fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Тест-драйв техніки та нового партнерства серед членів ЕВА: Агенція BRIK та KARCHER

23/ 11/ 2021
  Прогресивність та відкритість до нових можливостей одних членів Європейської Бізнес Асоціації та готовність інших забезпечити їх якісну реалізацію дали початок новому плідному партнерству у межах спільноти EBA. У жовтні Агенція маркетингових сервісів «BRIK», на чолі з Романом Некрасовим, та компанія Karcher Україна, під керівництвом Івана Бечко, підписали контракт про співпрацю, поклавши початок комплексному стратегічному проєкту. Він вже дає можливість провідному виробнику клінінгової техніки Karcher ще більше наблизитися до українського споживача, розширити аудиторію та ознайомити її з новинками свого асортименту. “Ми активно використовуємо весь спектр переваг від членства в ЕВА (заходи, навчання), зокрема і опцію знайомства з іншими членами. Саме це дозволило ініціювати перемовини з Karcher Україна, а багаторічна експертиза в маркетингових комунікаціях та здатність чути і розуміти потребу клієнта, допомогли нам знайти найкраще рішення для поставлених задач”, – розповідає про співпрацю Роман Некрасов, генеральний директор АМС «BRIK». Компанія Karcher – світовий лідер на ринку прибиральної та очищувальної техніки. Орієнтуючись на вдосконалення уже відомої продукції та впровадження нової, німецький виробник створює прогресивні технології, що випереджають свій час, – ефективні, екологічні та ергономічні. У такий спосіб компанії вдається забезпечити оптимальне рішення задач з максимальною користю для покупця та мінімальною шкодою для довкілля. В асортименті Karcher є техніка як професійного, так і побутового призначення: мінімийки, пароочищувачі, підлогомийні машини, комунальна та садово-паркова техніка тощо. “Впровадження інноваційних рішень у галузі – один з основних напрямків нашої діяльності, що є також однією з причин лідерства компанії. Прогресивні та сміливі ідеї дають нам змогу задовольняти широкий спектр потреб споживача у сфері прибирання, що виникають як вдома, так і на присадибних ділянках або в процесі догляду за автомобілем. Але ми розуміємо, що оцінити переваги новітніх технологій можна лише на практиці, тому хотіли надати можливість кожному особисто випробувати продукцію, впевнитись у її ефективності та зручності”, – коментує Іван Бечко, генеральний директор ТОВ «Керхер». Агенція маркетингових сервісів «BRIK», маючи великий досвід у галузі кампаній просування брендів різних категорій, розробила для Karcher комплексний рекламний проєкт та почала його реалізацію в Україні. Базовою активністю та ключовим інструментом є розміщення у найбільших ТРЦ України демонстраційної зони для тест-драйву інноваційних технологічних рішень від провідного німецького виробника. Яскравість простору, можливість отримати професійну консультацію та спробувати новинки, а також локалізована на ТРЦ інформаційна кампанія є основними мотиваторами для відвідувачів скористатися запропонованою послугою. “Зараз створити новий продукт – недостатньо, його необхідно належно представити, аби користувачі, які вже мають певні звички та вподобання, вийшли зі своєї “зони комфорту” та захотіли спробувати щось абсолютно нове. Karcher – це фактично синонім інновацій, попри те, що давно створені нами технічні рішення досі мають великий попит. І ми цінуємо таку довіру, а тому так активно вдосконалюємося і прагнемо, аби наші новації не просто зацікавили клієнтів, але й стали дійсно найкращим їхнім рішенням”, – розказує керівниця відділу маркетингу ТОВ «Керхер» Надія Крепосна. За графіком проекту можна слідкувати на сайті компанії.

Прогресивність та відкритість до нових можливостей одних членів Європейської Бізнес Асоціації та готовність інших забезпечити їх якісну реалізацію дали початок новому плідному партнерству у межах спільноти EBA.

У жовтні Агенція маркетингових сервісів «BRIK», на чолі з Романом Некрасовим, та компанія Karcher Україна, під керівництвом Івана Бечко, підписали контракт про співпрацю, поклавши початок комплексному стратегічному проєкту. Він вже дає можливість провідному виробнику клінінгової техніки Karcher ще більше наблизитися до українського споживача, розширити аудиторію та ознайомити її з новинками свого асортименту.

“Ми активно використовуємо весь спектр переваг від членства в ЕВА (заходи, навчання), зокрема і опцію знайомства з іншими членами. Саме це дозволило ініціювати перемовини з Karcher Україна, а багаторічна експертиза в маркетингових комунікаціях та здатність чути і розуміти потребу клієнта, допомогли нам знайти найкраще рішення для поставлених задач”, – розповідає про співпрацю Роман Некрасов, генеральний директор АМС «BRIK».

Компанія Karcher – світовий лідер на ринку прибиральної та очищувальної техніки. Орієнтуючись на вдосконалення уже відомої продукції та впровадження нової, німецький виробник створює прогресивні технології, що випереджають свій час, – ефективні, екологічні та ергономічні. У такий спосіб компанії вдається забезпечити оптимальне рішення задач з максимальною користю для покупця та мінімальною шкодою для довкілля. В асортименті Karcher є техніка як професійного, так і побутового призначення: мінімийки, пароочищувачі, підлогомийні машини, комунальна та садово-паркова техніка тощо.

“Впровадження інноваційних рішень у галузі – один з основних напрямків нашої діяльності, що є також однією з причин лідерства компанії. Прогресивні та сміливі ідеї дають нам змогу задовольняти широкий спектр потреб споживача у сфері прибирання, що виникають як вдома, так і на присадибних ділянках або в процесі догляду за автомобілем. Але ми розуміємо, що оцінити переваги новітніх технологій можна лише на практиці, тому хотіли надати можливість кожному особисто випробувати продукцію, впевнитись у її ефективності та зручності”,коментує Іван Бечко, генеральний директор ТОВ «Керхер».

Агенція маркетингових сервісів «BRIK», маючи великий досвід у галузі кампаній просування брендів різних категорій, розробила для Karcher комплексний рекламний проєкт та почала його реалізацію в Україні. Базовою активністю та ключовим інструментом є розміщення у найбільших ТРЦ України демонстраційної зони для тест-драйву інноваційних технологічних рішень від провідного німецького виробника. Яскравість простору, можливість отримати професійну консультацію та спробувати новинки, а також локалізована на ТРЦ інформаційна кампанія є основними мотиваторами для відвідувачів скористатися запропонованою послугою.

“Зараз створити новий продукт – недостатньо, його необхідно належно представити, аби користувачі, які вже мають певні звички та вподобання, вийшли зі своєї “зони комфорту” та захотіли спробувати щось абсолютно нове. Karcher – це фактично синонім інновацій, попри те, що давно створені нами технічні рішення досі мають великий попит. І ми цінуємо таку довіру, а тому так активно вдосконалюємося і прагнемо, аби наші новації не просто зацікавили клієнтів, але й стали дійсно найкращим їхнім рішенням”, – розказує керівниця відділу маркетингу ТОВ «Керхер» Надія Крепосна.

За графіком проекту можна слідкувати на сайті компанії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: