fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Щороку обсяги пропуску на митниці збільшуються на 10% – Анна Дерев’янко

03/ 08/ 2018
  З 2011 року обсяг пропуску громадян на митниці збільшився на 38%, легкового транспорту - на 42%. І з того часу кількість щорічно зростає приблизно на 10%. Це суттєво впливає на черги на кордонах Про це у своєму блозі написала виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації Анна Дерев’янко. Також черги виникають через довгий час проходження всіх процедур, деколи навіть до 8 годин та велику кількість автомобілів на іноземних номерах. За даними ДФСУ, на початок цього року понад 246 тисяч автомобілів з іноземною реєстрацією перебувають на митній території України незаконно. З них в режимі транзиту - понад 82 тисячі, в режимі тимчасового ввезення - понад 164 тисяч. Крім того, існує проблема човникового бізнесу, коли цілі фури товару розформовуються на маленькі пакунки і переносяться через кордон, минаючи оподаткування. «Контролювати ситуацію з чергами з української сторони мають, імовірно: до шлагбауму - Національна поліція, після - прикордонники і митники. Але наскільки вони на це мають право і які їхні повноваження - залишається під питанням», - наголосила Анна Дерев’янко.   Щоб змінити ситуацію, важливо зробити процедури на митниці максимально прозорими і зрозумілими, однозначно трактувати законодавство та встановити безкомпромісну відповідальність за порушення. Крім того, розбудовувати інфраструктуру. Пані Дерев’янко зазначила, що, наприклад, уряд Республіки Польща виділив довготерміновий кредит (100 млн євро), де на розбудову інфраструктури Львівської митниці передбачена сума 25 млн. євро. Нещодавно було проведено тендер. Паралельно, підвищувати ритмічність та безперебійність роботи, збільшувати кількість смуг руху для осіб та смуг руху для автомобільних транспортних засобів. «Є пункти, де з 8 смуг відкрито лише кілька. Чому б не використовувати цей потенціал», - додала вона. Також - оптимізувати законодавство щодо автомобілів на іноземних номерах та починати використовувати інновації – телефонні додатки, електронні ресурси, додаткові послуги. Однак, без уваги і комплексного підходу з боку контролюючих органів ситуація не вирішиться. Бізнес-спільнота закликає Уряд звернути на цю проблему увагу. Гальмування реформування може привести до  проблем з оподаткуванням, чесною роботою підприємців, розвитком економіки, зниженням конкурентоздатності українського бізнесу, недонадходженнями до держбюджету тощо. А розпочати можна з гармонізації роботи митних і контролюючих органів та створення єдиного незалежного від інших правоохоронних структур аналітичного органу, що займатиметься розслідуванням та упередженням економічних та фінансових злочинів.
З 2011 року обсяг пропуску громадян на митниці збільшився на 38%, легкового транспорту - на 42%. І з того часу кількість щорічно зростає приблизно на 10%. Це суттєво впливає на черги на кордонах

Про це у своєму блозі написала виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації Анна Дерев’янко.

Також черги виникають через довгий час проходження всіх процедур, деколи навіть до 8 годин та велику кількість автомобілів на іноземних номерах. За даними ДФСУ, на початок цього року понад 246 тисяч автомобілів з іноземною реєстрацією перебувають на митній території України незаконно. З них в режимі “транзиту” – понад 82 тисячі, в режимі “тимчасового ввезення” – понад 164 тисяч. Крім того, існує проблема “човникового бізнесу”, коли цілі “фури” товару розформовуються на маленькі пакунки і переносяться через кордон, минаючи оподаткування.

«Контролювати ситуацію з чергами з української сторони мають, імовірно: до шлагбауму – Національна поліція, після – прикордонники і митники. Але наскільки вони на це мають право і які їхні повноваження – залишається під питанням», – наголосила Анна Дерев’янко.  

Щоб змінити ситуацію, важливо зробити процедури на митниці максимально прозорими і зрозумілими, однозначно трактувати законодавство та встановити безкомпромісну відповідальність за порушення.

Крім того, розбудовувати інфраструктуру. Пані Дерев’янко зазначила, що, наприклад, уряд Республіки Польща виділив довготерміновий кредит (100 млн євро), де на розбудову інфраструктури Львівської митниці передбачена сума 25 млн. євро. Нещодавно було проведено тендер.

Паралельно, підвищувати ритмічність та безперебійність роботи, збільшувати кількість смуг руху для осіб та смуг руху для автомобільних транспортних засобів. «Є пункти, де з 8 смуг відкрито лише кілька. Чому б не використовувати цей потенціал», – додала вона.

Також – оптимізувати законодавство щодо автомобілів на іноземних номерах та починати використовувати інновації – телефонні додатки, електронні ресурси, додаткові послуги.

Однак, без уваги і комплексного підходу з боку контролюючих органів ситуація не вирішиться.

Бізнес-спільнота закликає Уряд звернути на цю проблему увагу. Гальмування реформування може привести до  проблем з оподаткуванням, чесною роботою підприємців, розвитком економіки, зниженням конкурентоздатності українського бізнесу, недонадходженнями до держбюджету тощо. А розпочати можна з гармонізації роботи митних і контролюючих органів та створення єдиного незалежного від інших правоохоронних структур аналітичного органу, що займатиметься розслідуванням та упередженням економічних та фінансових злочинів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: