fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Stella Artois — офіційний спонсор 15-го Одеського міжнародного кінофестивалю

05/ 07/ 2024
  Stella Artois — бренд преміального лагера від компанії AB InBev Efes Ukraine — виступає спонсором цьогорічного Одеського міжнародного кінофестивалю (ОМКФ). Бренд відомий активним сприянням розвитку сучасного мистецтва та кіно в Україні. ОМКФ — один із найбільших глядацьких кінофестивалів у Східній Європі, головний фестиваль національного кіно. Це масштабна платформа для презентації нових ідей і талантів у кінематографі. Цьогоріч ОМКФ відбудеться в Києві з 12 по 20 липня. До національної програми увійшли 10 повнометражних фільмів, а до європейської конкурсної програми долучилось 11 стрічок. За нагороди змагатимуться ігрові, документальні та анімаційні стрічки. “Stella Artois — бренд із понад 600-річною історією, який, безумовно, є зіркою нашого преміального портфелю. Безцінна культурна та історична спадщина цього вишуканого бельгійського бренду нагадує про важливість збереження багатовікових традицій пивоваріння. Stella Artois створене для поціновувачів витонченого смаку, які об’єднуються навколо можливості насолодитись моментом разом,” — розповідає Катерина Сахарнова, директорка з маркетингу AB InBev Efes Ukraine. Локаціями фестивалю в Києві стане декілька майданчиків. Так, для церемоній закриття та відкриття ОМКФ було обрано КВЦ “Парковий”, а кінопокази та майстер-класи відбудуться у кінотеатрі Оскар в ТРЦ Gulliver та в Домі кіно. Активацію на локаціях підтримають і промоутери бренду, а на стійках для гостей фестивалю буде представлено алкогольне та безалкогольне пиво Stella Artois. “Ми раді продовжити співпрацю зі Stella Artois, бренд неодноразово запускав надихаючі кампанії по підтримці культури та мистецтва по всьому світу. Залучення бренду до співпраці в Україні дає нам змогу пропонувати гостям фестивалю насолодитись кінопремєрами, фестивальними хітами та арт-хітами, які от-от вийдуть в український прокат“, — коментує Анна Мачух, директорка ОМКФ. Характерною рисою Одеського міжнародного кінофестивалю є його позаконкурсні програми. У секції Фестиваль фестивалів глядачі мають ексклюзивну можливість першими в Україні побачити світові фестивальні хіти, які вже здобули визнання на престижних кінофорумах. А секція Гала-премєри знайомить з артхаусними стрічками, які вразять навіть найвибагливіших поціновувачів кіно. Загалом на фестивалі буде показано понад 90 кінострічок від українських та європейських авторів.

Stella Artois — бренд преміального лагера від компанії AB InBev Efes Ukraine — виступає спонсором цьогорічного Одеського міжнародного кінофестивалю (ОМКФ). Бренд відомий активним сприянням розвитку сучасного мистецтва та кіно в Україні.

ОМКФ — один із найбільших глядацьких кінофестивалів у Східній Європі, головний фестиваль національного кіно. Це масштабна платформа для презентації нових ідей і талантів у кінематографі.

Цьогоріч ОМКФ відбудеться в Києві з 12 по 20 липня. До національної програми увійшли 10 повнометражних фільмів, а до європейської конкурсної програми долучилось 11 стрічок. За нагороди змагатимуться ігрові, документальні та анімаційні стрічки.

“Stella Artois — бренд із понад 600-річною історією, який, безумовно, є зіркою нашого преміального портфелю. Безцінна культурна та історична спадщина цього вишуканого бельгійського бренду нагадує про важливість збереження багатовікових традицій пивоваріння. Stella Artois створене для поціновувачів витонченого смаку, які об’єднуються навколо можливості насолодитись моментом разом,” — розповідає Катерина Сахарнова, директорка з маркетингу AB InBev Efes Ukraine.

Локаціями фестивалю в Києві стане декілька майданчиків. Так, для церемоній закриття та відкриття ОМКФ було обрано КВЦ “Парковий”, а кінопокази та майстер-класи відбудуться у кінотеатрі “Оскар” в ТРЦ Gulliver та в Домі кіно. Активацію на локаціях підтримають і промоутери бренду, а на стійках для гостей фестивалю буде представлено алкогольне та безалкогольне пиво Stella Artois.

“Ми раді продовжити співпрацю зі Stella Artois, бренд неодноразово запускав надихаючі кампанії по підтримці культури та мистецтва по всьому світу. Залучення бренду до співпраці в Україні дає нам змогу пропонувати гостям фестивалю насолодитись кінопрем’єрами, фестивальними хітами та арт-хітами, які от-от вийдуть в український прокат“, — коментує Анна Мачух, директорка ОМКФ.

Характерною рисою Одеського міжнародного кінофестивалю є його позаконкурсні програми. У секції “Фестиваль фестивалів” глядачі мають ексклюзивну можливість першими в Україні побачити світові фестивальні хіти, які вже здобули визнання на престижних кінофорумах. А секція “Гала-прем’єри” знайомить з артхаусними стрічками, які вразять навіть найвибагливіших поціновувачів кіно.

Загалом на фестивалі буде показано понад 90 кінострічок від українських та європейських авторів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: