fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Студія особистої та корпоративної ефективності Асоціації в Одесі

17/ 07/ 2018
  Конфлікти, вони всюди, вони стосуються всього, що ми робимо, всіх, з ким ми спілкуємося. Проте питання в іншому -  як їх використовувати для того, щоб стати сильніше самому, зробити міцніше відносини і успішніше бізнес. Саме цьому була присвячена Студія особистої та корпоративної ефективності Асоціації в Одесі 17 липня. Темою зустрічі стали Конфлікти. Зруйнувати або посилити команду, а спікером виступив Ігор Солодов - бізнес-тренер,  який допомагає компаніям вибудовувати внутрішній процес розвитку співробітників за рахунок впровадження системи менторства (серед клієнтів такі організації як МТС, Київстар, VISA, Райффайзен Банк Аваль, Цитрус, Антошка, ДТЕК, Львівобленерго, Шустов ін.) «Те, що люди зазвичай розуміють під конфліктом, професіонали називають піком конфлікту. Під час цього етапу ніхто не чує, підвищені емоції, рішення знайти практично неможливо.  Проте, якщо ви зміните своє ставлення до цього з негативного на шанобливе,  то зразу побачите можливість збудувати кращі відносини, в яких відкриються дивовижні перспективи» -  зазначив спікер. Протягом виступу пан Солодов поділився корисними порадами щодо дій в надзвичайних ситуаціях та їх профілактики, цінностей та правил ведення конфлікту, особливостей управління ним на різних етапах, а також як розділити апельсин на дві частини, щоб кожен отримав цілий.

Конфлікти, вони всюди, вони стосуються всього, що ми робимо, всіх, з ким ми спілкуємося. Проте питання в іншому –  як їх використовувати для того, щоб стати сильніше самому, зробити міцніше відносини і успішніше бізнес.

Саме цьому була присвячена Студія особистої та корпоративної ефективності Асоціації в Одесі 17 липня. Темою зустрічі стали “Конфлікти. Зруйнувати або посилити команду”, а спікером виступив Ігор Солодов – бізнес-тренер,  який допомагає компаніям вибудовувати внутрішній процес розвитку співробітників за рахунок впровадження системи менторства (серед клієнтів такі організації як МТС, Київстар, VISA, Райффайзен Банк Аваль, Цитрус, Антошка, ДТЕК, Львівобленерго, Шустов ін.) «Те, що люди зазвичай розуміють під конфліктом, професіонали називають піком конфлікту. Під час цього етапу ніхто не чує, підвищені емоції, рішення знайти практично неможливо.  Проте, якщо ви зміните своє ставлення до цього з негативного на шанобливе,  то зразу побачите можливість збудувати кращі відносини, в яких відкриються дивовижні перспективи» –  зазначив спікер.

Протягом виступу пан Солодов поділився корисними порадами щодо дій в надзвичайних ситуаціях та їх профілактики, цінностей та правил ведення конфлікту, особливостей управління ним на різних етапах, а також “як розділити апельсин на дві частини, щоб кожен отримав цілий”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: