fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Соціальні тренди 2023 від Gradus Research: як війна перетворила українців на більш свідому націю

01/ 03/ 2023
  2022 докорінно змінив те, у що українці вірять та цінують найбільше, де живуть та як витрачають гроші, як роблять вибір і підтримують один одного. Gradus Research активно досліджували ці зміни впродовж усього року, і описали їх у 8 ключових соціальних трендах, які будуть актуальними у 2023 році. Огляд звіту – за посиланням.  “Впродовж усього року ми споглядаємо, як українське суспільство загартовується у боротьбі із зовнішнім ворогом. І ці зміни, що відбулися з нами у 2022, і торкнулися кожного аспекту життя — довіри до людей та влади, залученості до допомоги іншим, свідомості вибору і споживання, усвідомлення того, що вдома краще, — всі вони залишаються з нами у 2023 році та рухають нас до перемоги”, — коментує Євгенія Близнюк, соціологиня, засновниця та директорка дослідницької компанії Gradus Research. Повний звіт містить аналітику щодо вищезазначених питань в розрізах: стать, вік, регіон та тип населеного пункту. Звіт доступний до придбання за запитом [email protected]. Опитування були проведені дослідницькою компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети в мобільному додатку Gradus. Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст з кількістю мешканців більше 50 тисяч у віці 18-60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном. Точні дати та обсяги вибірок проведення досліджень вказані на слайдах.

2022 докорінно змінив те, у що українці вірять та цінують найбільше, де живуть та як витрачають гроші, як роблять вибір і підтримують один одного. Gradus Research активно досліджували ці зміни впродовж усього року, і описали їх у 8 ключових соціальних трендах, які будуть актуальними у 2023 році. Огляд звіту – за посиланням. 

“Впродовж усього року ми споглядаємо, як українське суспільство загартовується у боротьбі із зовнішнім ворогом. І ці зміни, що відбулися з нами у 2022, і торкнулися кожного аспекту життя — довіри до людей та влади, залученості до допомоги іншим, свідомості вибору і споживання, усвідомлення того, що вдома краще, — всі вони залишаються з нами у 2023 році та рухають нас до перемоги”, — коментує Євгенія Близнюк, соціологиня, засновниця та директорка дослідницької компанії Gradus Research.

Повний звіт містить аналітику щодо вищезазначених питань в розрізах: стать, вік, регіон та тип населеного пункту. Звіт доступний до придбання за запитом [email protected].

Опитування були проведені дослідницькою компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети в мобільному додатку Gradus. Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст з кількістю мешканців більше 50 тисяч у віці 18-60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном. Точні дати та обсяги вибірок проведення досліджень вказані на слайдах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: