіонах, де розташовані виробництва компанії. Одним із напрямків підтримки ветеранів є навчання, тож компанія у співпраці з Агенцією регіонального розвитку Чернігівської області підтримала навчальний проєкт «Комунікації, що продають».

Його мета – допомогти ветеранам адаптувати власний бізнес до умов сучасного ринку, зробити свою справу успішною та розповісти про неї іншим. Для цього протягом місяця учасники проєкту, які є власниками ветеранського бізнесу та членами їхніх сімей, вивчали дієві методи маркетингових комунікацій та просування свого бізнесу.

«Підтримка та реалізація ветеранських ініціатив дає більше можливостей для самореалізації ветеранів після їхнього повернення до цивільного життя. Крім того, під час таких проєктів створюється комфортна спільнота однодумців, де ветерани спілкуються між собою, обмінюються досвідом і виступають одне для одного надійною підтримкою», – зазначає Марія Руденко, директорка Агенції регіонального розвитку Чернігівської області.

Реалізація проєкту стала можливою завдяки об’єднанню зусиль як бізнесу через залучення AB InBev Efes Ukraine, так і активних представників громади: ГО «Серцевір» та Інституту Медіації Партнерства.

«Ми завжди прагнемо підтримувати ініціативи, спрямовані на розвиток бізнесу у регіонах, де працюємо. Сьогодні цього потребує ветеранський бізнес, адже чимало ветеранів хотіли б мати успішну власну справу. Ми впевнені, що навчання допомогло учасникам напрацювати певні важливі бізнес-навички та відчути себе вагомою частиною спільноти регіону», – поділився Євген Ворожко, директор Чернігівської броварні компанії AB InBev Efes Ukraine.

Навчальний проєкт «Комунікації, що продають» відбувався з 14 лютого по 09 березня 2024 року. Учасники проєкту брали участь у лекціях і воркшопах з маркетингових комунікацій, які проходили як онлайн, так і офлайн. Зокрема, у рамках навчання вони:

  • ознайомилися з розбудовою ефективної маркетингової стратегії;
  • працювали над розробкою бренд-стратегії та PR;
  • вивчали основи цифрового маркетингу й просування в соціальних медіа;
  • працювали над створенням цікавого і змістовного контенту про свій бренд.

Для закріплення здобутих знань після кожної лекції учасники виконували практичні домашні завдання. По завершенню навчання кожен з учасників розробив для себе повноцінний маркетинговий план і захистив його перед запрошеними експертами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: