fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Твій вибір творить новини: Be―it Agency представила проєкт «Ньюзмейкер» до 30-ї річниці Незалежності України

20/ 08/ 2021
  Автори проєкту дослідили, що писали глобальні медіа про здобуття незалежності 30 років тому, і створили симулятор новин про Україну зразка 2051 року. Зарядити натхненням від минулого, щоб творити майбутнє, ― так вирішила відзначити річницю Незалежності Be―it, агенція консалтингової групи One Philosophy, яка сьогодні презентувала проєкт «Ньюзмейкер». Його мета ― нагадати українцям про роль щоденного вибору і дій у розбудові державності. У рамках проєкту його автори створили спеціальну вітрину з цитатами, якими світові медіа вітали здобуття Україною незалежності 30 років тому, а також сайт, де можна прочитати новини про Україну з майбутнього.  На створення «Ньюзмейкера» команду надихнуло те, як світові медіа реагували на проголошення незалежності Україною 30 років тому. Зокрема захоплювалися людьми, які зробили цю подію можливою. Проєкт став водночас зарядом натхнення і закликом до усвідомлення власної ролі у творенні майбутнього й новин, які його відображають. Для цього команда перетворила вікна власного офісу на спеціальну “шпальту”, де розмістили перекладені фрагменти публікацій, що 25-26 серпня 1991 року вийшли у США, Великій Британії, Польщі й Австралії. Побачити вітрину можна на столичному Подолі за адресою вул. П. Сагайдачного, 33. Відкриття проєкту привітали Андрій Гундер, президент Американської торгівельної палати в Україні; Валерій Пекар, викладач Києво-Могилянської та Львівської бізнес-шкіл; Юлія Федів, директорка ГО “Громадське телебачення”, перша виконавча директорка УКФ; Данило Лубківський, український громадський діяч, дипломат; Наталія Микольська, візіонерка, експертка зі стратегічних трансформацій, Торговий представник України – заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України (2015-2018); Аля Шандра, головна редакторка Euromaidan Press; Володимир Шейко, перший директор Українського інституту; Катерина Булавінова, медичний експерт UNICEF; Олеся Драшкаба, художниця, кураторка, головна редакторка Uchoose, а також молода сім’я інфлуенсерів з України Орест Мурій і Тетяна Ніколенко. Крім цього, кожен охочий може пересвідчитись у своїй ролі ньюзмейкера за допомогою симулятора новин із майбутнього, які можна формувати власним вибором. Обираючи ту чи іншу дію на сайті be-newsmaker.in.ua, користувач власноруч змінює портрет України в медіа в наступні 30 років ― від першого українського Оскара до успішної космічної місії. Також кожен може поділитися у соцмережах своїм вибором у вигляді мініманіфесту, який закріпить намір діяти заради майбутнього України й надихне інших. «Новини як матерію, з якою ми працюємо, ми перетворили на креативний інструмент. Цим проєктом ми дали можливість скоротити шлях між причиною й наслідком, щоб підкреслити, що кожен із нас дійсно творить реальність ― і важливо, щоб вона була такою, в якій хочеться жити», ― підкреслила Наталія Попович, засновниця групи компаній One Philosophy «День проголошення незалежності в 91-му сам по собі винятковий в національному сенсі. Але для мене це також пам’ять родинна. Мій батько був членом тодішнього парламенту, я пам’ятаю, як чекав його повернення з Верховної Ради. Тато прийшов і сказав: “Ми проголосили незалежність нашої держави”, – ділиться Данило Лубківський, український громадський діяч, дипломат. – Я обираю зустрічати іноземців як гостей, бо Україна має бути відкритою для світу й пам’ятати, що вона є його вільною та невіддільною частиною». «Я обрала “носити одяг українських дизайнерів”, бо вважаю, що дизайнери зараз для промоції країни роблять чи не в рази більше, ніж будь-які промоційні кампанії. Наприклад, коли Мадонна надіває капелюшок Руслана Багінського і пише в інстаграмі, що це крутий український дизайнер, а фотографію бачать і лайкають мільйони людей. Взагалі я вірю, що креативність – це те, що може зробити Україну лідером у світі. І мій омріяний заголовок був би, що Україна ввійшла в 10-ку країн-лідерів за розвитком креативної економіки», – говорить Наталія Микольська, візіонерка, експертка зі стратегічних трансформацій, Торговий представник України - заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України (2015-2018). «Тридцять років тому в серпні була атмосфера, що епоха закінчилася й епоха починається. Це висіло в повітрі. Якщо уявляти Україну в наступні 30 років, я вважаю, що пріоритетними для неї є економічна свобода і вільна економіка. Це запорука інвестицій, робочих місць, добробуту, подолання бідності та зменшення еміграції, а також основа національної безпеки. Тому як ньюзмейкер сьогодні обираю підтримувати чесний український бізнес», – сказав Валерій Пекар, викладач Києво-Могилянської та Львівської бізнес-шкіл. Організатори додають, що це перший етап втілення проєкту «Ньюзмейкер». Згодом вони обіцяють більше зануритись у деталі того, як саме кожен може бути ньюзмейкером і повсякденними діями впливати на розвиток держави ― і які реальні результати для країни це матиме. Слідкувати за оновленнями проєкту можна на сайті be-newsmaker.in.ua Для інформації:  Be―it ― провідна комунікаційна агенція, яка допомагає клієнтам здобувати і утримувати лідерство у своїх галузях завдяки системному підходу до управління репутацією, змістовним інтегрованим комунікаціям та креативним рішенням. One Philosophy ― це консалтингова група, яка готує бренди, репутацію, команди та суспільство до майбутнього. Група об’єднує 5 агенцій: Be—it Agency, Be—it Health & Social Impact, Changers, Republic і Solutions for People.

Автори проєкту дослідили, що писали глобальні медіа про здобуття незалежності 30 років тому, і створили симулятор новин про Україну зразка 2051 року.

Зарядити натхненням від минулого, щоб творити майбутнє, ― так вирішила відзначити річницю Незалежності Be―it, агенція консалтингової групи One Philosophy, яка сьогодні презентувала проєкт «Ньюзмейкер». Його мета ― нагадати українцям про роль щоденного вибору і дій у розбудові державності. У рамках проєкту його автори створили спеціальну вітрину з цитатами, якими світові медіа вітали здобуття Україною незалежності 30 років тому, а також сайт, де можна прочитати новини про Україну з майбутнього. 

На створення «Ньюзмейкера» команду надихнуло те, як світові медіа реагували на проголошення незалежності Україною 30 років тому. Зокрема захоплювалися людьми, які зробили цю подію можливою. Проєкт став водночас зарядом натхнення і закликом до усвідомлення власної ролі у творенні майбутнього й новин, які його відображають. Для цього команда перетворила вікна власного офісу на спеціальну “шпальту”, де розмістили перекладені фрагменти публікацій, що 25-26 серпня 1991 року вийшли у США, Великій Британії, Польщі й Австралії. Побачити вітрину можна на столичному Подолі за адресою вул. П. Сагайдачного, 33.

Відкриття проєкту привітали Андрій Гундер, президент Американської торгівельної палати в Україні; Валерій Пекар, викладач Києво-Могилянської та Львівської бізнес-шкіл; Юлія Федів, директорка ГО “Громадське телебачення”, перша виконавча директорка УКФ; Данило Лубківський, український громадський діяч, дипломат; Наталія Микольська, візіонерка, експертка зі стратегічних трансформацій, Торговий представник України – заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України (2015-2018); Аля Шандра, головна редакторка Euromaidan Press; Володимир Шейко, перший директор Українського інституту; Катерина Булавінова, медичний експерт UNICEF; Олеся Драшкаба, художниця, кураторка, головна редакторка Uchoose, а також молода сім’я інфлуенсерів з України Орест Мурій і Тетяна Ніколенко.

Крім цього, кожен охочий може пересвідчитись у своїй ролі ньюзмейкера за допомогою симулятора новин із майбутнього, які можна формувати власним вибором. Обираючи ту чи іншу дію на сайті be-newsmaker.in.ua, користувач власноруч змінює портрет України в медіа в наступні 30 років ― від першого українського Оскара до успішної космічної місії. Також кожен може поділитися у соцмережах своїм вибором у вигляді мініманіфесту, який закріпить намір діяти заради майбутнього України й надихне інших.

«Новини як матерію, з якою ми працюємо, ми перетворили на креативний інструмент. Цим проєктом ми дали можливість скоротити шлях між причиною й наслідком, щоб підкреслити, що кожен із нас дійсно творить реальність і важливо, щоб вона була такою, в якій хочеться жити»,  підкреслила Наталія Попович, засновниця групи компаній One Philosophy

«День проголошення незалежності в 91-му сам по собі винятковий в національному сенсі. Але для мене це також пам’ять родинна. Мій батько був членом тодішнього парламенту, я пам’ятаю, як чекав його повернення з Верховної Ради. Тато прийшов і сказав: “Ми проголосили незалежність нашої держави”, – ділиться Данило Лубківський, український громадський діяч, дипломат. – Я обираю зустрічати іноземців як гостей, бо Україна має бути відкритою для світу й пам’ятати, що вона є його вільною та невіддільною частиною».

«Я обрала “носити одяг українських дизайнерів”, бо вважаю, що дизайнери зараз для промоції країни роблять чи не в рази більше, ніж будь-які промоційні кампанії. Наприклад, коли Мадонна надіває капелюшок Руслана Багінського і пише в інстаграмі, що це крутий український дизайнер, а фотографію бачать і лайкають мільйони людей. Взагалі я вірю, що креативність – це те, що може зробити Україну лідером у світі. І мій омріяний заголовок був би, що Україна ввійшла в 10-ку країн-лідерів за розвитком креативної економіки», – говорить Наталія Микольська, візіонерка, експертка зі стратегічних трансформацій, Торговий представник України – заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України (2015-2018).

«Тридцять років тому в серпні була атмосфера, що епоха закінчилася й епоха починається. Це висіло в повітрі. Якщо уявляти Україну в наступні 30 років, я вважаю, що пріоритетними для неї є економічна свобода і вільна економіка. Це запорука інвестицій, робочих місць, добробуту, подолання бідності та зменшення еміграції, а також основа національної безпеки. Тому як ньюзмейкер сьогодні обираю підтримувати чесний український бізнес», – сказав Валерій Пекар, викладач Києво-Могилянської та Львівської бізнес-шкіл.

Організатори додають, що це перший етап втілення проєкту «Ньюзмейкер». Згодом вони обіцяють більше зануритись у деталі того, як саме кожен може бути ньюзмейкером і повсякденними діями впливати на розвиток держави ― і які реальні результати для країни це матиме. Слідкувати за оновленнями проєкту можна на сайті be-newsmaker.in.ua

Для інформації: 

Be―it ― провідна комунікаційна агенція, яка допомагає клієнтам здобувати і утримувати лідерство у своїх галузях завдяки системному підходу до управління репутацією, змістовним інтегрованим комунікаціям та креативним рішенням.

One Philosophy ― це консалтингова група, яка готує бренди, репутацію, команди та суспільство до майбутнього. Група об’єднує 5 агенцій: Be—it Agency, Be—it Health & Social Impact, Changers, Republic і Solutions for People.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: