fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

SOCAR почав продавати улюблені хот-доги Аль Капоне і Барбари Стрейзанд

05/ 05/ 2021
  Популярна американська мережа ресторанів швидкого харчування Nathans Famous вийшла на український ринок. Розвивати франшизу буде Група компаній SOCAR Україна. Продажі вже стартували на 6 АЗК у Києві. Через декілька місяців компанія планує запустити продажі Nathans також в інших областях країни. Nathans Famous — один із найстаріших брендів закусочних у світі. Перша точка продажів була відкрита ще в 1916 році на Коні-Айленд в Нью-Йорку. Відтоді компанія продала більше ніж 500 мільйонів хот-догів, а сам бренд представлений не тільки в Сполучених Штатах, але і в 13 країнах світу. Тепер цей список доповнить й Україна. У різний час шанувальниками марки були такі відомі особистості як Аль Капоне, Едді Кантор, Кері Грант, Барбара Стрейзанд, а також багато мешканців Білого дому. Популярне меню, висока якість і швидкість обслуговування зробили Nathans лідером ринку. Згідно з умовами франшизи, основні інгредієнти для приготування хот-догів і картоплі фрі імпортуються з США, а це означає, що українці зможуть спробувати автентичний і оригінальний рецепт, який став класикою американського фаст-фуду. Для України історія бренду приваблива ще й тому, що засновник мережі закусочних — Нейтан Хендверкер народився на території колишньої Галичини. Тобто, власне кажучи, історія його світового успіху — це історія успіху бізнесмена з українським корінням. Продукцію Nathans Famous вже можна спробувати на АЗК SOCAR, що знаходяться на Бориспільскій трасі, на Столичному шосе, на проспекті Степана Бандери, бульварі Дружби Народів, по вулиці Сортувальній в Києві, а також по вулиці Інститутській, що в с. Гатне.

Популярна американська мережа ресторанів швидкого харчування Nathan’s Famous вийшла на український ринок. Розвивати франшизу буде Група компаній SOCAR Україна. Продажі вже стартували на 6 АЗК у Києві. Через декілька місяців компанія планує запустити продажі Nathan’s також в інших областях країни.

Nathan’s Famous — один із найстаріших брендів закусочних у світі. Перша точка продажів була відкрита ще в 1916 році на Коні-Айленд в Нью-Йорку. Відтоді компанія продала більше ніж 500 мільйонів хот-догів, а сам бренд представлений не тільки в Сполучених Штатах, але і в 13 країнах світу. Тепер цей список доповнить й Україна.

У різний час шанувальниками марки були такі відомі особистості як Аль Капоне, Едді Кантор, Кері Грант, Барбара Стрейзанд, а також багато мешканців Білого дому.

Популярне меню, висока якість і швидкість обслуговування зробили Nathan’s лідером ринку.

Згідно з умовами франшизи, основні інгредієнти для приготування хот-догів і картоплі фрі імпортуються з США, а це означає, що українці зможуть спробувати автентичний і оригінальний рецепт, який став класикою американського фаст-фуду.

Для України історія бренду приваблива ще й тому, що засновник мережі закусочних — Нейтан Хендверкер народився на території колишньої Галичини. Тобто, власне кажучи, історія його світового успіху — це історія успіху бізнесмена з українським корінням.

Продукцію Nathan’s Famous вже можна спробувати на АЗК SOCAR, що знаходяться на Бориспільскій трасі, на Столичному шосе, на проспекті Степана Бандери, бульварі Дружби Народів, по вулиці Сортувальній в Києві, а також по вулиці Інститутській, що в с. Гатне.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: