Система ЕДО InstaDoc приєдналася до Unlimit Ukraine

12/ 12/ 2019

Кілька століть назад використовували перо, потім його змінила ручка, яку згодом зміна друкарська машинка, яка теж відійшла в минуле та була замінена ксероксом, сканером і комп’ютером… Тепер настав час підписувати документи в електронному вигляді, зокрема за допомогою кваліфікованого електронного підпису та передавати їх не кур’єром, а передавати їх через Інтернет.

«Як найскоріше підготувати правильний договір або інший документ і без помилок і піти додому о 18 (або розібратися в чомусь новому і дійсно складному та підвищити рівень своїх знань)?», – задумується юрист підприємства.

«Як доручити нові завдання працівникам, на виходячи за 8-годинний робочий день (щоб не доплачувати та не виправдовуватися за понаднормовість), наприклад шляхом автоматизації?», – міркує топ-менеджер і власник.

«Як забезпечити документи в порядку, на зважаючи на плинність персоналу, і щоб їх швидко знаходити і аналізувати», – про себе говорить голова юридичного департаменту.

«Клієнт боїться оплачувати мої послуги/товар, поки не отримають від мене оригінал договору. Як ще пришвидшити кур’єра?» – думає підприємець і менеджер з продажів.

Ось невелика частина із значного кола питань, з якими мають справу наші клієнти.

Нещодавно ми, ТОВ «Інстако» та ФОП Яновська, запустили бета-версію системи електронного документообігу ІнстаДок з конструктором документів та базою шаблонів типових і нетипових договорів та інших документів, що дозволяє:

  1. Вести облік контрагентів на трьох мовах
  2. Моментально обмінюватися документами
  3. Генерувати договори та інші документи правочину (додаткові угоди, рахунки, акти, листи тощо) із даними, заповненими автоматично,
  4. Підписувати згенеровані документи кваліфікованим електронним підписом та обмінюватися з ними з колегами і контрагентами
  5. Підписувати великі файли (наприклад, відео, бази даних тощо) для подачі їх в якості електронних доказів до суду
  6. Користуватися загальною базою шаблонів договорів, зокрема двомовних, та завантажувати їх в ворд і пдф для подальшої роботи
  7. Створювати і навіть продавати свої шаблони документів!

В деяких компаніях введена політика «чотирьох очей» для перевірки даних в документах, власне така робота «на уважність» більш ефективно виконується роботами і ми живемо в прекрасний час, коли можемо дозволити собі трохи полінуватися в рутинних речах і не можемо собі дозволити «перестати навчатися», повинні тренувати свій мозок для вирішення складних завдань і розвиватися духовно.

Тому охочих дізнатися більше про підвищення ефективності робочого часу за рахунок впровадження електронного документообігу та автоматизації за допомогою конструктора документів, запрошуємо записатися на безкоштовну консультацію за посиланням

Впевнені, що проект Unlimit Ukraine є дійсно необхідний нашій державі і кожному з нас для розвитку потенціалу малого і середнього бізнесу, саме в цьому секторі частіше народжуються та швидше впроваджуються інновації, а кожна людина може спробувати реалізувати свою «велику мрію». Дякуємо Європейській Бізнес Асоціації за сприяння розвитку МСБ в Україні та щиро вітаємо з 20-річчям! Бажаємо успіхів, енергії, гармонії та наснаги!

ФОП Яновська І.П. & ТОВ «Компанія «Інновації та Стабільність»» (ІнСтаКо), www.instaco.com.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: