fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Статистика світової авіаційної галузі та збільшення рейсів з європейського хабу до Києва

02/ 10/ 2020
  З березня 2020 року світова авіагалузь зазнала безпрецедентних змін і невизначеності. Тисячі рейсів було скасовано, мільйони людей були вимушені змінити свої плани щодо подорожей, і сподівання на швидке повернення ситуації до звичайних часів не виправдалося. Статистика Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA) свідчить про те, що «одужання» авіагалузі відбувається повільніше, ніж очікувалося навесні, коли ми тільки зіткнулися з COVID-19 та ввели перші карантинні заходи. Авіаційна галузь зазнала величезних збитків, які прогнозується подолати не раніше 2023 року та повернутися до рівня 2020 року. Але, незважаючи на сьогодення та діючі обмеження польотів між країнами, авіакомпанії Air France-KLM планують зберегти й збільшити кількість рейсів до України в період зимового розкладу 2020/2021. Так авіакомпанія Air France буде літати 3 рази на тиждень по четвергах, суботах і неділях за маршрутом Париж-Київ-Париж. А авіакомпанія KLM Royal Dutch Airlines планує збільшити частоту до 12 рейсів на тиждень, що перевищить кількість рейсів, що здійснюються, до введення карантинних обмежень майже вдвічі. KLM під час зимового розкладу поверне рейс Амстердам-Київ з нічною стоянкою в аеропорту Бориспіль, що дозволить запропонувати більшу кількість стикувань в аеропорту Схіпхол: на даний момент мережа Air France-KLM складає 250 напрямків. Авіакомпанії Air France-KLM отримали фінансову позику від урядів Франції та Нідерландів, що дозволяє авіакомпаніям пережити нелегкі часи та дивитися за надією у майбутнє. Зі свого боку, авіакомпанії роблять все можливо, щоб пасажири та екіпаж почувалися впевнено та безпечно під час подорожі. Дотримуючись рекомендацій ВООЗ, Air France-KLM ввели нові санітарні процедури в аеропорту, залах очікування, зонах посадки і на борту в звязку з поширенням COVID-19. Серед них дистанціювання, носіння медичних масок, додаткове прибирання, оптимізація бортового кейтерингу, оснащення літаків системою фільтрації повітря, яка складається з високоефективних частинок повітря (HEPA), які фіксують 99,99% вірусів і бактерій, включаючи коронавірус, перевірка стану здоровя відповідно до вимог місцевої влади перед вильотом або по прильоту. Гнучка комерційна політика щодо повернення коштів за квитки та використання ваучерів дає можливість змінювати плани подорожей без втрат.

З березня 2020 року світова авіагалузь зазнала безпрецедентних змін і невизначеності. Тисячі рейсів було скасовано, мільйони людей були вимушені змінити свої плани щодо подорожей, і сподівання на швидке повернення ситуації до звичайних часів не виправдалося.

Статистика Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA) свідчить про те, що «одужання» авіагалузі відбувається повільніше, ніж очікувалося навесні, коли ми тільки зіткнулися з COVID-19 та ввели перші карантинні заходи.

Авіаційна галузь зазнала величезних збитків, які прогнозується подолати не раніше 2023 року та повернутися до рівня 2020 року.

Але, незважаючи на сьогодення та діючі обмеження польотів між країнами, авіакомпанії Air France-KLM планують зберегти й збільшити кількість рейсів до України в період зимового розкладу 2020/2021. Так авіакомпанія Air France буде літати 3 рази на тиждень по четвергах, суботах і неділях за маршрутом Париж-Київ-Париж. А авіакомпанія KLM Royal Dutch Airlines планує збільшити частоту до 12 рейсів на тиждень, що перевищить кількість рейсів, що здійснюються, до введення карантинних обмежень майже вдвічі. KLM під час зимового розкладу поверне рейс Амстердам-Київ з нічною стоянкою в аеропорту Бориспіль, що дозволить запропонувати більшу кількість стикувань в аеропорту Схіпхол: на даний момент мережа Air France-KLM складає 250 напрямків.

Авіакомпанії Air France-KLM отримали фінансову позику від урядів Франції та Нідерландів, що дозволяє авіакомпаніям пережити нелегкі часи та дивитися за надією у майбутнє.

Зі свого боку, авіакомпанії роблять все можливо, щоб пасажири та екіпаж почувалися впевнено та безпечно під час подорожі. Дотримуючись рекомендацій ВООЗ, Air France-KLM ввели нові санітарні процедури в аеропорту, залах очікування, зонах посадки і на борту в зв’язку з поширенням COVID-19. Серед них дистанціювання, носіння медичних масок, додаткове прибирання, оптимізація бортового кейтерингу, оснащення літаків системою фільтрації повітря, яка складається з високоефективних частинок повітря (HEPA), які фіксують 99,99% вірусів і бактерій, включаючи коронавірус, перевірка стану здоров’я відповідно до вимог місцевої влади перед вильотом або по прильоту. Гнучка комерційна політика щодо повернення коштів за квитки та використання ваучерів дає можливість змінювати плани подорожей без втрат.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: