fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Syngenta: ми вже робимо інтенсивні інвестиції і передові інновації в R&D та діджитал для повоєнної відбудови агросфери

11/ 11/ 2022
  Європейська Бізнес Асоціація в рамках свого другого щорічного експертного дослідження «Індекс сталого розвитку» поспілкувалась із представниками соціально відповідальних компаній-членів ЕВА та попросила поділитись інформацією про те, як змінились пріоритети у сфері сталого розвитку у воєнний час та визначити чинники, що стоять на заваді або можуть сприяти сталому повоєнному відновленню. Тож представляємо наших наступних спікерів – Олену Коваленко, директорку з персоналу компанії Syngenta в Україні, та Тетяну Смовж, директорку відділу Сталий Розвиток Бізнесу компанії Syngenta в Україні. Тетяна Смовж. Директорка відділу Сталий Розвиток Бізнесу компанії Syngenta в Україні. Тетяно, як війна вплинула на програми сталого розвитку в Syngenta? Які 3 ключові новації ви б виділили? Сталий розвиток бізнесу – це насамперед прагнення і здатність бізнесу органічно поєднувати у своїй діяльності такі базові складові як справедливі умови праці і розвитку для співробітників, екологічність бізнес операцій, що дозволяє знижувати негативний вплив на довкілля, та  економічний успіх організації. Тому  Syngenta продовжує слідувати принципам сталого розвитку бізнесу, і в тут варто говорити, скоріше, саме про ключові  напрями інновацій, а не про окремі розробки в межах сталого розвитку. Можемо умовно виокремити основні: діджиталізація агровиробництва, яка допомагає сільгоспвиробникам змоделювати зважені ефективні рішення у полі, раціонально використовуючи засоби захисту рослин та посівний матеріал, зекономити матеріальні  та природні ресурси – як-то споживання води, зменшити негативний вплив на довкілля та, зокрема викиди СО2. Наприклад, використання дронів для обробки полів та садів; збір, аналіз і вибудова операцій в полі  за допомогою цифрових технологій із супутниковими зображеннями полів/посівів, картографічним сервісом високої чіткості, який надає фермерам детальне уявлення про здоровя ґрунту тощо. збереження та  покращення біорізноманіття і здоров’я ґрунтів. Наприклад, проект «Здорове Землеробство» популяризує принципи відновлювального сільського господарства, відсутність або зменшення навантаження на ґрунт, боротьбу з ерозією. Створення заказника диких опилювачів в рамках програми Operation Pollinator\ Операція запилювач на базі фермерського господарства «Широкоступ» та інші. щоденна підтримка співробітників, їхнього професійного та особистого розвитку. Для Syngenta в Україна – люди є головним та найважливішим активом бізнесу. Зламати стереотип щодо нежіночих професій в аграрній сфері – одна з місій Syngenta. Компанія навіть запроваджувала спеціальну номінацію Diversity&Inclusion в рамках Премії HR-бренд Україна 2020. Яких результатів було досягнуто за цей час і як війна вплинула на майбутнє цих проєктів? Ми продовжуємо сповідувати принципи різноманіття та рівності як у самій компанії, так і за її межами. Дійсно,  серед багатьох соціально-корпоративних проектів  та  ініціатив у Diversity&Inclusion,  одним з  фокусів є сприяння розвитку та професійного зростання жінок в агросфері. Спільними зусиллями з іншими організаціями ми привертаємо увагу до ролі жінки в агро – професійності, гнучкості та неймовірній енергетиці, яка притаманна тільки жінкам. На сьогодні в компанії присутність жінок-фахівчинь та менеджерок в комерційній та корпоративній функціях складає 19% та 36% відповідно. Ці показники в перспективі будуть зростати. В лідерський команді спостерігається баланс керівників жінок та чоловіків. Попри всі складнощі воєнного часу, компанія продовжує активно  розвивати D&I культуру, підтримуючи гендерні, вікові та соціальні компоненти. Так, наприклад, компанія ініціює заходи направленні на підтримку та розвиток лідерських компетенцій у жінок (понад 50 тренінгових годин), а також проводить внутрішні дослідження, які направлені на побудову міцної корпоративної культури та створення психологічно комфортного робочого простору для кожного. Ми відчуваємо, що настав час  активних змін у бізнес підходах, переоцінка людських ресурсів та взагалі перебудова нашого світосприйняття. Не зупиняємося – докладаємо максимум зусиль для покращення у будь-якому аспекті нашої діяльності, адже наша головна мета – розвивати сталу культуру та середовище інклюзивності, залучати, мотивувати та надихати наших співробітників  на максимізацію результатів, стимулювання бізнес інновацій та, безперечно, особистісне вдосконалення. Syngenta вже робить свій внесок у зменшення викидів СО2, зокрема популяризуючи вуглецеве землеробство в Україні. Наскільки цей та/або інші екологічні проєкти залишаються актуальними? Попри війну, проект з вуглецевого землеробства продовжуємо, навіть маємо декілька нових партнерів.  Нашими партнерами є не тільки великі агрохолдинги, а й середні господарства.  У прямих проектах 56500 га, плюс здійснюємо консультаційну підтримку як субконтрактор для  одного з агрохолдингів на 633 тис га. Насправді війна лише підштовхує фермерів переходити на скорочені технології, тобто деякі елементи вуглецевого землеробства будуть впроваджуватися з причини необхідності економії ресурсів, не кажучи про важливість цього питання для експорту продукції до країн ЕС. Олена Коваленко. Директорка з персоналу компанії Syngenta в Україні. Особливе місце у діяльності Syngenta займають проєкти з популяризації аграрної сфери серед молоді в рамках різних освітніх ініціатив. Яка ситуація із цим напрямком зараз? Наша компанія не лише формує базу знань і ділиться практичним досвідом з талановитою молоддю, яка прагне пов’язати своє життя з сільськогосподарського сектору, але й фактично формує нову, інноваційну освіту – при цьому розвиваючи та підвищуючи кваліфікацію власних експертів компанії. Syngenta прагне зацікавити молодь залишитися в Україні й розвивати її аграрний потенціал саме тут - особливо зараз, коли відтік людей носить масштабний характер. Ми пропонуємо учням долучатись до наших освітніх ініціатив, студентам комерційної спеціалізації стажування – проходити практику безпосередньо на наших потужностях. І таким чином отримувати ціннісний досвід зсередини агробізнесу, а також практичні навички, які дозволять швидко навчатися і адаптуватися, визначити індивідуальні цінності, розвинути лідерські якості, старанність та ініціативність. Тому, для нас вкрай важливо популяризувати агро як свого роду мейнстрім, і розвивати як молодих, так і вже сталих професіоналів компанії . За весь час існування проект масштабувався. Ми залучили нові важелі впливу, розширили зону партнерства та географію, яка вже вийшла за межі України. Наразі нашими партнерами є 7 ВНЗ, понад 40 шкіл та освітні центри, з якими ми активно взаємодіємо в межах проекту. Щороку понад 30 нових лекторів та кураторів залучається до проекту, більше 2000 студентів навчаються за нашими програмами. Визначним цьогорічним здобутком є нещодавня розробка та запуск профорієнтаційного курсу «AgroChallеnge» для підвищення обізнаності про аграрну галузь та її професій серед учнів. Результатом є те, що навіть у період війни понад 5 000 учасників  були залучені до проекту, 1373 особи проглянули курс, більше 100 учнів взяли участь у челенджі у соціальних мережах у 21 областях України. Оцінка - 9,5 позитивних відгуків від учнів 7-11 класів. Наразі наш відеокурс використовується як серія навчальних відео на уроках в українських школах та у наших освітніх партнерів. Щодо студентства :  запускаємо новий рік освітніх програм - Generation A та продовжимо взаємодію з магістерською програмою «Агрокебети Онлайн». А це означає нові програми навчання та підвищення кваліфікації для викладачів. Як Syngenta підтримує співробітників, що працюють в регіонах поблизу ведення бойових дій та тих, хто вимушено втратив роботу в тимчасово окупованих регіонах?   Для компанії головним пріоритетом є безпека її співробітників. Від початку воєнних дій, компанія зробила все можливе для того, щоб забезпечити безпечним місцем перебуванням своїх людей та їхніх близьких.  Компанія забезпечила житлом співробітників на період вимушеного виїзду із своїх домівок. А також, надала всебічну підтримку в процесі адаптації , а це більше  500 співробітників. Співробітники, що опинились на тимчасово окупованій території були на постійному зв’язку з групою кризового реагування, та майже всі були евакуйовані. Наразі лише 3 співробітники, на жаль, не можуть покинути окуповану територію, проте ми працюємо над вирішенням цього питання. За час активних воєнних дій жоден співробітник не втратив роботу, більше того, навіть тим колегам, що лишались на окупованих територіях, виплачувалась заробітна плата. Окрім фінансової підтримки, надавалась та надається психологічна підтримка, проводяться вебінари з провідними експертами в галузі медицини, психології та правознавства (15 вебінарів). Syngenta в Україні також організувала власний стрім підтримки медикаментами для співробітників, що тимчасово втратили змогу забезпечити себе необхідними ліками. Більше 300 покритих запитів на суму понад 30 000 євро. Як Syngenta бачить свою роль у подальшій підтримці України у воєнні часи і в її повоєнній відбудові на засадах сталого розвитку? Дуже просто:  зараз долаємо виклики, адаптуємо бізнес процеси під обставини та  ринок, що динамічно змінюється – беремо додаткові зобов’язання на себе, як відповідальна компанія перед суспільством та державою. Розширюємо штат – створюємо робочі місця,  платимо більші податки,  активно працюємо з партнерами в країнах ЕС, щоб допомогти українським аграріям продати та експортувати врожай. Ми розробляємо і пропонуємо фінансові рішення для фермерів, зокрема бартерні операції – зараз це один з ефективних інструментів підтримки агросектору, адже банки сильно обмежили доступ до кредитування, обігових коштів на с\г операції вкрай бракує. Надалі розвиваємо напрям вуглецевого землеробства, пропонуємо  виважені  агротехнологічні рішення, які дозволяють використання ЗЗР та насіння раціональніше – особливо зараз , коли ресурси фермерів обмежені, ліквідність дуже низька. Повоєнна відбудова галузі та країни в цілому буде потребувати інтенсивних інвестицій  і  передових інновацій  в  R&D та  діджитал – ми не сходили з цього шляху ні на мить, і працюємо далі, наближаючи перемогу разом.      

Європейська Бізнес Асоціація в рамках свого другого щорічного експертного дослідження «Індекс сталого розвитку» поспілкувалась із представниками соціально відповідальних компаній-членів ЕВА та попросила поділитись інформацією про те, як змінились пріоритети у сфері сталого розвитку у воєнний час та визначити чинники, що стоять на заваді або можуть сприяти сталому повоєнному відновленню.

Тож представляємо наших наступних спікерів – Олену Коваленко, директорку з персоналу компанії Syngenta в Україні, та Тетяну Смовж, директорку відділу Сталий Розвиток Бізнесу компанії Syngenta в Україні.

Тетяна Смовж Директорка відділу Сталий Розвиток Бізнесу компанії Syngenta в Україні
Тетяно, як війна вплинула на програми сталого розвитку в Syngenta? Які 3 ключові новації ви б виділили?

Сталий розвиток бізнесу – це насамперед прагнення і здатність бізнесу органічно поєднувати у своїй діяльності такі базові складові як справедливі умови праці і розвитку для співробітників, екологічність бізнес операцій, що дозволяє знижувати негативний вплив на довкілля, та  економічний успіх організації. Тому  Syngenta продовжує слідувати принципам сталого розвитку бізнесу, і в тут варто говорити, скоріше, саме про ключові  напрями інновацій, а не про окремі розробки в межах сталого розвитку. Можемо умовно виокремити основні:

  • діджиталізація агровиробництва, яка допомагає сільгоспвиробникам змоделювати зважені ефективні рішення у полі, раціонально використовуючи засоби захисту рослин та посівний матеріал, зекономити матеріальні  та природні ресурси – як-то споживання води, зменшити негативний вплив на довкілля та, зокрема викиди СО2. Наприклад, використання дронів для обробки полів та садів; збір, аналіз і вибудова операцій в полі  за допомогою цифрових технологій із супутниковими зображеннями полів/посівів, картографічним сервісом високої чіткості, який надає фермерам детальне уявлення про здоров’я ґрунту тощо.
  • збереження та  покращення біорізноманіття і здоров’я ґрунтів. Наприклад, проект «Здорове Землеробство» популяризує принципи відновлювального сільського господарства, відсутність або зменшення навантаження на ґрунт, боротьбу з ерозією. Створення заказника диких опилювачів в рамках програми Operation Pollinator\ Операція запилювач на базі фермерського господарства «Широкоступ» та інші.
  • щоденна підтримка співробітників, їхнього професійного та особистого розвитку. Для Syngenta в Україна – люди є головним та найважливішим активом бізнесу.

Зламати стереотип щодо нежіночих професій в аграрній сфері – одна з місій Syngenta. Компанія навіть запроваджувала спеціальну номінацію Diversity&Inclusion в рамках Премії HR-бренд Україна 2020. Яких результатів було досягнуто за цей час і як війна вплинула на майбутнє цих проєктів?

Ми продовжуємо сповідувати принципи різноманіття та рівності як у самій компанії, так і за її межами. Дійсно,  серед багатьох соціально-корпоративних проектів  та  ініціатив у Diversity&Inclusion,  одним з  фокусів є сприяння розвитку та професійного зростання жінок в агросфері. Спільними зусиллями з іншими організаціями ми привертаємо увагу до ролі жінки в агро – професійності, гнучкості та неймовірній енергетиці, яка притаманна тільки жінкам. На сьогодні в компанії присутність жінок-фахівчинь та менеджерок в комерційній та корпоративній функціях складає 19% та 36% відповідно. Ці показники в перспективі будуть зростати. В лідерський команді спостерігається баланс керівників жінок та чоловіків. Попри всі складнощі воєнного часу, компанія продовжує активно  розвивати D&I культуру, підтримуючи гендерні, вікові та соціальні компоненти. Так, наприклад, компанія ініціює заходи направленні на підтримку та розвиток лідерських компетенцій у жінок (понад 50 тренінгових годин), а також проводить внутрішні дослідження, які направлені на побудову міцної корпоративної культури та створення психологічно комфортного робочого простору для кожного.

Ми відчуваємо, що настав час  активних змін у бізнес підходах, переоцінка людських ресурсів та взагалі перебудова нашого світосприйняття. Не зупиняємося – докладаємо максимум зусиль для покращення у будь-якому аспекті нашої діяльності, адже наша головна мета – розвивати сталу культуру та середовище інклюзивності, залучати, мотивувати та надихати наших співробітників  на максимізацію результатів, стимулювання бізнес інновацій та, безперечно, особистісне вдосконалення.

Syngenta вже робить свій внесок у зменшення викидів СО2, зокрема популяризуючи вуглецеве землеробство в Україні. Наскільки цей та/або інші екологічні проєкти залишаються актуальними?

Попри війну, проект з вуглецевого землеробства продовжуємо, навіть маємо декілька нових партнерів.  Нашими партнерами є не тільки великі агрохолдинги, а й середні господарства.  У прямих проектах 56500 га, плюс здійснюємо консультаційну підтримку як субконтрактор для  одного з агрохолдингів на 633 тис га.

Насправді війна лише підштовхує фермерів переходити на скорочені технології, тобто деякі елементи вуглецевого землеробства будуть впроваджуватися з причини необхідності економії ресурсів, не кажучи про важливість цього питання для експорту продукції до країн ЕС.

Олена Коваленко Директорка з персоналу компанії Syngenta в Україні
Особливе місце у діяльності Syngenta займають проєкти з популяризації аграрної сфери серед молоді в рамках різних освітніх ініціатив. Яка ситуація із цим напрямком зараз?

Наша компанія не лише формує базу знань і ділиться практичним досвідом з талановитою молоддю, яка прагне пов’язати своє життя з сільськогосподарського сектору, але й фактично формує нову, інноваційну освіту – при цьому розвиваючи та підвищуючи кваліфікацію власних експертів компанії.

Syngenta прагне зацікавити молодь залишитися в Україні й розвивати її аграрний потенціал саме тут особливо зараз, коли відтік людей носить масштабний характер. Ми пропонуємо учням долучатись до наших освітніх ініціатив, студентам комерційної спеціалізації стажування – проходити практику безпосередньо на наших потужностях. І таким чином отримувати ціннісний досвід зсередини агробізнесу, а також практичні навички, які дозволять швидко навчатися і адаптуватися, визначити індивідуальні цінності, розвинути лідерські якості, старанність та ініціативність.

Тому, для нас вкрай важливо популяризувати агро як свого роду мейнстрім, і розвивати як молодих, так і вже сталих професіоналів компанії .

За весь час існування проект масштабувався. Ми залучили нові важелі впливу, розширили зону партнерства та географію, яка вже вийшла за межі України. Наразі нашими партнерами є 7 ВНЗ, понад 40 шкіл та освітні центри, з якими ми активно взаємодіємо в межах проекту. Щороку понад 30 нових лекторів та кураторів залучається до проекту, більше 2000 студентів навчаються за нашими програмами.

Визначним цьогорічним здобутком є нещодавня розробка та запуск профорієнтаційного курсу «AgroChallеnge» для підвищення обізнаності про аграрну галузь та її професій серед учнів. Результатом є те, що навіть у період війни понад 5 000 учасників  були залучені до проекту, 1373 особи проглянули курс, більше 100 учнів взяли участь у челенджі у соціальних мережах у 21 областях України. Оцінка – 9,5 позитивних відгуків від учнів 7-11 класів. Наразі наш відеокурс використовується як серія навчальних відео на уроках в українських школах та у наших освітніх партнерів.

Щодо студентства :  запускаємо новий рік освітніх програм – Generation A та продовжимо взаємодію з магістерською програмою «Агрокебети Онлайн». А це означає нові програми навчання та підвищення кваліфікації для викладачів.

Як Syngenta підтримує співробітників, що працюють в регіонах поблизу ведення бойових дій та тих, хто вимушено втратив роботу в тимчасово окупованих регіонах?

  Для компанії головним пріоритетом є безпека її співробітників. Від початку воєнних дій, компанія зробила все можливе для того, щоб забезпечити безпечним місцем перебуванням своїх людей та їхніх близьких.  Компанія забезпечила житлом співробітників на період вимушеного виїзду із своїх домівок. А також, надала всебічну підтримку в процесі адаптації , а це більше  500 співробітників.

Співробітники, що опинились на тимчасово окупованій території були на постійному зв’язку з групою кризового реагування, та майже всі були евакуйовані. Наразі лише 3 співробітники, на жаль, не можуть покинути окуповану територію, проте ми працюємо над вирішенням цього питання. За час активних воєнних дій жоден співробітник не втратив роботу, більше того, навіть тим колегам, що лишались на окупованих територіях, виплачувалась заробітна плата.

Окрім фінансової підтримки, надавалась та надається психологічна підтримка, проводяться вебінари з провідними експертами в галузі медицини, психології та правознавства (15 вебінарів).

Syngenta в Україні також організувала власний стрім підтримки медикаментами для співробітників, що тимчасово втратили змогу забезпечити себе необхідними ліками. Більше 300 покритих запитів на суму понад 30 000 євро.

Як Syngenta бачить свою роль у подальшій підтримці України у воєнні часи і в її повоєнній відбудові на засадах сталого розвитку?

Дуже просто:  зараз долаємо виклики, адаптуємо бізнес процеси під обставини та  ринок, що динамічно змінюється – беремо додаткові зобов’язання на себе, як відповідальна компанія перед суспільством та державою. Розширюємо штат – створюємо робочі місця,  платимо більші податки,  активно працюємо з партнерами в країнах ЕС, щоб допомогти українським аграріям продати та експортувати врожай. Ми розробляємо і пропонуємо фінансові рішення для фермерів, зокрема бартерні операції – зараз це один з ефективних інструментів підтримки агросектору, адже банки сильно обмежили доступ до кредитування, обігових коштів на с\г операції вкрай бракує. Надалі розвиваємо напрям вуглецевого землеробства, пропонуємо  виважені  агротехнологічні рішення, які дозволяють використання ЗЗР та насіння раціональніше – особливо зараз , коли ресурси фермерів обмежені, ліквідність дуже низька. Повоєнна відбудова галузі та країни в цілому буде потребувати інтенсивних інвестицій  і  передових інновацій  в  R&D та  діджитал – ми не сходили з цього шляху ні на мить, і працюємо далі, наближаючи перемогу разом.

 

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: